mrssicilia

Kultserie vender tilbage

10 indlæg i dette emne

SÅ er dagen kommet, hvor en af senfirsernes absolutte kultserier vender tilbage til dansk TV: Dale Cooper og alle de andre fra den lille nordamerikanske by: Twin Peaks, vender tilbage i sædvanlig storform, og løser gåden om Laura Palmers død. :cheerleader3:

Hvem husker ikke Dale Coopers berømte sætning: "It´s a damn good cup of coffee" - da han er ankommet til byen og vil have en forfriskning efter de allerførste indledende undersøgelser?

Må indrømme, at jeg jubler over seriens tilbagevenden - og skal sidde og følge med i hver eneste afsnit de kommende 30 fredage :griner:-:griner:-

Ønsker alle en dejlig weekend - lad den begynde med Twin Peaks! :bearhug:

Kærlige hilsener fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad kanal taler vi om ? Twin Peaks temaet er jo faktisk et af de numre som jeg typisk bruger til dinnermusik i starten af middagen.

Kære Bent,

Lyder bare herligt, du spiller temaet til bryllupsmiddagen, så behøver jeg jo ikke bede dig om det :cheerleader3:

Twin Peak bliver sendt på TV2 Zulu kl. 22.20 i aften :griner:- Ønsker jer god fornøjelse :bearhug:

Mange venlige hilsener fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kan så ikke se TV2 Zulu :cheerleader3:

Twin Peaks spiller jeg måske "Lige i øjeblikket" engang imellem men om jeg også gør det om 1/2 år ved jeg faktisk ikke, og om 7 år ???? :bearhug: Jeg må se om jeg kan huske det til den tid, ellers må du hjælpe mig.

0

Del dette indlæg

AAARRRGGHHHH... det kan vi heller ikke mere. Fredericias Bynet er jo blevet solgt til Yousee, som har flyttet Zulu op i den dyreste pakke... og den er jeg for nærig til at abonnere på. Så kan jeg lære det.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Twin Peaks spiller jeg måske "Lige i øjeblikket" engang imellem men om jeg også gør det om 1/2 år ved jeg faktisk ikke, og om 7 år ???? :bearhug: Jeg må se om jeg kan huske det til den tid, ellers må du hjælpe mig.

Kære Bent,

Hvor er det trist, I ikke kan tage TV2 Zulu, for Twin Peaks er tilpas spooky til at man bare MÅ se den. :griner:-

På søndag om en uge er der præcis 6,5 år til Den Store Dag - Keld og jeg glæder os enormt - ikke mindst glæder vi os til at opleve dig trykke den af for os og vores gæster - og don´t worry: Vi skal nok opfriske din hukommelse, når vi når så langt :griner:-

Hils overgeneralen fra sydjyden.

Mange venlige hilsner fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

AAARRRGGHHHH... det kan vi heller ikke mere. Fredericias Bynet er jo blevet solgt til Yousee, som har flyttet Zulu op i den dyreste pakke... og den er jeg for nærig til at abonnere på. Så kan jeg lære det.... :griner:-

Her handler det så ikke om at være nærig men om at overbossen har nedlagt veto i forhold til Canal Digital m.v. før alle husprojekter m.v. mv. er klaret og når/hvis jeg når der til, er der sikkert nogle andre ting som skal ordnes inden - Sådan er det at være gift men det går så ikke kun udover mig ungerne taler jo om Disney Channel etc. :bearhug:/ Jeg kan faktisk svagt godt huske serien. Det jeg kan huske er at det jo ikke ligefrem er romantik men drama og en vist nok sørgelig slutning. jeg overvejede da også om musikken var for dyster til den indledende fase af en bryllupsmiddag men tænkte vi prøver.....

Til gengæld kan jeg jo glæde mig over en rigtig klassiker/klassefilm lige nu som jeg har set rigtig mange gange. Waynes World 2 - Se det er kultur :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer