Guest frøkenlækkerrøv

børnetøjsmærker

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg sværger selv til småfolk, miniature, noget Noa Noa, og en smule katvig :shopping:

Småfolk er lækker kvalitet, og skønne skønne farver og mønstre :shopping:

Miniature er bare lækkert :shopping:

Noa Noa er sød, romantisk og bondeagtig :shopping:

Katvig er vel bare de gode farver, striber, mønstre og som regel god kvalitet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger allermest H&M - mest fordi jeg er for nærrig!!

Men skal jeg ud og købe noget lækkert bliver det som regel Molo, Katvig, ej sikker lej og en helt ny forhandler med hjemmelavet tøj; Himmeriget.dk

For øjeblikket bliver der mest købt tøj fra himmeriget til lillepigen. Den store får mest tøj fra Føtex/H&M da der går ca 2 dage inden det er øddelagt.

Hvis jeg skulle starte noget op selv ville det bliver noget helt andet end de mærker man kan få andre steder. Det er for mig kedeligt. Jeg ville finde nogle der kunne sy noget helt unikt tøj.

0

Del dette indlæg

Hejsa;o))

Det lyder godt rigtig spændende og lige min drøm også.Herhjemme er det Molo som er den absolutte favorit.Stærke farver og frække prints der kan tåle en tur i børnehaven.Af andre mærker som vi også bruger rigtig meget er Phister og Philina ,Miniature og Cecilie Westh (nu Cupcake)

Held og lykke med det hele.

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så vil jeg da også lige slå et slag for mine yndligsmærker til datteren...

Jeg ELSKER katvig - tror aldrig jeg bliver træt af striber :cheerleader3:

Og MOLO har et fantastisk design, men er, efter min mening, ALT for dyrt og farverne holder bare SÅ dårligt i vask :cheerleader3:

Ej sikke Lej laver også dejligt tøj og det samme gør Hollys. Og så er vi storforbrugere af Italy Babys ribbluser, som holder SÅ godt i vask og aldrig går af mode :cheerleader3:

Vi køber også mange basisting i H&M og er super glade for de lidt billigere alternativer...

Held og lykke med butikken...

0

Del dette indlæg

Jamen så vil jeg da også lige slå et slag for mine yndligsmærker til datteren...

Jeg ELSKER katvig - tror aldrig jeg bliver træt af striber :cheerleader3:

Og MOLO har et fantastisk design, men er, efter min mening, ALT for dyrt og farverne holder bare SÅ dårligt i vask :loveboard:

Ej sikke Lej laver også dejligt tøj og det samme gør Hollys. Og så er vi storforbrugere af Italy Babys ribbluser, som holder SÅ godt i vask og aldrig går af mode :cheerleader3:

Vi køber også mange basisting i H&M og er super glade for de lidt billigere alternativer...

Held og lykke med butikken...

juuhuu... tak for hjælpen... :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa;o))

Det lyder godt rigtig spændende og lige min drøm også.Herhjemme er det Molo som er den absolutte favorit.Stærke farver og frække prints der kan tåle en tur i børnehaven.Af andre mærker som vi også bruger rigtig meget er Phister og Philina ,Miniature og Cecilie Westh (nu Cupcake)

Held og lykke med det hele.

Christine

hvad syntes du om kvaliteten af Cecilie Westh??

havede købt en flyver dragt og blev bare så skuffet.

den holdte ikke ordenligt på varmen og skæv i en syning og mange tråde der ikke var klippet af! men har du også været ude for det??

VORES FAVORIT MÆRKER:

molo (det har vi mest af)

kimera. "totalt fede farver og design"

mee to.

og en smule h og m mest pga. "hello kitty :cheerleader3: )

men er her på det sidste blevet skuffet over katvig. syntes ikke der er noget jeg syntes om.

0

Del dette indlæg

Alligevel synes jeg at du skal være opmærksom på at Molo sælger rigtig rigtig godt herhjemme.;o))

Christine

det syntes jeg også selv jeg har hørt... men det kan godt være de er dyre... så måske skulle jeg bare til lidt ind fra dem, så jeg ikke ender med et kæmpe lager :cheerleader3:

men tror efter jeres favoritter at mine varekøb skal ligge hos:

katvig

okker gokker

småfolk

molo

har jeg ret?? der måtte gerne komme lidt flere på så alt har interesse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Alligevel synes jeg at du skal være opmærksom på at Molo sælger rigtig rigtig godt herhjemme.;o))

Christine

det syntes jeg også selv jeg har hørt... men det kan godt være de er dyre... så måske skulle jeg bare til lidt ind fra dem, så jeg ikke ender med et kæmpe lager :cheerleader3:

men tror efter jeres favoritter at mine varekøb skal ligge hos:

katvig

okker gokker

småfolk

molo

har jeg ret?? der måtte gerne komme lidt flere på så alt har interesse :thumbsupsmileyanim:

nå ja... hollys ej at forglemme :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der er mange af de små butikker, der kun tager små antal ind af de forskellig.

så hele nabo laget ikke render rundt i det samme.

det er bedre du skaber efter spørsel. så folk kommer ned og kigger lige så snart når du for vare hjem. så for du også hurtigt solgt dine vare.

og har en finde gennem strøm. så du altid har plads til det sidste nye.

og altid kan bestille ekstra hjem hvis der er nogle der spøger om det.

men prøv at tage på kids messen i bella centeret der ar nemlig mange der tage ud for at vise deres kollektioner frem. du kan finde dato og tid på bellacenteret hjemme side.

så kan det være du kan finde nogle små firmaer der ikke har deres tøj i alle butikker. så du har noget specielt..

ps. og held og lykke med det hele :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard:

0

Del dette indlæg

der er mange af de små butikker, der kun tager små antal ind af de forskellig.

så hele nabo laget ikke render rundt i det samme.

det er bedre du skaber efter spørsel. så folk kommer ned og kigger lige så snart når du for vare hjem. så for du også hurtigt solgt dine vare.

og har en finde gennem strøm. så du altid har plads til det sidste nye.

og altid kan bestille ekstra hjem hvis der er nogle der spøger om det.

men prøv at tage på kids messen i bella centeret der ar nemlig mange der tage ud for at vise deres kollektioner frem. du kan finde dato og tid på bellacenteret hjemme side.

så kan det være du kan finde nogle små firmaer der ikke har deres tøj i alle butikker. så du har noget specielt..

ps. og held og lykke med det hele :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard:

DU ER DA EN SKAT :unsure: alle råd er gode nu så kom med flere af dem :boohoo:

0

Del dette indlæg

Molo, katvig, IdaT, Mini A Ture, Småfolk, Mini Nümph, Karto ... tjaa vi har meget forskelligt lækkert tøj ... det er lidt i perioder hvad der er mit farviritmærke... lige pt er det nok katvig... og molo's jeans de holder bare for ever :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke mærker i syntes bedst om og hvorfor da jeg måske skal starte butik op... håber i vil hjælpe :bearhug:

Hej

Vil ikke nævne nogen bestemte mærker.

Men det ville sgu være dejligt med noget drengetøj, UDEN dødninghoveder. Hvorfor skal der dog være sådan noget på det meste tøj....

(ja, det er ikke lige frem nemt at finde noge tøj til min bonussøn på 6år, når man ikke vil have sådan nogle hoveder på).

Frittefrej

0

Del dette indlæg

jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke mærker i syntes bedst om og hvorfor da jeg måske skal starte butik op... håber i vil hjælpe :bunny_4:

Hej

Men det ville sgu være dejligt med noget drengetøj, UDEN dødninghoveder. Hvorfor skal der dog være sådan noget på det meste tøj....

(ja, det er ikke lige frem nemt at finde noge tøj til min bonussøn på 6år, når man ikke vil have sådan nogle hoveder på).

Frittefrej

Det er jeg helt enig i, drengetøj der ikke er "sejt" vil være rigtig godt :bunny_4::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke mærker i syntes bedst om og hvorfor da jeg måske skal starte butik op... håber i vil hjælpe :bunny_4:

Hej

Frittefrej

Det er jeg helt enig i, drengetøj der ikke er "sejt" vil være rigtig godt :bunny_4::cheerleader3:

jeg syntes da ikke rigtigt der er dødninghoveder på noget af molo+s tøj.

men det kommer and på hvilke slags tøj man søger om det skal være "pænt" eller noget med en masse farver på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer