Ceciliesmor

Vores billeder fra fotografen

18 indlæg i dette emne

I skal da lige se nogen af de billeder vi har fået taget hos fotografen. Vores fotograf var Martin fra Løvstad Foto i Herning og vi er bare rigtig glade for at han overtalte os til at få taget billederne udendørs. Billederne er fra den CD-rom vi har fået, så de er endnu ikke redigeret.

post-25401-1216213394.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet!

Må man spørge hvad dn buket ca har kostet? Jeg vil gerne have sådan en, men overvejer at få sviger til at lave den - har hørt rygter om at buketterne er meget dyre, og sys altså ikke det skal være alt for dyrt for 5-10 blomster...

Louisa

Ja, det er faktisk ret svært at svare på. Den klare (og skriftlige) aftale var at brudebuketten (10 calla'er), de 2 brugepige-buketter (hhv. 6 og 2 calla'er) samt 3 knaphulsbuketter skulle koste 650,- kr. Men, da vi så skulle betale lød prisen pludselig på 1.800,- kr. i stedet........

Nu, for nylig, har jeg så sendt sagen til forbrugerklagenævnet, som (efter telefonisk samtale) mener at vi har en god sag - men kun fordi vi har aftalen skriftlig.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet!

Må man spørge hvad dn buket ca har kostet? Jeg vil gerne have sådan en, men overvejer at få sviger til at lave den - har hørt rygter om at buketterne er meget dyre, og sys altså ikke det skal være alt for dyrt for 5-10 blomster...

Louisa

Ja, det er faktisk ret svært at svare på. Den klare (og skriftlige) aftale var at brudebuketten (10 calla'er), de 2 brugepige-buketter (hhv. 6 og 2 calla'er) samt 3 knaphulsbuketter skulle koste 650,- kr. Men, da vi så skulle betale lød prisen pludselig på 1.800,- kr. i stedet........

Nu, for nylig, har jeg så sendt sagen til forbrugerklagenævnet, som (efter telefonisk samtale) mener at vi har en god sag - men kun fordi vi har aftalen skriftlig.....

wow! det var da også *andens til forskel! sørger lige for at manden laver skr aftale med evt blomsterhandler :-)

tak for svaret!

Louisa

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer