Guest Pernille Soelberg Jensen

I tvivl om hvilken ring

11 indlæg i dette emne

Ja i må lige hjælpe mig her.

Jeg troede egentlig jeg var sikker, men så faldt jeg over en anden ring, så piger hjælp mig.

Hvilken ring ville i vælge?

Det er den i guld jeg er blevet vildt forelsket i, synes måske bare det er den der også bliver pænest til en kvinde på 65 år.

post-31304-1216353887.jpg

post-31304-1216353895.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil sige at hvis du vælger en ring der siger noget om dig nu, som bare passer til din personlighed nu, så er jeg også helt sikker på at den vil passe til dig når nu bliver 65 år, for hvem siger du bliver en klassisk "gammel" dame der sidder derhjemme og kukkelurer ;)

Guldringen er klassisk enkel og meget smuk med hjertestenene, og jeg kan ikke tro andet end at den vil betyder verden for dig resten af livet. Og helt ærligt, så kunne jeg godt se min mormor gå med sådan en ring (hun er 70 år) for hun er frisk, kan ikke sidde stille og elsker alt hvad der er moderne og spændende ;)

Den første ring er også utrolig flot, det må jeg sige, jeg er bare personligt lidt mere til det enkle, hvilket nok er grunden til at jeg er faldet lidt for den anden ring ;)

Held og lykke med det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej, jeg synes sagtens at man kan "blive gammel" med begge ringe - men de er vidt forskellige. Nr. 2 er mere moderne og nr. 2 er mere klassisk. Så du må jo gøre op med dig selv hvad du mest er til. Personligt ville jeg være mest til nr. 1 men er også vild alt der glimter ;)

Håber at du finder ud af det og vælger den ring der giver dig den rigtige mavefornemmelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er begge rigtig flotte - og jeg kan også se en ældre dame med dem begge!!!!

Jeg ville nok vælge nr. 2 - fordi den er lidt mere klassisk, og fordi jeg godt kan lide de farvede sten :cheerleader3:

Nr. 1 er dog også rigtig flot - og vil helt sikkert glimte :thumbsupsmileyanim:

.... så du må ud og se dem IRL og prøve dem.

0

Del dette indlæg

Jeg må sige jeg er lidt forelsket i 1eren... den er altså bare flot! Men ellers synes jeg da helt sikkert at begge sagtens kunne sidde på en ældre kvinde også. Det er jo ikke alderen den skal passe til, det er personligheden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa alle sammen i har helt ret.

Problemet er bare at jeg skal helt til Kolding for at prøve den med hjerterne og jeg bor nord for Aalborg og den første er fra All4love og jeg synes ikke jeg kan se om de kan købes i nogle butikker.

Synes bare det er rigtig svært.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo altid svært når der er to smukke ringe at vælge imellem...... når du skal vælge skal du mærke efter helt nede i maven.

Men skal jeg svar på spørgsmålet om hvilken ring JEG ville vælge, bliver svaret helt sikkert nummer 1 da jeg synes at nummer 2 er alt for pysse-nysset med hjerterne på...... men husk, det er jo set i forhold til min personlighed, som overhovedet ikke passer sammen med den slags, hverken nu eller når jeg bliver ældre.

DU skal vælge ud fra den du er og hvad du kan lide - hvis det er den med hjerterne, skal du så absolut vælge den og som Marina29 skriver, så vil der være en særlig betydning ved netop denne ring resten af dit liv alene fordi det er din vielsesring.

Stort :thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer