miles

Camilla & Michael - 28. marts 2009

624 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu er jeg snart ved at have nerver på!!! :cheerleader3: Så er der kun 2 dage til jeg skal ud at prøve kjoler!! Jeg er som tidligere skrevet meget nervøs for om jeg kan finde noget der klæder mig, og samtidig er jeg totalt spejlblank på hvilken slags kjole jeg gerne vil have... så jeg håber det er nogle dygtige ekspedienter jeg får

Dog har jeg næsten nået mit vagtabs-delmål her til prøvningen - og så har jeg bestemt at jeg (hvis jeg finder KJOLEN) vil bestille den 1 str. mindre end jeg er nu... jeg har læst at 1 str. svarer til 7 kg., så det er en god rettesnor :balloons:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg spurgte en brudekjoleekspedient angående det med at bestille en størrelse mindre. Hun sagde, at generelt har folk, der har bestilt en størrelse mindre, svært ved at opnå et stort nok vægttab til at passe den ordentligt - at man sjældent taber sig en hel størrelse på det halve års tid, der ofte går fra man bestiller til man skal bruge den. Samtidig sagde hun, at det er nemmere at sy kjolen ind end ud, så hun ville ikke anbefale det.

Men tja; det kan jo også være en god motivation at man ved, at kjolen ikke helt passer medmindre man anstrenger sig, og andre ekspedienter vil muligvis anbefale noget andet, så det er ikke for at skræmme dig... det ville bare være så ærgerligt, hvis du blev ked af det i sidste ende.

Held og lykke med kjoleprøvning. Jeg havde samme frygt som dig, men den blev gjort til skamme. På en eller anden måde klæder brudekjoler bare en rigtig godt... selvom der selvfølgelig er eksempler på det modsatte. Men kjolerne er simpelthen syet, så de fremhæver ens flotte sider.

Mange hilsner, Ane

0

Del dette indlæg

Nu er jeg snart ved at have nerver på!!! -HAHA- Så er der kun 2 dage til jeg skal ud at prøve kjoler!! Jeg er som tidligere skrevet meget nervøs for om jeg kan finde noget der klæder mig, og samtidig er jeg totalt spejlblank på hvilken slags kjole jeg gerne vil have... så jeg håber det er nogle dygtige ekspedienter jeg får

Dog har jeg næsten nået mit vagtabs-delmål her til prøvningen - og så har jeg bestemt at jeg (hvis jeg finder KJOLEN) vil bestille den 1 str. mindre end jeg er nu... jeg har læst at 1 str. svarer til 7 kg., så det er en god rettesnor :cheerleader3:

Uh, det bliver spændende. Håber at du får lidt ro på inden, og glæder mig MEGET til at se og høre om det :balloons:

Super flot at du har nået dit delmål :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg spurgte en brudekjoleekspedient angående det med at bestille en størrelse mindre. Hun sagde, at generelt har folk, der har bestilt en størrelse mindre, svært ved at opnå et stort nok vægttab til at passe den ordentligt - at man sjældent taber sig en hel størrelse på det halve års tid, der ofte går fra man bestiller til man skal bruge den. Samtidig sagde hun, at det er nemmere at sy kjolen ind end ud, så hun ville ikke anbefale det.

Men tja; det kan jo også være en god motivation at man ved, at kjolen ikke helt passer medmindre man anstrenger sig, og andre ekspedienter vil muligvis anbefale noget andet, så det er ikke for at skræmme dig... det ville bare være så ærgerligt, hvis du blev ked af det i sidste ende.

Held og lykke med kjoleprøvning. Jeg havde samme frygt som dig, men den blev gjort til skamme. På en eller anden måde klæder brudekjoler bare en rigtig godt... selvom der selvfølgelig er eksempler på det modsatte. Men kjolerne er simpelthen syet, så de fremhæver ens flotte sider.

Mange hilsner, Ane

Hej Ane,

tak for info. Det siger jo egentlig sig selv at det er lettere at sy en kjole ind end det er at sy den ud... så måske burde jeg droppe min idé.

Jeg har hørt at de fleste siger at det er helt fantastisk hvad en brudekjole kan skjule og fremhæve. Det er også rart at du fandt den helt rigtige kjole... det håber jeg også at jeg gør - men nervøs er jeg nu stadig :balloons:

Camilla

0

Del dette indlæg

Nu er jeg snart ved at have nerver på!!! :) Så er der kun 2 dage til jeg skal ud at prøve kjoler!! Jeg er som tidligere skrevet meget nervøs for om jeg kan finde noget der klæder mig, og samtidig er jeg totalt spejlblank på hvilken slags kjole jeg gerne vil have... så jeg håber det er nogle dygtige ekspedienter jeg får

Dog har jeg næsten nået mit vagtabs-delmål her til prøvningen - og så har jeg bestemt at jeg (hvis jeg finder KJOLEN) vil bestille den 1 str. mindre end jeg er nu... jeg har læst at 1 str. svarer til 7 kg., så det er en god rettesnor :cheerleader3:

Uh, det bliver spændende. Håber at du får lidt ro på inden, og glæder mig MEGET til at se og høre om det :balloons:

Super flot at du har nået dit delmål :cheerleader3:

-HAHA- jeg synes også det bliver lidt spændende.

Dog har jeg ikke helt nået mit delmål... mangler 400g :) men det kan jo være de er røget i morgen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så har jeg været ude at prøve kjoler... Det var en hyggelig dag, men jeg er også en smule forvirret. Jeg var først ved Skott i Rold, hvor jeg prøvede en masse fine kjoler. Men efter mange prøvninger fandt vi ud af at den ALLERFØRSTE jeg prøvede nok var den bedste. Derefter var vi i Kennedys i Randers, hvor jeg også prøvede en masse fine kjoler, og igen var det en af de første der var den pæneste. Dog var den lidt for lille, og kunne ikke fåes i andre størrelser. Jeg regner dog med at jeg vil tabe mig lidt mere, men jeg synes måske ikke det er helt betryggende at vælge en kjole jeg ved er for lille - for hvad nu hvis jeg ikke taber mig de rigtige steder... Jeg ved godt jeg tidligere har skrevet at jeg villle bestille en et nummer mindre, men det tror jeg alligevel ikke helt jeg tør.

Det værste er at jeg tog en masse billeder, og på dem er det nok ikke favoritten der umiddelbart ser pænest ud, men ved en del havde jeg problemer med trælse perler eller blonder, som jeg ikke tror ville blive bedre på dagen...

Så jeg ved ikke helt om jeg skal købe den allerførste jeg prøvede eller om jeg skal tage flere steder hen - dog var de to pæneste (en hver sted) praktisk talt identiske, så jeg er rimelig sikker på hvilken stil jeg skal vælge

Jeg tør næsten ikke smide billeder herinde, for jeg er ret overbevist om at I søde mennesker herinde ville vælge en anden end favoritten, men igen, det kommer jo også an på følelsen af at have kjolen på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor er det spændende med kjoleprøvningen! Og dejligt at du fandt nogle, du kunne lide...

Som du selv skriver, så er det ikke vigtigt, hvad vi andre zillaer mener, men hvad din mavefornemmelse fortæller dig -men derfor vil vi nu alligevel super gerne se billeder... Vi elsker brudekjole-billeder! Og du kan jo nøjes med at vise os dine favoritter, hvis du helst ikke vil høre kommentarer om de andre kjoler, du har prøvet...

0

Del dette indlæg

Wuuuuiiiii så er det idag, der skal prøves kjoler, hvis ellers min hovedregning ikke tager helt fejl :)

Glæder mig til at høre om det og ikke mindst til at se billeder :boohoo::heart::heart:

Jep - du havde regnet helt rigtig :) billederne kommer snarest... dvs. når manden ikke lige er på kontoret :thumbsupsmileyanim:

Ih, hvor er det spændende med kjoleprøvningen! Og dejligt at du fandt nogle, du kunne lide...

Som du selv skriver, så er det ikke vigtigt, hvad vi andre zillaer mener, men hvad din mavefornemmelse fortæller dig -men derfor vil vi nu alligevel super gerne se billeder... Vi elsker brudekjole-billeder! Og du kan jo nøjes med at vise os dine favoritter, hvis du helst ikke vil høre kommentarer om de andre kjoler, du har prøvet...

Ja, jeg synes også det var dejligt at jeg fandt nogle jeg kunne lide :( som skrevet ovenover, så skal der nok komme nogle billeder - og så må jeg bare huske på mavefornemmelsen, hvis folk herinde kommenterer :cheerleader3:

Det lyder til at du skal ud og prøve nogle flere kjoler?

Håber du finder den helt rigtige kjole til dig... :)

Jeg har tænkt meget over det siden i går... jeg tror ikke jeg skal ud at prøve flere. Efter at have været i to butikker og favoritten begge steder i bund og grund er ens, er jeg ret sikker på at kommer jeg et tredje sted hen, vil favoritten der være samme stil. Jeg skal dog lige have ringet til Skott på mandag og snakke lidt med dem om betaling, "fortrydelsesret" osv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der billeder!

Indtil videre har jeg valgt kun at smide et par stykker ind, af den jeg regner med at købe - de andre kommer senere

post-31300-1225019927.jpg

Den er meget flottere i virkeligheden end på billeder - modellos-billerne jeg har fundet viser heller ikke engang hvor fin den er

0

Del dette indlæg

Og endelig et detaljebillede - sådan ser den ud over hele kjolen - dog ikke så tæt med sten og perler på underdelen

post-31300-1225020485.jpg

Som tidligere nævnt er der på billederne måske nogle af de andre der ser ud som om de klæder mig bedre, men jeg brød mig ikke om at have dem på (som regel pga. irriterende sten el. lign.) hvorimod denne var helt fantastisk dejlig at have på! Den passede fuldstændig (pånær længden), så hvis det nu ikke går med kuren kan jeg stadig passe den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er den flot! Og den passer dig da bare super fint! :thumbsupsmileyanim:

Kan godt forstå, du er faldet for den... Rigtig fine detaljer med stenene...

:boohoo: Jeg er stadig en smule i tvivl, men tænker hele tiden tilbage på hvor behavelig den var at have på... og detaljerne er noget af det allerflotteste på kjolen, som dog ikke er så tydelig på billederne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu er det endeligt!! Jeg har ringet i dag, og sagt at jeg gerne vil eje den fabelagtige kjole! :cheerleader3: Når pengene er overført er det min :thumbsupsmileyanim: Sløret har jeg fået lagt til side, så kan jeg tage stilling til det, når kjolen skal tilrettes. Det er det fineste slør, og det passer perfekt til kjolen, men det koster 2000,- og det synes jeg nok er en anelse pebret :boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg er nu ikke sikker på, at du skal være så bange for, hvad vi siger om din favorit og ej heller, at vi skulle synes, at de andre kjoler klæder dig bedre, for denne her kjole klæder dig utrolig godt. Den sidder til de rigtige steder og giver dig en formidabel timeglasfigur. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Brystpartiet er super flot designet og det ser rigtig godt ud med alle perlerne. Slæbet er smukt og ja, kjolen er fantastisk smuk til dig. :boohoo::heart::heart:

Det var min ærlige mening

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer