ying

Rikke og Christians bryllup d. 5. juli

424 indlæg i dette emne

Her står vi ved Triumfbuen og kigger ned af Champs Élysées.. Der havde ikke regnet - som det ellers ser ud til foran bilen - men de var godt nok meget, meget renlige dernede! ;) Der skulle jo også være en masse halløj dernede om mandagen på Bastilledagen..

post-25361-1217874046.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhh Paris :thumbsupsmileyanim:

Hvem har ikke gode minder derfra ;)

- Kom i slet ikke op i Eiffeltårnet? I sku jo bare ta trappen, der har garanteret ikke været nær så lang kø :cheerleader3:

Nej vi kom aldrig derop... men skidt også med det... ;) Det gad vi ikke bruge mange timer på, når der var så meget andet man kunne gøre i stedet for... :cheerleader3: jeg lover dig, der var kø til det hele.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IIIIHHH hvor er det bare en fantastisk beretning du er i gang med :thumbsupsmileyanim:

Først en vidunderlig bryllupberetning med dig i din smukke kjole og din flotte gom....... og nu forsætter du med jeres rejse til Paris.

Jeg føler mig virkelig til stedet både til brylluppet og jeres rejse :thumbsupsmileyanim:

Så forsæt endelig....mere mere mere!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
IIIIHHH hvor er det bare en fantastisk beretning du er i gang med :thumbsupsmileyanim:

Først en vidunderlig bryllupberetning med dig i din smukke kjole og din flotte gom....... og nu forsætter du med jeres rejse til Paris.

Jeg føler mig virkelig til stedet både til brylluppet og jeres rejse :ilovebryllupsklar:

Så forsæt endelig....mere mere mere!!!!

Hov, jeg har da slet ikke fået takket for din søde besked! :denmarkflag:

Det er vist ved at være et par dage siden jeg sagde jeg ville vende tilbage med mere beretning, så mon ikke jeg snart skulle komme i gang? :heart::thanks: Regner med at skrive lidt i dag også.. Skal bare liiiiige have lavet en masse takkekort færdige først... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, efter laaaang tids udsætten vil jeg nu vise et par billeder fra 3. dagen (fredag) i Paris.. her skulle vi som tidligere nævnt til Disneyland!

:ilovebryllupsklar::cheerleader3: Og hvilken pige ÆÆÆÆLSKER ikke Disney?? :denmarkflag: Så det havde jeg glædet mig meget til! :thumbsupsmileyanim: Der regnede dog meget af dagen (især først på dagen), så det var selvfølgelig lidt en lyseslukker... :heart: Men det var stadigvæk super hyggeligt!

post-25361-1218968228.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Christian spottede med det samme Space Mountain, som han bare MÅTTE prøve!

:ilovebryllupsklar: Og den var da også meget fed! :thumbsupsmileyanim: Det fede er at det er en "indendørs" rutchebane, hvor der er helt sort, og så suser man bare rundt i en stjernehimmel med alle mulige og umulige effekter.. det var super godt lavet, men mine lidt benede skuldre og nakke og ryg havde desværre ikke så godt af at blive kastet frem og tilbage i sædet.. :cheerleader3: Det var jo ikke til at gøre modstand når man ikke kunne se hvornår man ville svinge osv... Men flot, det var det! :denmarkflag:

post-25361-1218968462.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:):):) Hip hurra det er din fødselsdag :):):)

Håber det bliver en super skøn dag den første fødselsdag som gift kvinde :heart: :17: :hug:

Hvor er du sød! :denmarkflag: Indtil videre hygger jeg mig i hvert fald meget! :cheerleader3:

hmmm... måske skulle jeg snart få skrevet den her beretning færdig...? :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

njøøøøhm.... altså.... :bearhug::cheerleader3:

Jeg kom vist aldrig så langt med den rejseberetning... :bearhug::cheerleader3: Men jeg skal nok afslutte den en dag, det lover jeg! og ja, fotografens billeder skal I da også se! :bearhug: de er super gode, men kan alligevel ikke måle sig med dem du tog, loller... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
njøøøøhm.... altså.... :thumbsupsmileyanim::balloons:

Jeg kom vist aldrig så langt med den rejseberetning... :balloons::balloons: Men jeg skal nok afslutte den en dag, det lover jeg! og ja, fotografens billeder skal I da også se! :loveboard: de er super gode, men kan alligevel ikke måle sig med dem du tog, loller... -HAHA-

Ha ha, smiger hjælper ikke :loveboard: Sæt igang, unge frue :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer