ying

Rikke og Christians bryllup d. 5. juli

424 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super FED beretning!!!

Du ser helt guddommelig ud og der er så mange fantastiske billeder af jer, det sødeste par!

Har virkelig nydt bertningen, og det med overvældelsen i kirken kunne jeg fuldstændig sætte mig ind i - minderne fra min egen fantastiske dag er haldigvis lige under huden - og jeg følte følelsen af overvældelse igen da jeg læste din beretning om turen ind i kirken!

Knus

Louise

Redigeret af louih02
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket beretning!

Det har været en fornøjelse at læse hver lille detalje om jeres fantastiske bryllup!

Når man ser på jer - som ser så lykkelige ud - kan man ikke andet end glæde sig til det bliver ens egen tur.

I er så flotte og det har været en helt igennem utrolig fortælling.

Jeg har slugt det hele råt.

Et ekstra stort TILLYKKE med dagen, Rikke :loveflag:

Iiiih tusind tak for alle de søde ord! ()()()()

Er glad for at du har nydt min beretning! Du kan også kun glæde dig til det bliver jeres tur! :loveboard: Det er bare så dejlig og kærlig en dag.. Glæder mig til at læse DIN beretning når du kommer over på den anden side som en gift frue! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super FED beretning!!!

Du ser helt guddommelig ud og der er så mange fantastiske billeder af jer, det sødeste par!

Har virkelig nydt bertningen, og det med overvældelsen i kirken kunne jeg fuldstændig sætte mig ind i - minderne fra min egen fantastiske dag er haldigvis lige under huden - og jeg følte følelsen af overvældelse igen da jeg læste din beretning om turen ind i kirken!

Knus

Louise

iiiih, jeg bliver jo helt rød i kinderne... :loveflag: Tusind tak for de søde ord! :bearhug:

Åååh, ja jeg kender godt det der med at følelserne bare strømmer op gennem én, når man ser et billede fra et bryllup... :cheerleader3: Så husker man bare det hele! :loveboard:()()

()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så tror jeg efterhånden det er blevet tid til at fortælle om vores

BRYLLUPSREJSE TIL PARIS

:loveboard:()()()():loveflag::bearhug:

Onsdag d. 9/7 tog vi ved 4.30-tiden fra Hjørring mod Aalborg.. Vi skulle først flyve til Kbh, og så videre derfra til Paris... i Kbh var der en hel del mennesker, men vi var heldigvis i rigtig god tid, så ingen grund til panik der.. Jeg har aldrig været fan af lufthavne, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skal gøre af mig selv og hvornår jeg skal hvad :bunny_4: men det kan Christian heldigvis finde ud af, så jeg følger bare fter.. :cheerleader3:

post-25361-1217853357.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi eeeeendelig kom til Paris ved middagstid havde vi kæmpe problemer med at komme fra lufthavnen ind til byen.. Der var mega mange mennesker, vi var trætte og så var der en masse ting der ikke virkede...

()() Så der gik ca 3 timer før vi nåede ind til hotellet.. :cheerleader3: Hotellet hed noget med Malesherbes, og det samme gjorde vejen som hotellet var på, så vi tænkte at vi da bare skulle stå af metroen ved den station der hed malesherbes.. men det viste sig altså at være tre kilometer væk fra hotellet, så vi fik os en skøn lille gåtur med al vores bagage i et deeeejligt solskin - hvilket var pænt udmattende, eftersom vi havde langt tøj på pga den tidlige afrejse fra DK... :loveboard: men frem til hotellet kom vi da, og SÅ skulle der flades ud! ()()

post-25361-1217853752.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm... det var vist svært at rejse sig igen!

()() Hotellet var meget lille og ikke specielt prangende, men for os var det helt perfekt.. personalet var super søde og hjælpsomme, og beliggenheden var helt ideel.. der kommer nogle billeder senere far området - der var bare så dejligt og hyggeligt! :loveboard: Der var et væld af skønne spisesteder og så var det meget centralt :cheerleader3:

post-25361-1217853958.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tog os et bad og kom i noget andet tøj, for vi skulle da ikke bare spilde tiden med at ligge og flyde..

:cheerleader3: Der var jo lagt planer! Så af sted med os mod Eiffeltårnet! :loveboard:

Her er vi lige kommet af metroen, og jeg skulle foreviges... ()()

post-25361-1217854243.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men vi bevægede os ned mod tårnet... Synes det her billede er så fint..

:cheerleader3: Det skal lige siges, at vi i bryllupsgave fik et kamera magen til lollers... :loveboard: Så det var naturligvis med på tur! men vi må jo så konstatere at kameraet ikke gør det alene (pis! vi havde sådan håbet! ()() )..

men det her billede er nu meget vellykket - synes vi i hvert fald selv...!

post-25361-1217854732.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var meeeeeeeega lang kø for at komme op i tårnet, men vi stillede os pænt bagi, og så kunne vi jo lige se hvor hurtigt det gik.. men da der var gået et kvarter havde vi rykket os ca 1 meter, og det er altså ikke meget i en kø på omkring 100 meter!!! så nixen bixen, det gad vi ikke! Så vi valgte i stedet at bruge tiden på at slænge os i parken ved siden af og så nyde udsigten nedefra...

:cheerleader3: et godt valg, hvis jeg selv skal sige det - det var super hyggeligt i det dejlige vejr... :loveboard:

post-25361-1217855167.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et sidste billede af Eiffeltårnet, og så skal I nok slippe...

:loveboard:

men der var nu så skønt at ligge og slappe af.. bagefter gik vi over og fik nogle deeeejlige crepes (lækre pandekager med alt muligt guf i, som kunne købes overalt!) Umodne som vi jo er, syntes vi jo også de var lidt sjove at bestille, pga ordets udtalelse på engelsk... :cheerleader3: Så vi gik og jokede lidt med at vi næste gang ville bestille ved at sige "I'll take a crap"... ()() Men sådan fik vi nu aldrig vendt det, når det kom til stykket.... ;)

post-25361-1217855515.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubiiiii mere beretning :cheerleader3: så har jeg noget at følge med i imens jeg er på arbejde :cheerleader3:

:griner:- jeg synes altid du er på arbejde når du læser beretning! :biggrin: Er da glad for at jeg kan underholde dig, så du har noget at lave! :thumbsupsmileyanim: Skal nok lige fortsætte lidt endnu så... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jubiiiii mere beretning :cheerleader3: så har jeg noget at følge med i imens jeg er på arbejde :cheerleader3:

:griner:- jeg synes altid du er på arbejde når du læser beretning! :biggrin: Er da glad for at jeg kan underholde dig, så du har noget at lave! :thumbsupsmileyanim: Skal nok lige fortsætte lidt endnu så... :thumbsupsmileyanim:

:biggrin: Det er jeg også. Jeg sidder i et call-center og nogen gange er der ikke så meget at lave, så er der lige tid til at læse lidt mere. F.eks. lige nu er mit system gået ned så jeg har rigelig med tid til at følge med herinde :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer