ying

Rikke og Christians bryllup d. 5. juli

424 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, min mand keder sig en del, så jeg vil lige hygge lidt sammen med ham... :super: I får flere billeder i morgen! :cheerleader3: eller måske senere i aften.....

Så satser vi på det sidste..... Altså flere i aften! :lol:

Du er så fantastisk smuk! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Rikke...

Jeg forstår udemærket at du er ved at gå i ekstase over billederne.

Fedt at du har fået 300 Lollerbilleder....

Loller jeg siger det om og om igen.

Du er for genial med et kamera...

når jeg engang skal giftes, så håber jeg, du stadig gør det for, det er for fedt..

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og til aller sidst kom skoene på, og så var klokken ved at være 13, hvor vi var blevet enige om at vi skulle være klar...

:cheerleader3: Jeg anede jo så ikke at der kom en veteranbil kl 13, men det gjorde der jo som bekendt! :lol:

post-25361-1217448275.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi på vej, og er lige blevet overhalet af bilen med min mor, søster og loller i...

:cheerleader3: Hvem havde troet at den stakkels bil skulle gå i stå 5-10 min senere!? :lol::lol: men alt ordnede sig jo som bekendt, så ingen grund til at træde mere i det.. Men det var nu altså en sjov historie..

post-25361-1217448978.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det nogle super flotte billeder :cheerleader3: Jeg er helt vild med nogle af de effekter og vinkler som der er blevet brugt og nogle af de detajler der er kommet med.... Jeg er især vild med det hvor du siger at det ser ud til at kjolen kommer op af røg, kan helt sikkert godt se hvad du mener. Og så synes jeg at du ser super flot ud på det billede hvor du sidder med hånden på øret....det er helt fantastisk. Det er de alle, men lige de to bed jeg rigtig mærke i...

Til Loller.....du er bare super god :lol:

Gælder mig til at se flere....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
er glad for at du kunne lide beretningen! :cheerleader3: Og TUSIND TAK for hjælpen med at få lollers billeder gjort mindre! :cheerleader3: Jeg har lige gjort 99 stk BK-klar... :bearhug::bearhug:

Åååh, det er også snart ved at være september nu! :lol: Den tid går super hurtigt... :cheerleader3: Tro mig! om under en uge har jeg været gift en måned!! :bearhug:

Dejligt at jeg kunne hjælpe, vi var jo nødt til at se lollers billeder! :cheerleader3:

Og hvor er de bare blevet gode!! :lol::super:

Ja, der er ikke lang tid til september, synes tiden går max hurtig lige nu.. Har faktisk lidt lyst til at jeg kunne stoppe min ticker nogen gange, så tiden ikke går SÅ hurtigt.. :cheerleader3:

Ja det er lidt vildt at der snart er gået en måned.. Når jeg bliver gift har I jo været gift i 2 måneder og 1 dag.. ;)

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det nogle super flotte billeder :cheerleader3: Jeg er helt vild med nogle af de effekter og vinkler som der er blevet brugt og nogle af de detajler der er kommet med.... Jeg er især vild med det hvor du siger at det ser ud til at kjolen kommer op af røg, kan helt sikkert godt se hvad du mener. Og så synes jeg at du ser super flot ud på det billede hvor du sidder med hånden på øret....det er helt fantastisk. Det er de alle, men lige de to bed jeg rigtig mærke i...

Til Loller.....du er bare super god :lol:

Gælder mig til at se flere....

ja det er virkelig nogle flotte billeder! dem er vi virkelig glade og lykkelige for! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer