ying

Rikke og Christians bryllup d. 5. juli

424 indlæg i dette emne

Og jeg skulle da også vise mit strømpebånd!

:cheerleader3: Det var ret komisk, for da jeg trak op i kjolen kunne jeg bare ikke finde båndet, og så gik det op for mig, at det var faldet ned om anklen! :bunny_4: Typisk... det var ikke lige så elegant, men godt vi fandt det trods alt! :bunny_4: gad vide hvor længe det har hængt der?

post-25361-1216927232.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik hevet båndet op på låret, for det skulle jo tages af med tænderne... Og det andet var jo for nemt..

:cheerleader3: Det var simpelthen det mindst elegante hele aftenen.. :bunny_4: man skulle nok have været der, men I må bare stole på mig.. det var altså komisk.. :bunny_4:

post-25361-1216927424.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhmmmmmmm, nu skal I altså se den læææækre dessert!

:bunny_4: Dér fik jeg min appetit tilbage for alvor!! Hold da op, jeg har sjældent smagt noget så lækkert! men nu er jeg altså også en rigtig kage-gris... ISÆR når det er chokoladekage.. og den her var altså bare perfekt, og isen var GUF!!! uhmmmm altså! :bunny_4:

post-25361-1216927624.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af en eller anden uforklarlig grund nåede vi at pakke alle gaverne op selv! Jeg synes faktisk ikke vi brugte så lang tid.. Vi havde aftalt og også sagt, at vi ville prioritere at være sammen med gæsterne, og så bare tage det stille og roligt med gaveudpakningen og nå det vi kunne nå.. Men vi nåede det helt uden problemer uden at gå glip af noget.. jeg forstår ikke hvordan det kunne lade sig gøre, men det var jo bare fedt!

Det var simpelthen et vanvittigt gavebord..:bunny_4: billederne yder det slet ikke retfærdighed.. under bordet stod også en masse gaver.. Det var bare så overvældende..

post-25361-1216928571.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor griner at strømpebåndet var faldet ned om anklerne.

Lykkedes det så Christian at få det af med tænderne uden hjælp?

Jeg kan godt forstå, appetiten vendte tilbage med den dessert.

UHM!

Dejligt at høre at det kan lade sig gøre at få pakket alle gaverne op selv om der er oceaner af gaver...

samtidig md at man kunne pleje gæsterne.

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor var det bare en smuk tale..., og hvor ser det bare ud som om i har haft den mest vidunderlige dag...

Venter spændt på i morgen hvor der kommer mere beretning...

Malene

Ååårh, tak skal du have.. :bunny_4:

Ja vi havde simpelthen en fantastisk dag, som vi aldrig nogensinde vil glemme..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor griner at strømpebåndet var faldet ned om anklerne.

Lykkedes det så Christian at få det af med tænderne uden hjælp?

Jeg kan godt forstå, appetiten vendte tilbage med den dessert.

UHM!

Dejligt at høre at det kan lade sig gøre at få pakket alle gaverne op selv om der er oceaner af gaver...

samtidig md at man kunne pleje gæsterne.

knus

Ja det var simpelthen så komisk, for det skuklle have været så fint, og så sad det bare og slaskede på anklen.. :bunny_4::cheerleader3: men ja, det lykkedes ham uden problemer at få det af med tænderne, da vi fik det op på låret igen.. :bunny_4:

ååååh, ja den dessert vil jeg aldrig glemme! :cheerleader3: det var bare GUF!

Ang. gaverne, så havde jeg slet, slet, slet ikke i min vildeste fantasi regnet med at vi kunne nå det.. Så jeg aner virkelig ikke hvordan det lykkedes, men det gjorde det, og det var nu meget rart, så gæsterne lige kunne se de flotte gaver.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter vi havde spist var der lige lidt tid til at strække ben, imens kaffen blev ryddet op og omrokeret på bordene, så kaffen kunne blive serveret og vi kunne danse brudevals..

:thumbsupsmileyanim: tror vi havde ca 3 kvarter fra vi spiste til vi dansede brudevals, og mon ikke det var her vi fik åbnet langt de fleste gaver....? det må det næsten have været, for det er den eneste logiske forklaring jeg kan komme efter, i hvert fald...

Nå, men vi kom i hvert fald til at danse... :blink: Vi havde ikke øvet specielt meget, men havde FULDSTÆNDIG styr på det (mente vi.. :) )

post-25361-1216983937.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det eeeeeeneste problem var bare, at vi ikke havde øvet med en stor kjole på...

:) Så da vi gik i gang kom Christian til at træde på mit tyl, og så var han ved at glide.. :blink: tror virkelig det har set sjovt ud, for vi kom jo fuldstændig ud at rytme der.. :cheerleader3: Så vi startede forfra og fik talt 1-2-3-1-2-3 og var vi i gang... Det gik lidt stærkt, men vi fik det sat ned i et tempo der var forsvarligt at følge med i... ;) Så jeg tror egentlig at det blev helt elegant med tiden... Vi fik faktisk også lov til at danse længe, syntes jeg... Dejligt... :thumbsupsmileyanim:

post-25361-1216984232.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første dans efter brudevalsen skulle være for far og datter..

:)

Hold da op, jeg fik danset mange danse den aften! :blush: Fødderne havde det super, det var nogle rigtig gode sko jeg havde lånt.. :thumbsupsmileyanim:

Og må jeg da også lige indskyde, at vi havde det FEDESTE band!! Caspersens kvartet... Nøøøøij, hvor var de dygtige!! :cheerleader3::blink::denmarkflag::heart::denmarkflag: 4 fyre i forskellige aldre, som ikke umiddelbart så ud til at være noget specielt.. og navnet lyder måske også lidt suppe-steg-is-agtigt, men de var bare fede! sang og spillede fantastisk, og gæsterne var helt pjattede med dem.. Min mors fætter fra Vejle ville endda have dem heeele vejen derned og spille til hans fødselsdag! (bandet er fra Hjørring.. ;) ) så de kan varmt anbefales! der var gang i den fra start til slut og længere endnu.. :) Der skal nok komme flere billeder af dem også.. Men her først far og datter.. :)

på det her billede kan man i øvrigt også se hvordan kjolen tog sig ud, når slæbet var hægtet op... :heart:

post-25361-1216995841.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vores PA'er havde vi jo indspillet hver sin sang, som vi hørte under middagen.. Det skal siges, at Christian har den mest rædsomme sangstemme, så hans sang (En lille ring af guld) blev hurtigt meget populær..

:thumbsupsmileyanim: Vi har planer om at smide den ind på youtube, så jeg skal nok sige til hvis det er, så I kan høre den.. Det er simpelthen fantastisk.. Han kender til toner som ingen andre anede fandtes.. :cheerleader3::denmarkflag:

Anyway, det blev selvfølgelig arrangeret med bandet, at han skulle synge sin sang for mig til festen også, og så var det jo bare om at gå i gang.. :blink: han var så gooood.. :) Elsker hans pivfalske og rædsomme stemme... :denmarkflag:

post-25361-1216996581.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skulle også have lov at synge en fællessang.. sidste år, da mine forældre fyldte 50 og holdt fest, blev de sendt op på scenen for at give et nr, så nu var det pay back time.. Men det havde vi absolut intet imod..

:thumbsupsmileyanim: Vi syntes jo bare det var sjovt! :) Så vi sang en yndig version af Kald det kærlighed... :blink:

post-25361-1216997091.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

da klokken var godt 2 blev der serveret natmad, og vi sørgede for at de sidste fik skrevet i vores gæstebog.. Vi havde faktisk helt glemt at få vores gæstebog med, men heldigvis kom svigermor i tanke om det under forretten, og så var min søster så sød at køre hjem efter den inden brudevalsen... Den ville vi virkelig nødigt have undværet.. Det er guld værd at sidde og læse alle de glade og søde hilsner man fik den dag..

:thumbsupsmileyanim:

Vi havde bestilt en taxa til at hente os kl 2.45, men det var måske lige et kvarter for sent, for da vi var på vej ud begyndte mange gæster at komme hen for at sige farvel.. Og så var det jo liiiidt svært bare at skride.. :blink: så det endte med at vi næsten alle sammen tog af sted samtidigt.. Alle de der skulle mod Sindal eller bare den vej fik hver en pose gaver med hjem.. Der var jo mange der skulle overnatte hjemme hos mine forældre, så med deres hjælp og hjælp fra nogle onkler og mostre fik vi alle gaverne hjem til min mor og far.. Der kunne vi så finde dem dagen efter til en omgang hygge.. men så langt er jeg jo slet ikke kommet med beretningen endnu, så vi venter lige lidt.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super skøn beretning.

Det har været en fornøjelse at "være med til Jeres bryllup". Sådan har det næsten føltes, så godt som du beskriver dagen.

Tillykke med brylluppet.

Lene

Iiih, tusind tak for de søde ord! :blink: Er glad for at du kunne lide min beretning! Der kommer lidt mere endnu... Og så har jeg jo også en dejlig bryllupsrejse at fortælle om! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige siden vi kom ud af kirken havde jeg en tanke, som jeg på en måde syntes virkede helt forkert, og alligevel så rigtig..

:denmarkflag: jeg gik faktisk og glædede mig til at vi kom op på hotellet.. For det der med bare liiiige at være helt alene, det havde man altså brug for.. For man havde allerede så mange fantastiske indtryk man havde lyst til at snakke om sammen.. :blink: men jeg er da selvfølgelig glad for at vi ikke tog op på hotellet allerede efter kirken! :cheerleader3:

Men ja, vi tog af sted lidt i 3, og kom op på hotellet som ligger en spytklap fra restauranten.. Pyyyyyh, det var dejligt at komme derop og kunne smide alle sine ting fra sig! :) Og smarte jeg havde selvfølgelig puttet kameraet i kufferten da vi satte den op på værelset om fredagen, for der skulle jo tages billeder på hotellet også! :thumbsupsmileyanim: Først skulle buketten lige fotograferes sammen med mit fine diadem.. :denmarkflag:

post-25361-1217004624.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer