ying

Rikke og Christians bryllup d. 5. juli

424 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har sådan glædet mig til din beretning :bearhug: I er bare det sødeste par, og kan man se mere lykkelig ud?? Mere mere mere :griner:-

Åååååhr, hvor er du sød.. :boohoo: Tusind tak skal du have!

juhuuu, dejligt ar du nu er igang med beretning...........og jeg sluger det hele råt :bearhug:

Jaaah, jeg trak det vist også ud lidt længe.. :unsure: Men der kommer mere at sluge i dag! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Åååååååååååååårh, Rikke! :bearhug:

:bearhug::griner:-

SSKØØNN beretning!!

Og hvor er din kjole bare fantastisk - hvor er du smuk og I ser SÅ lykkelige ud!

Iiiih tak! :unsure: Tusind tak for de søde ord! Ja lykken er vist ikke til at skjule sådan en dag.. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Nå, vi kørte som sagt fra kirken ud til Christians forældre, hvor vi skulle holde reception i haven.. Bilen var i hopla, så vi tog lige en lille omvej, så vi kunne få en lidt længere tur..

:bearhug:

Vi har desværre endnu ikke så mange billeder fra receptionen, men de kommer med garanti!

Christians onkel havde lavet vores bryllupskage, og den var bare SÅÅÅÅÅÅÅÅ lækker og flot!! HELT perfekt til vejret.. Vi havde aftalt at sukkermængden skulle tilpasses varmen, så den ikke blev for tung, og den blev altså bare helt perfekt! :loveboard: Christian og jeg skulle selvfølgelig skære for, og selv om jeg havde fortalt ham om reglen om at man nok helst ville have sin hånd øverst for at vinde magten i ægteskabet, så var det alligevel mig der fik hånden placeret øverst! :unsure: Nå, men vi kom i sving med kagen, og fik madet hinanden (SÅ hyggeligt.. :griner:- ), og så gik gæsterne ellers i gang.. Der blev næsten spist op! Vi fik selvfølgelig toppen (med de sejeste kaj-kager) med hjem, og den er i fryseren hvor den skal vente et år.. :bearhug: Glæder mig til at få billeder af kagen...

Indtil videre må I nøjes med kagespisning.. Vi tog plads på terassen..

post-25361-1216802256.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Mens vi var til reception blev det pludselig liiidt for varmt for mig, så der blev jeg bare nødt til at gå indenfor og sætte mig, få noget vand, og bare slappe af.. Så prøvede jeg at gå ud igen, men jeg kom hurtigt ind igen, for jeg kunne bare ikke få luft..

:loveboard: Så min mor fik lige snøret min kjole lidt ud, så jeg bedre kunne få vejret.. Det hjalp en del.. Jeg er lidt ked af at jeg måtte tilbringe så meget til indenfor, for vi havde jo kun en time med gæsterne, før vi skulle videre til fotografen.. Men det er der bare ikke noget at gøre ved, for jeg skulle jo også liiige kunne trække vejrt.. Det må alligevel være førsteprioritet.. ;)

men der blev da taget billeder udenfor heldigvis, så I får lige et mere.. Champagnen fik i øvrigt meget ros! Vi havde brugt den der helt blanke Verdi (så champagne er nok en lille overdrivelse.. :bearhug: ), og så var der kommet et frossent jordbær i.. Den passede bare perfekt til kagen og varmen.. MUMS!!

post-25361-1216803188.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da kl var 15.45 kørte min søster Christian og mig og loller ned i Svanelunden hvor vi skulle mødes med fotografen. Loller tog med derned for at tage billeder af bordopdækningen, og for at gøre klar til at tage parbilleder når gæsterne ankom..

:bearhug: På det tidspunkt havde jeg fået det liiidt bedre, for der var lidt mere luft nede i Svanelunden pga alle træerne.. det var dejligt.. ;)

Da vi var på vej ned til Svanelunden oppe fra bilen fangede loller lige det fiiineste billede! :loveboard:

post-25361-1216803585.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Hej Rikke...

Det er bare nogle fantastiske billeder.

Vildt fedt at have Loller med til at forevige DAGEN :bearhug:

Jeg er imponeret over hvor COOL du tog dagens små forhindringer.

Andre ville måske gået op i et flip, men du var rolig og behersket.

Stor kado til dig.

jeg vil glæde mig til dagens fortsættelse.

knus

0

Del dette indlæg

Hej Rikke...

Det er bare nogle fantastiske billeder.

Vildt fedt at have Loller med til at forevige DAGEN :bunny_4:

Jeg er imponeret over hvor COOL du tog dagens små forhindringer.

Andre ville måske gået op i et flip, men du var rolig og behersket.

Stor kado til dig.

jeg vil glæde mig til dagens fortsættelse.

knus

ja det var simpelthen skønt at have loller med! virkelig hyggeligt også! :bunny_4:

hehe.. jamen det kom skam også bag på mig hvor cool jeg var! hvem havde troet det???? :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi mødtes med fotografen nede ved søen, og så gik vi ellers en god lang tur gennem heeeeeele parken, hvor vi tog billeder en masse forskellige steder på turen..

:bunny_4: vi har fået en udskrift af alle fotografens billeder 8de er meeeeget små) så vi kan begynde at udvælge hvilke vi vil bruge til de forskellige ting, og jeg synes faktisk det er blevet nogle rigtig fine billeder! Så det er MEGA svært at vælge! :cheerleader3: Dem skal I nok få at se senere når vi får dem..

Da vi kom ned til den del af parken hvor restauranten ligger var gæsterne begyndt at ankomme.. og de var selvfølgelig udenfor i det pragtfulde vejr, så da fotografen stillede os op ved søen greb mange af gæsterne selvfølgelig lige muligheden for at tage et godt billede.. :bunny_4:

post-25361-1216817510.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Åhhh :cheerleader3:

Smukke smukke Rikke :cheerleader3:

Hvor var du bare fin søde :thumbsupsmileyanim:

Og Christian rigtig 'handsome' :bunny_4:

I ser bare SÅ glade og forelskede ud - et dejligt par.

Jeg bliver helt glad af at se på jeres billeder, for det lyser bare ud af dem, hvor dejlig en dag I har haft :thumbsupsmileyanim:

Jeg nyder din beretning i fulde drag...

mer mer mer... :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh :cheerleader3:

Smukke smukke Rikke :thumbsupsmileyanim:

Hvor var du bare fin søde :cheerleader3:

Og Christian rigtig 'handsome' :bunny_4:

I ser bare SÅ glade og forelskede ud - et dejligt par.

Jeg bliver helt glad af at se på jeres billeder, for det lyser bare ud af dem, hvor dejlig en dag I har haft :cheerleader3:

Jeg nyder din beretning i fulde drag...

mer mer mer... :cheerleader3:

Åååhr altså.. :cheerleader3: tak for de rigtig søde ord, alle jeres søde kommentarer varmer bare så meget.. :thumbsupsmileyanim:

I skal nok få masser af beretning, der er maaange billeder tilbage endnu.. :bunny_4:

0

Del dette indlæg

:bunny_4: Jeg er bare så EEEEVIGT glad for at der var solskin den dag.. Så skidt da med at jeg var ved at få hedeslag - tænk hvis vi ikke havde haft muligheden for at benytte disse dejlige omgivelser! :bunny_4: havde virkelig frygtet regnvejr, for det er da ikke sjovt at få taget billeder foran et gråt lærred, når man kan få taget dem i Svanelunden...

post-25361-1216818436.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til sidst gik vi lige hen i et mere aflukket område, så vi kunne være lidt i fred.. vi skulle jo lige have de sidste billeder taget.. Der blev ved med at komme gæster der liiige skulle have et billede.. men vi havde jo også en fotograf der skulle følges.. Så vi smuttede lidt væk og blev færdig med billederne..

:bunny_4:

post-25361-1216818834.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Søde..

WAW sikke en dejlig beretning manner.. :cheerleader3: :cheerleader3:

nej hvor ser i bare så skønne og glade ud manner...

må nok sige jeg fik lidt tårer i øjene igennem hele beretningen manner...

kan snart ikke vente til det bliver min tur manner.. :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :cheerleader3:

massere af krammer fra Tina. :cheerleader3::cheerleader3::bunny_4::):)

Mange Held & Lykke i fremtiden... i os. turdleduer... :bunny_4: :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Hej Søde..

WAW sikke en dejlig beretning manner.. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

nej hvor ser i bare så skønne og glade ud manner...

må nok sige jeg fik lidt tårer i øjene igennem hele beretningen manner...

kan snart ikke vente til det bliver min tur manner.. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

massere af krammer fra Tina. :bunny_4::)

Mange Held & Lykke i fremtiden... i os. turdleduer... :bunny_4: :bunny_4:

iiih, er glad for at du nyder beretningen! :) Der skal nok komme meget mere!

kan godt forstå du glæder dig til det bliver din tur, det er den mest fantastiske dag! :cheerleader3: Og ventetiden går hurtigt, bare rolig.. :cheerleader3:

Og tak for de søde ord.. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer