kodename

Vores menukort

16 posts in this topic

Her er vores menukort. De store skal stå på bordet, da vi har valgt ikke at have ret meget andet pynt, og de små er til hver person, da jeg ved at bl.a. min mor godt vil have det med hjem.

Lige nu overvejer jeg at lave en slags holder i gips eller fimoler.

UPDATE: Har nu lavet holdere i gips til de små menukort. Se længere nede.

post-16759-1217016559.jpg

post-16759-1217016573.jpg

Edited by kodename
0

Annonce ♥

I skal da også lige se bagsiden af dem, som gæster får. (De enkle til højre ovenover.)

post-16759-1217016678.jpg

0

FLOT!

Jeg er helt vild med farverne, de er super flotte!

0

Annonce ♥

Hej

De er rigtig søde

0

Mange tak skal I have. :cheerleader3:

0

De er super flotte. Er vild med farverne og detaljerne på dem. :cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så fik jeg lavet små klokker i gips, som holdere til menukortene. De er malet med akrylmaling i sølv, da vores farver jo er hvid, sølv og lyserød. Så nu kan man også se bagsiden. :thumbsupsmileyanim:

post-16759-1217580815.jpg

post-16759-1217580833.jpg

post-16759-1217580844.jpg

0

Så fik jeg lavet små klokker i gips, som holdere til menukortene. De er malet med akrylmaling i sølv, da vores farver jo er hvid, sølv og lyserød. Så nu kan man også se bagsiden. :thumbsupsmileyanim:

Det var smart!!! Ser rigtig godt ud! :heart::loveboard:

0

Det ser bare godt ud. Jeg er på udkig efter noget papir i sølv ligesom det der er langs kanten af det lyserøde. Hvor er det fra, eller er det et bånd?

På forhånd tak, Barbara

0

Det ser bare godt ud. Jeg er på udkig efter noget papir i sølv ligesom det der er langs kanten af det lyserøde. Hvor er det fra, eller er det et bånd?

På forhånd tak, Barbara

Hej Barbara.

Det langs kanten af det lyserøde er bånd. Jeg er ked af, at jeg ikke kan hjælpe dig.

Mvh

Nina

0

Annonce ♥

Her er vores menukort. De store skal stå på bordet, da vi har valgt ikke at have ret meget andet pynt, og de små er til hver person, da jeg ved at bl.a. min mor godt vil have det med hjem.

Lige nu overvejer jeg at lave en slags holder i gips eller fimoler.

UPDATE: Har nu lavet holdere i gips til de små menukort. Se længere nede.

Hej,

Sikke et flot og stort arbejde du har lavet - det kan du virkelig være stolt af.

Jeg kunne godt tænke mig at "stjæle" din "Kærligheden er" - altså i mini udgave og så sætte den på tændstiksæskerne.

Har forsøgt at kopiere billedet, men det gik ikke så godt .Så tænkte på om du evt. har billedet i rigtig format eller på nogen måde kan lægge et link herind, så jeg selv kan downloade det`?

På forhånd tak,

Smuklingen.

ps. >Håber ikke det gør noget at jeg tager lidt af din ide.

0

Rigtig god ide med klokkerne i gips... , har du selv lavet dem eller købt dem sådan??

0

Rigtig god ide med klokkerne i gips... , har du selv lavet dem eller købt dem sådan??

Dem har jeg selv lavet. Købte en chokoladeform til en 10'er og noget gips. Da de så var støbt, filede jeg en rille i og malede dem med akrylmaling.

0

Annonce ♥