Guest heidispeedway

Bryllupsmagasiner

10 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Som overskriften afslører, så er jeg interesseret i lidt viden om bryllupsmagasiner? Hvilke findes der? Hvilke kan anbefales? Og ikke mindst, hvor finder jeg dem? Jeg har været i Kvickly, SuperBest, Føtex, Kvickly Extra, 7Eleven - og ingen af stederne har jeg fundet dem..... Argghhhh....

Mon ikke der er nogle Zillaer herinde, der kan hjælpe mig med denne? :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :-)

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Magasin's kiosk har jo stort set alt inde for blade.

Jeg har købt "Bryllupsmagasinet" og "Bryllup og Fest" (mener at det er det sidstenævnte hedder). Jeg har stor glæde af at kigge magasinerne igennem og blive inspireret. Så vidt jeg har forstået udkommer de halvårligt, og der skulle komme nye her til november.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DSB-kiosken (i hvert tilfælde på Århus H) har et stort blad-udvalg. Også min lokale boghandel sælger bryllupsmagasiner.

Jeg har:

Bryllup og fest (fåes gratis hos Lilly)

Bruden, Gommen og Bryllupsrejsen (3 magasiner, fåes på bryllupsmesserne, men kan også bestilles på nettet og købes i kiosken)

Tidens Bryllup (fra kiosken)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt "bryllup & fest" på www.lilly.dk, det var gratis men skulle betale for porto, 50 kr. kan godt svare sig, da det koster 59,50 kr i løssalg, og så blev det jo leveret ved døren :cheerleader3:

Super inspirerende, man kan få mange timer til at gå med sådan et magasin :loveboard:

Kærligst Frums

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer