sofine

16-08-08 brude, hvad mangler I??

68 posts in this topic

Annonce ♥

det jeg bekymrer mig mest om er VEJRET!!!!!! vi skal holde det i et telt.. og vil jo helst have godt vejr!!! hvad med jer andre? hvor skal i holde det?

Vi skal også holde vores fest i telt!! Og min ønsker til vejret den dag er:

Sol!!!

Gerne lidt skyer ind i mellem

En lille brise

Omkring 22 grader

Så sådan bliver det også på sydsjælland d. 16/08/08 :denmarkflag:

Hvis man skal tro på, hvad 9 døgnsprognosen sige fra DMI, kan det sagtens nå at ende sådan - trods udsigten af dagene op til...

Men jeg krydser og krydser og har sat venner og familie til, at gøre det samme...

post-32819-1218133707.png

Edited by sofine
0

Annonce ♥

Nu er jeg lige lidt egoistisk her :cheerleader3:

Så når jeg kigger på DMIs "Vejrudsigt for Vest- og Sydsjælland samt Lolland-Falster - 7. - 9. døgn", som jo er hvor jeg befinder mig d. 16. august 08, ser det knap så slemt ud...

Men jeg håber og krydser da på det bedste for alle os 16/08/08 brude.. :cheerleader3:

post-32819-1218186075.png

Edited by sofine
0

Nu begynder jeg at blive lidt nervøs - kun 8 dage tilbage. Har svært ved at falde i søvn om aftenen. Hvad med jer andre? Det virker som om I har styr på tingene. Det tror jeg også jeg har så nogenlunde, men vi har ikke snakket med præsten endnu - håber ikke han har glemt os!

Toastmasteren kommer hjem til os på mandag, jeg skal farve hår og prøveopsætning tirsdag, hudpleje og negle skal laves torsdag morgen, bordopstilling osv fredag aften. Må huske at købe sodavand og juice på et eller andet tidspunkt. Mangler stadig 40 af 160 bordkort. Og lægge sønnens bukser op.

0

Annonce ♥

Nu begynder jeg at blive lidt nervøs - kun 8 dage tilbage. Har svært ved at falde i søvn om aftenen. Hvad med jer andre? Det virker som om I har styr på tingene. Det tror jeg også jeg har så nogenlunde, men vi har ikke snakket med præsten endnu - håber ikke han har glemt os!

Toastmasteren kommer hjem til os på mandag, jeg skal farve hår og prøveopsætning tirsdag, hudpleje og negle skal laves torsdag morgen, bordopstilling osv fredag aften. Må huske at købe sodavand og juice på et eller andet tidspunkt. Mangler stadig 40 af 160 bordkort. Og lægge sønnens bukser op.

Vi var til bryllup hos min tante og onkel i fredags, og det er helt mærkeligt at være til bryllup så kort tid før sit eget. Det var mægtig hyggeligt, men jeg greb mig selv i konstant at "lægge mærke til ting".. Det nok meget naturligt, det er jo for søren lige op over! jeg er meget spændt nu, og glæder mig sindssygt meget! Mangler dog stadig lidt praktiske ting der skal handles, men ellers synes jeg vi har godt syr på det. Jeg har tænkt på måske at bruge et fck-svedbånd som det "blå" strømpebånd, og så slutte min tale til Peter af med at sige noget i stil med " her kan du se hvor meget jeg elsker dig"... og så vise strømpebåndet. Han er fck'er jeg er bif'er og kunne normalt aldrig drømme om at påføre mig noget fck-kluns. Er det en sød ide eller er det lidt for åndssvagt?

knus L

0

Det lyder som en meget sød idé :griner:-

Er selv i gang med talen til min mand. Går ikke lige som jeg vil, men den bliver nok bedre hvis jeg sætter mig med den fredag aften. Arbejder bedst under pres.

Bordplanen volder hovedbrud idet festen skal holdes i en teatersal, hvor de ikke så tit har så mange mennesker til middag. Det ender nok med at hovedbordet ender oppe på scenen.

Og så har vi fået skik på huset, da vi søndag forventer mange mennesker til "brudehus".

Når bordopstillingen er på plads er vi nået langt og så er der bare tilbage at glæde sig!

0

Vi var til bryllup hos min tante og onkel i fredags, og det er helt mærkeligt at være til bryllup så kort tid før sit eget. Det var mægtig hyggeligt, men jeg greb mig selv i konstant at "lægge mærke til ting".. Det nok meget naturligt, det er jo for søren lige op over! jeg er meget spændt nu, og glæder mig sindssygt meget! Mangler dog stadig lidt praktiske ting der skal handles, men ellers synes jeg vi har godt syr på det. Jeg har tænkt på måske at bruge et fck-svedbånd som det "blå" strømpebånd, og så slutte min tale til Peter af med at sige noget i stil med " her kan du se hvor meget jeg elsker dig"... og så vise strømpebåndet. Han er fck'er jeg er bif'er og kunne normalt aldrig drømme om at påføre mig noget fck-kluns. Er det en sød ide eller er det lidt for åndssvagt?

knus L

DET lyder sm en super fin og sød idé!! :griner:-

0

5 dag piger!!!!!!!!!! :kiss::hug::super:

Uha da hvor jeg glæder mig nu OG er sindsygt spændt!!

Det er heldigvis ikke så mange ting vi mangler endnu:

- Sætte telte op hjemme hos mine forældre (det skal vi i så dag)

- Lægge bukser op

- Male sæbbobler

- Klippe bordkort ud

- og så det praktiske der først skal gøres torsdag og fredag

Så alt i alt er jeg bare helt med nu :griner:-

0

Annonce ♥

ja, 5 dage! Det er altså ikke meget. Har sommerfugle i maven - er både nervøs og spændt. I dag kommer vores toastmaster hjem til os at snakke om, hvordan det hele skal forløbe. Det er en mine forældre kender og de betaler for ham :kiss: Det er en dygtig entertainer, så det skal nok blive godt.

I morgen skal vi i kirken at snakke med præsten og kl 5 skal jeg til frisøren at farve håret og måske prøveopsætning. Det er ikke nødvendigt for min skyld, for frisøren er dygtig og jeg lægger trygt mit hår i hendes hænder på lørdag.

Torsdag morgen skal jeg til ansigstsbehandling, plukke bryn, lave negle og farve vipper.

Ellers mangler vi kun de praktiske ting: købe sodavand og juice, stille bord op og så lige få de sidste bordkort færdige. Har lige sendt penge for kagen og for øl, vin og spiritussen.

Min far spurgte mig hvad fotografens telefon nr er. Han ville ikke sige hovorfor - så dt lyder spændende .

5 dage - nei, hvor er tiden bare gået hurtigt :griner:-

0

Vi er snart færdige med gaveæskerne

og jeg har fået købt alm sorte strømper til drengene

vi mangler lige at fylde det sidste i æskerne...

lave lidt flere chokolader - er løbet tør...

fylde kærlighedsthe i de små theposer... men det gør jeg først torsdag så theen er så frisk som mulig ;)

skrive bordkort

sætte bordkortene på kysseklokkerne

lave lommer til lommetørklæderne til kirkehæfterne...

finpudse talen og lige pakke morgengaven til ronnie ind...

0

5 dage!!!! I dag synes jeg for alvor at sommerfuglene melder deres ankomst! Har været på arbejde og for at sige det mildt haft krudt i røven hele dagen! det som om jeg ikke kan tænke på andet lige nu! efter arbejde var jeg hos min blomsterdame og aftale blomster. Åh..det er så spændede! Imorgen printer vi menukort (ide efter Julie - tak! ), onsdag skal jeg ud og shoppe småting med min moar og torsdag tager vi ned på skolen og pynter op og gør klar. Fredag skal jeg hygge hjemme med moar, søster, bedste veninde og ungerne - det skal nok blive hyggeligt! Er dog meget bekymret for at jeg overhoved ikke kan falde i søvn fredag!!!! en lille whisky sjus måske??

nøj hvor jeg glæder mig!!!! :griner:-

knus

L

- og hvor er din make-up fin, jeg kan godt lide at det ser så naturligt ud! og julie, hvor er dine ørenringe fra? Jeg har været på udkig efter sådan nogle i nogle uger nu. De skal dog være med brune sten - tror de ville passe perfekt til min kjole og løst opsat hår....

Edited by Louisa
0

Annonce ♥

men ev... vejrudsigten ser stadig ikke for køn ud :hug:

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm

men hvis man går på lokaludsigter, ser hele sjælland altså okay ud ihvertfald. 0,4 mm regn er jo nærmest ingenting!!!!

jeg tror solen kommer til at skinne på os piger :griner:-

DET tror jeg bestemt også!! :kiss:

0

Åhhh, 5 dage!!! Puha det går hurtigt nu. Jeg er ved at være enormt spændt. Alle aftaler er ved at være på plads.

Jeg fik min smukke kjole hjem i torsdags.

Brudebuket og blomster til bordene fik vi styr på i lørdags.

Gaveæskerne er færdig og pakket.

Kirkeprogrammerne er printet.

Risposerne er halvt færdig, resten bliver i morgen.

Vi er stadig i gang med bordhæfterne med menu, hvem er hvem, bordregler, og et lille eventyr om, hvordan prinsen og prinsessen mødte hinanden. :griner:-

I morgen tirsdag tager jeg til Holbæk og skal have lavet prøveopsætning og make up.

Onsdag tager vi afsted til Holbæk, sådan rigtigt, og skal se 'Jeppe på bjerget' om aftenen på Løvenborg Slot. Dejligt med lidt afslapning.

Torsdag skal vi ordne de sidste praktiske ting i Holbæk.

Fredag skal jeg have ordnet negle kl. 10. Derefter hente blomster og vaser, og så ud til receptionsstedet og feststedet og pynte det hele op med familien. Borde og soverum og alt!

Min brudepige skal sove med mig hos mine forældre, og min kommende mands forlover skal sove med ham og svigerforældrene.

Åh, det bliver SÅ fedt! Og vi glæder os enormt til den lækre bryllupsrejse bagefter. :kiss:

0

Annonce ♥

Jubii... Regnen er næsten væk fra skemaet. Jeg køber dog en hvid paraply i dag, så bliver det helt sikkert tørvejr.

Vi er nu nået så langt, at vi kun mangler at stille telt op til receptionen og gøre klar der, samt bage bryllupskagen. Jeg har lavet pynt og det er blevet såå fint, hvis jeg selv skal sige det :griner:-

Og så kommer min kærestes vest og plastron i dag, det første sæt var leveret i forkert str. Håber det er den rigtige denne gang.

Ihh... Det er altså tæt på nu :kiss:

0

Det ser nogenlunde okay ud her på Færøerne - det kunne i hvert fald blive værre. (der hvor der står leyg er på lørdag) . Ikke meget vind og måske sol. Men endnu er det nok for tidligt at sige helt sikkert.

Har været til frisøren i dag og håret bliver så flot :griner:- Det blev farvet. Frisøren syntes at jeg skulle få en kosmetolog til at lægge make-up, så det vil jeg gøre.

Og så var vi i kirken i dag og snakke med præsten og øve os. Uha - er bange for at få black-out og ikke huske en pind om, hvornår vi skal gøre hvad! Men præsten var virkelig rar, han har konfirmeret min kommende mand og kender ham lidt. Præsten er dansker og vielsen vil foregå på dansk, men pyt med det, he he! Der kommer gæster fra Danmark og så kan de følge med i det hele.

Jeg har stadig ikke lagt min søns bukser op, så nu må jeg vist snart komme i gang.

Hvordan har I det med, at der kun er 4 dage igen? Jeg er både spændt og nervøs - er mest nervøs for når kirkedøren går op og alle vender sig om for at se os - uha!

0

Så blev denne her dag bare presset! Startede med at slappe af. Så prøvede vi lige bordopstillingen af - og den fungerede fint - jubi!. Toastmasteren var herhjemme at snakke om detaljer osv, så kom barnepigen lige for at møde vores små piger, min svoger kom for at vaske bilen sammen med min kommende mand og nu venter vi på danselæreren, som skal lære os brudevalsen. (vi er en time bagefter dansk tid) men alligevel er jeg ret træt nu. Men alligevel så er det hele begyndt at blive ret så spændende og virkeligt nu.

3 dage :bearhug:

I morgen kommer vores datter hjem - hurra! Min mor henter hende i lufthavnen mens jeg får lavet negle, hud osv.

Har stadig ikke lagt sønnens bukser op - øv for mig

0