Frittefrej

*bip* *bip* æske GRRRRR

12 indlæg i dette emne

Nu har jeg endelig fået det hele til at passe.... Printer skabelonen på den ene siden, og monogram med mere på den anden....

Og det passede.... på papir....

Så putter jeg karton i.... Og så passer det pludselig slet ikke.... :loveboard: vræææl

Nu har jeg sittet med det i 4 timer.... hulk.... Jeg skriger snart.... godt kæresten ikke er hjemme :cheerleader3:

Redigeret af Frittefrej
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det mærkeligste af det hele er, at lige pludselig er der længere i mellem ting på samme side af kartonet :cheerleader3:

Plus monogrammet er rykket en smule ned og til højre....

Og ja karton og papir er lige stort...

Men undrer mig sgu noget over at der kan bliver længere mellem 2 motiver.... lige pludselig :loveboard:

Men efter en pustepause, prøver jeg nu igen ;)

0

Del dette indlæg

Jamen det mærkeligste af det hele er, at lige pludselig er der længere i mellem ting på samme side af kartonet :cheerleader3:

Plus monogrammet er rykket en smule ned og til højre....

Og ja karton og papir er lige stort...

Men undrer mig sgu noget over at der kan bliver længere mellem 2 motiver.... lige pludselig :loveboard:

Men efter en pustepause, prøver jeg nu igen ;)

Nu ved jeg ikke hvilket program du laver det, men har du tjekket at når du printer, at den IKKE er sat op til at scalere udskriften til papiret? Det kan nemlig godt give en forskydning hvis den er..

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ lykkedes.... nogenlunde....

Jeg printede 1 på det rigtige karton.... og det blev fint.... og jeg tænkte yes...

Men det næste... der havde det sgu forskubbet sig, så måtte til at rette til...

Men så kørte det nogenlunde... et par af dem blev en smule skæve med hvor jeg skal skære to streger til båndet (har sat dobbelthjerter på der hvor båndet går ind og ud igen af æsken, istedet for at nogle skriver brudepars data... da det står på båndet :bearhug:

Men disse streger må jeg bare rette lidt til, så det er pænt på ydersiden ;)

Så nu har jeg fået printet 20ark.... skal bruge 18....

Og har spildt 5 ark til 3,90kr stykket ()() + 4 billig-ark....

Nårh skidt pyt... men ærgelig er det sgu ;)

Og så må jeg til at sende kæresten ud efter nogle flere ark, for nu er der ikke nok til menukortene (som heldigvis skulle være nemmere at lave :cheerleader3: )

Og det var photofiltre jeg brugte... Men tror simpelthen at det var min printer der drillede.... Også at den printede lidt skævt, selvom jeg gjorde meget for at det lå HELT lige....

Men det skal nok blive godt....

Min veninde tager sig garanteret til hovedet og siger åh nej, når hun hører hvor mange timer jeg har brugt på de *bip* æsker....

Men det var mig selv der foreslog dem :loveflag:()()

Men nu kan jeg sove roligt i nat, og så må jeg igang med at klippe i morgen ;)

Tak for jeres ører, til at brokke sig til ;)

:loveboard:

Redigeret af Frittefrej
0

Del dette indlæg

Hej du

A propos mine STD kort... ARGH! Hader når der rykker sig!

(hader ikke at kunne få det til at være 4 gange på A4 - HVOR SVÆRT KA' DET VÆR' - Svæææææært)

Kan kun smile opmuntrende til dig :cheerleader3:

Uhh :loveflag: Troede du var på ferie eller noget, siden du ikke reagerede på PM ()()()()

Håber også dine STD kort kommer til at blive fine, selvom de driller :loveboard:

Knus Frittefrej

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da godt du fik styr på det. Jeg har ind imellem selv siddet med problemet, men har efterhånden fået regnet mig frem til at i min inkjet printer trækker den simpelthen kartonen langsommere ind, end det tynde printerpapir. Og derfor kan det forskyde sig.

Du skal selvfølgelig også huske at skifte papirtype inde i din printeropsætning, men det går jeg udfra at du har gjort.

Held og lykke med æskerne.

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg har lige spurgt mig for hos min IT guru (min kæreste hihi) Du skal vælge almindelig papir, da det suger som karton. Mht. at det forskubber sig er det fordi printeren ikke tager papiret jævnt ind. For at være helt sikker på at det altid er ens skal man have en flatbed printer. Altså en printer hvor det kører lige igennem. Måske er der en klap bagpå din printer du kan åbne så det bare kører lige igennem og ikke rundt om en valse.

Du kan alternativt printe de 2 sider ud på hver sit papir. Måle dig frem til hvor meget den forskyder det og så rette det til på dit dokument inden du printer.

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg har lige spurgt mig for hos min IT guru (min kæreste hihi) Du skal vælge almindelig papir, da det suger som karton. Mht. at det forskubber sig er det fordi printeren ikke tager papiret jævnt ind. For at være helt sikker på at det altid er ens skal man have en flatbed printer. Altså en printer hvor det kører lige igennem. Måske er der en klap bagpå din printer du kan åbne så det bare kører lige igennem og ikke rundt om en valse.

Du kan alternativt printe de 2 sider ud på hver sit papir. Måle dig frem til hvor meget den forskyder det og så rette det til på dit dokument inden du printer.

Knus

Hmm ved da egentlig ikke om der er en klap bagpå.... Når jeg gider at fjerne alt det der ligger åben på printeren og ved siden af, skal jeg nok kigge :cheerleader3:

Men altså.... Jeg endte jo også med at få dem printet ud på den anden måde alligevel ;)

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer