LuluAnne

Se min kjole -den er hvid som sneen..

27 indlæg i dette emne

Jeg ville da gerne lige vise min kjole frem som den så ud på dagen... det er jo en kjole som jeg har fået syet specielt til mig da jeg tilsyneladende havde ret specielle ønsker -og så blev jeg jo i øvrigt gravid under processen.... det er min dejlige veninde som har stået for den flotte udførelse og det HÅRDE arbejde-- Tak for det, min snut!her kommer et par billeder fra mit livs mest fantastiske dag....  :cheerleader3:

post-32005-1217799584.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle jeres besvarelser.... :denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag:

Det var og er min drømmekjole og jeg er bare lykkelig for at min veninde kunne omsætte mine ønsker til en kjole jeg kunne bære på dagen!! -sløret lavede hun i øvrigt i en håndevending PÅ dagen mens jeg fik sat hår! Sådan en veninde burde enhver zilla ha! ;)

Dagen var fantastisk og vi var utrolig heldige med vejret! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor var i som par og kjolen smuk på dagen :denmarkflag:

min kollega kender din kvinde bag kjolen... så det var lidt pudsigt at hun på arbejdet fortalte om den kjole... og så tænkte jeg bare... den kjole med det lysrøde tyl har jeg da set på bryllupsklar :denmarkflag:

Nå, så det var DIG der havde bidt mærke i den! Ja, men det er da pudsigt... jeg tror det er min venindes moster eller noget lignende som er din kollega! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer