ack

Dilemma...

22 indlæg i dette emne

Nu er jeg nået til det tidspunkt, hvor jeg skal ud til en systue og have rettet kjolen til. Jeg ved ihvertfald at den skal lægges op, og så skal der syes små roser på slæbet. Jeg har her på siden læst om hvor store prisforskelle der kan være, og nu er jeg kommet i tvivl.

Jeg har hele vejen igennem fået en elendig service i butikken hvor jeg har købt kjolen. Og de har jo så en aftale om at jeg skal ha den rettet til på lige nøjagtig en bestemt systue. der har jeg ringet til idag, og forhørt mig lidt om priserne, og fik at vide at " vi starter ved 625 kr."....Så det kan jo hurtigt løbe op. Så er det at jeg overvejer bare at hente min kjole( som jo er betalt), og så selv tage til en systue. Har nemlig læst om en som sku være temmelig billig, har på siden.

men nu er det så at jeg kommer i tvivl; Kan jeg tillade mig det? Ved jo godt at hende fra butikken vil blive mopset, da de jo sikkert også tjener på det. På den anden side det er jo om at spare hvor man kan, og kjolen er min nu.

Jeg ved ikke havd jeg skal stille op, har lige bestilt tid på systuen for en time siden, og skal derind torsdag.

Hva siger I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også bare hente kjolen og få den syet et andet sted, hvis du helst vil det. Og du har da slet ingen grund til at undskylde hvis de bliver sure i butikken. Den pris de har taget for kjolen er jo sikret at de tjener på den. Hvorfor skulle de så tjene ekstra?! Jeg ville bare afmelde tiden til retning og så hente kjolen. Du skylder dem ingen forklaring.

mvh.

Marlene

0

Del dette indlæg

Helt enig med folket! Hent du din kjole og få den rettet til et andet sted. Du er på ingen måde forpligtet til at få den rettet til samme sted så hvis hun bliver mopset så er det hendes eget problem. Det kunne jo også være du gerne vil have kjolen som den er... :iloveyou:

Ej, det korte af det lange er at du skal gøre hvad du selv synes og ikke hvad du føler dig forpligtet til!

:hjerte: Suzi.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!!

Jeg er enig med alle jer andre - tag din kjole og gå din vej :iloveyou:)

Jeg får også min kjole rettet til der hvor jeg købte kjolen. Har endnu ikke set selve "sy-resulatet", men det er enormt billigt og de følger mine idéer og tanker når jeg kommer med mine kreative udspil.

Jeg har desuden overvejet om man an brodere lidt ekstra foran på nederdelen. Den er nemlig helt uden "pynt" på nederdel og slæb. Tror I man kan gøre det?? Og hvorhenne??

Knud, Dinah.

0

Del dette indlæg

Helt enig - hvis du ikke er tilfreds med den service (og pris) de giver dig, synes jeg bare du skal hente kjolen og så vær ligeglad med hvad de siger..

Hvis de er så frække at gøre et nummer ud af det, så vær ærlig og fortæl dem at du fortjener bedre service en d de åbenbart kan give dig.

Held og lykke :specool:

Knus Happy :hjerte:

0

Del dette indlæg

Se du bare at få hentet den kjole og komm et andet sted hen! Det er efterhånden min kæphest at butikker skal behandle deres kunder ordentligt for jeg kan simpelthen ikke snuppe når de ikke har respekt for at det er mine penge der får deres bix til at løbe rundt.

Så kender du et andet sted hvor du vil blive behandlet godt - så er det da bare derhen!

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Jeg er fuldt ud enige med de andre. Hvorfor betale overpris for en ringe service og dårlig behandling??? Havde de behandlet dig som en god kunde eller en mindre prinsesse (nå, ja måske kun halv- adelig :baa: ) Så havde det været en anden sag.

Hvad er det forøvrigt for en systue som er billig? og som du har hørt godt om?

Mvh.

Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har købt den samme kjole som dig og det samme sted. Er det systuen i København du skal på???? Jeg var der i sidste uge og da jeg fik min kjole på var den bare kæmpe stor, alt for stor til mig (selv om der er taget mål i butikken). Men den skulle lægges meget ind og lægges op - det blev 1800 kr. Jeg ringede til butikken og beklagede mig over at kjolen var så meget for stor, men fik blot det svar, at jeg jo måtte ha tabt mig..... Det kan godt være jeg har tabt et eller to kg, men det kan jo ikke gøre at kjolen er så meget for stor....

Hvis jeg kunne gøre det om, så vil jeg ha hentet min kjole i butikken og selv fundet en der kunne sy den til.

Mange hilsner

Karina

0

Del dette indlæg

:) HEJ......HAR IKKE SKREVET FØR(IKKE SÅ KENDT MED COMPUTERE).....MEN HAR LÆST FLERE AF DIVERSE INDSLAG......MEGET BRUGBART!........ I DAG LÆSTE JEG SÅ DENNE ARTIKKEL SKREVET AF ACK, OM AT HUN IKKE RIGTIGT VIDSTE, OM HUN SKULLE HENTE SIN BRUDEKJOLE I FORRETNINGEN OG SELV FINDE EN SYSTUE OG AT HUN VAR BLEVET DÅRLIGT BEHANDLET I FORRETNINGEN!......LIGE DET SAMME HER JEG VÆRET UDE FOR I DENNE UGE......JEG FØLER OGSÅ AT FORRETNINGEN, HVOR JEG HAR KØBT MIN KJOLE HOS, FAKTISK ER RET LIGEGLAD MED MIG(HAR BETALT 7000 KR KONTANT DEN 2-1-04) OG ER BLEVET HENVIST TIL DERES SYSTUE I KØBENHAVN......FORRETNINGEN...DEN LIGGER I TAASTRUP.......ER DET OGSÅ DER, I ER BLEVET DÅRLIGT BEHANDLET?????????? :)

MANGE :iloveyou: FRA SIGNE!

PS:1000 TAK FOR ALLE DE GODE RÅD!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Var også forbi Bente i Tåstrup - mest fordi at jeg har vundet et gavekort til butikken. Min mor og jeg forlod butikken efter tre kvarter med åben mund og polypper. Man kan sådan set ikke klage over servicen, nærmere mangel på samme! Har besluttet at bruge gavekortet til undertøj, men må så desværre derind igen.

Mange hilsner fra Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg fik ihvertfald også dårlig behandling hos House of brides i Tåstrup..

De tilbød at ligge min kjole op for en mindre beløb, så jeg tror de gør det, men tjek lige hvad et mindre beløb er for jeg var ved at falde bagover da jeg skulle betale 500 kroner for at leje et skørt... Nu har jeg købt et til 398 kroner - Grimt... taz

Jeg fik en dame jeg kender til at ligge min kjole op - Der er syerske, jeg turde slet ikke høre hvad prisen var :baa:

Maibritt

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Ja, det er hos Bentes i Tåstrup, og nu har der efterhånden været så mange indlæg herinde omkring den butik, så man må håbe at folk tænker to gange før de tager derind! Det er sgu da utroligt, at man ikke får en ordentlig service når man lægger så mange penge, og kommer i en glædelig anledning. Jeg fatter bare ikke, at der hænger kort i butikken fra andre tilfredse brude? Måske har noget ændret sig?! Ellers kan jeg fortælle at jeg har været på systuen, den skulle kun lægges op, og det blev 800 kr. Ikke ligefremt billigt, men de var nu søde nok. Jeg skal betale i butikken i Tåstrup, når jeg henter min kjole, hvilket vil sige, at butikken jo nok har en aftale således at de tjener på at man bruger systuen. Havde jeg kunnet gøre det om, havde jeg ikke lagt en krone i den butik! Men nu er det jo for sent.

Til Karina: Når nu vi skal ha samme kjole på, bliver jeg nysgerrig- skal du ha slør og diadem på? Det skal jeg nemlig.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har også købt min kjole hos Bentes i Tåstrup.

Jeg kan egentlig ikke klage over behandlingen derfra, at jeg synes hun er en underlig personlighed er jo en anden historie ;)

Anyway, da jeg hentede min kjole spurgte de om jeg selv bragte og hentede kjolen hos systuen og det svarede jeg ja til!

Så jeg skal ikke derind mere og går ud fra at jeg betaler for tilretningen på systuen!

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Ja jeg regner med at jeg skal have et langt slør på, jeg har endnu ikke prøvet det når jeg har haft kjolen på, så jeg ved ikke hvordan det ser ud. Jeg måtte gi' 1800 kr. hos "systuen" som jo skal betales i butikken.

Hvordan ser dit diadem og slør ud??? Skal du ha' halskæde på?

Hilsen Karina :heppe:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Min kjole er købt hos Bentes brude og festdesign og jeg mener at det også er der ack har købt sin. Man burde advare alle andre brude .....

Hilsen

Karina

Hej! :lol:

Først vil jeg undskylde, at jeg kun har skrevet med STORE BOGSTAVER.......sorry, jeg er helt "grøn" indenfor denne verden(har aldrig chattet før nu)......og vidste derfor ikke dette!

Ja, det er også hos Bentes fest og brude-design, at jeg har fået så dårlig behandling.....jeg ville gerne skrue tiden tilbage og have købt min kjole et andet sted......men det kan man jo ikke, så jeg må leve med den noget nedladende måde, som de åbentbart betjener deres kunder på! Ja, jeg kunne også tage min kjole og gå min vej, men hvad så????.....Hun har lovet mig et skørt uden beregning.......ville så nok ikke få det med og hvilken systue skulle jeg så vælge?????....ja, jeg er meget skuffet og ked af det.....har ikke fået lov til at komme og prøve tilbehør før kjolen kom hjem (hun havde ellers en magen til, som jeg jo prøvede inden jeg købte den....i samme str.) og den kom så sidste fredag, men nu siger hun, at hun ikke har mere undertøj tilbage i min str.!!!!!!......ja, da jeg så spurgte til den nøjagtige farve på kjolen, hvis jeg skulle finde tilbehøret et andet sted(har kun et billede af den i et katalog), ja, så fik jeg et noget flabet svar!......Nej, jeg vil gerne advare alle kommende brude......KØB IKKE NOGET I DEN FORRETNING!.........

Hvad vil I andre gøre, der har købt samme sted??????????.....jeg er sådan i vilrede.....tænk, jeg var jo så glad for, at jeg havde fundet "kjolen".....og så skal man til at forholde sig til alle de ekstra problemer.....ikke lige noget, man har mest tid til med alle de andre bryllups-gøremål!

Mange :balloon: hilsner fra Signe!

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg bliver helt nervøs - har købt brudekjole i Tåstrup hos House of Brides, men forstod på dem, at jeg kunne få tilrettet kjolen hos dem i butikken??

Er det rigtigt eller har jeg misforstået dem?

det er rigtigt!!! Jeg har selv købt min kjole hos dem, og den er i øjeblikket ude hos dem til tilretning.

jeg ved det før har skabt forvirring, så for god ordens skyld (ikke at det lyder til at der er forvirring i dette indlæg, men for alle de nye som læser med ;) )

Brude og fest studiet/ House of brides er en forretning - Bente brude og festdesign er en anden, dog ligger de begge i tåstrup.

Jeg skal hente mit slør og kjole d. 26 juli, for søren da der er længe til. Ved faktisk ikke hvad tilretningen præcis kommer til at koste, men mit slør (som er langt) koster 900 kr.

knus fra p.nille

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Hej JJ:

Jeg kan altså ikke forstå, at du bare skal hente din kjole på systuen, for de fortalte nemlig mig, at Bente hentede den fordi at hun skulle dampe og stryge den, så der ikke er folder på. Så det lyder da mærkeligt! En anden ting er så hvordan jeg transporterer den fra Bentes og hjem, uden at den bliver krøllet...?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey

Nu har jeg læst alle de indlæg omkring tilrettelæggelse af kjolerne.

Jeg har købt min hos Brude og feststudiet/House of Brides.

Jeg skal have syet min strop foroven ind. Den er for stor og skal have den

lagt op, da den er for lang og have taget noget af slæbet af.

Men men der er ikke blevet snakket noget om ekstrabetaling, så det regner jeg

absolut ikke, at jeg skal betale ekstra for.

Men nu skal jeg prøve kjolen d 06 maj og så må man hører hvad de siger

Forøvrigt har jeg været mere en tilfreds med deres betjening. Men men De tager for mange kunder af gangen. Det er lidt dumt og det blev jeg skuffet over

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer