Xaksia

Martin og Nina 16/05 - 2009

46 indlæg i dette emne

Hey Alle Sammen!

Så blev det min tur... Sådan rigtigt den her gang...

Mit navn er Nina og jeg skal giftes med min dejlige Martin den 16/05 - 2009, som er vores årsdag :cheerleader3:

Vi mødte hinanden igennem en veninde jeg fik i gymnasiet som han spillede live rollespil med... Hun snakkede om ham ret tit og jeg fik lyst til at møde den totalt rare fyr hun snakkede om, han lød som en skide god ven... Vi jokede tit om at hvis hun ikke tog ham, så gjorde jeg! Så efter godt et års tid så tog vi alle tre ud og bowle... Og jeg var solgt, kærlighed ved første blik næsten... Jeg kunne bare mærke jeg blev mere og mere forelsket i ham som dagen gik... Ugen efter holdte min veninde fødselsdag hvor vi begge var med og så viste det sig heldigvis at interessen var gengældt... Desværre for min daværende kæreste (men bare rolig han har det fint idag og bor i Roskilde med sin nye :P)...

Vi flyttede allerede sammen efter to måneder af forskellige lidt små uheldige årsager for Martin... Men vi fortrød det aldrig... Og nu skal vi giftes !!

Xaksia/Nina

Linkliste:

Frieriet og min Forlovelsesring

Om Os (Martin og Nina)

Hans Forlovelsesring

Kjolen Inspiration, Kjolen jeg måske gerne vil have syet

Skoene

Sløret

Undertøjet

Det gamle, nye, lånte og det blå

Smykkerne til hende

Strømpebåndet

Håret

Brudebuketten

Parfumen

Jakkesættet

Skoene

Smykkerne til ham

Tema/Farver

Prototype Invitationer

Ringene

Lokalerne

Pynten

Gæstebogen

Kagen

Risposerne

Kirken

Monogrammerne

Traditionerne

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan friede han!

Det var egentlig hver særlig fansy eller overromantisk, men fantastisk sødt :P

Det var dagen før vores halvårsdag og vi havde købt en lille gave til hinanden... Troede jeg... Martin havde drillet mig med min gave hele ugen for det lå på skriveborden ved siden af hans computer, pakket ind i en plastikpose... Men jeg er ret traditions fast, man får kun gaver på dagen! Men han blev ved... Aftenen før sidder vi så og snakker og surfer... Og pludselig er klokken over tolv... Og så blev jeg enig med min selv om at nu var det jo teknisk set dagen... Så jeg får min gave, åbner den, og inden i er den fineste lille slange-ring (min kæreste er lidt speciel)... Jeg tænker: "nej hvor er den fin" og smiler og siger tak, hvorefter han siger at den kommer med et spørgsmål... Så der sad jeg helt overrasket og intet anende om at det ville ske, og hvad er det første jeg siger? "Åh nej" Dum som jeg er... Men det tager han sig heldigvis ikke af, så han stiller alligevel spørgsmålet og jeg siger selvfølgelig JA!

Åh nej... Jeg ryster stadig på hovedet når jeg tænker på det...

post-20300-1218196760.jpg

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til!

Og tillykke med tråden og det forestående bryllup...

Sikke en fin (og super personlig!) forlovelsesring!

Jeg skal giftes en lille måneds tid efter dig, så glæder mig meget til at følge din planlægning...

0

Del dette indlæg

Om Os

Vi hedder som sagt Martin og Nina, og vi er henholdvis lige nu 21 og 20 år gamle... Eller unge... Vi har interesser som Spil, Rollespil, Kampsport (kun Martin), Anime og andre nørdede sager :P

Jeg, Nina, er i øjeblikket igang med at uddanne mig til Guldsmed... Et erhver der desværre er svært at komme til og få lærerplads i, men jeg kører på!! Jeg tog min studenter eksamen først og regner med senere hen også med at supplere det med en design uddannelse af en art, for at give mig selv bedre muligheder...

Martin er lige startet på sin kokke uddannelse, som vi begge håber han bliver glad for... Han har i langt tid nu hoppet mellem forskellige uddannelser og forsøgt at finde sig til rette, og vi håber denne gang er lykkens gang...

Vores sang er Alphabeat med "10.000 Nights of Thunder"... Den er ligeså lalleglad som vi er... :P

Og her er vi da vi mødtes (hvor er vi unge og søde)

post-20300-1218231871.jpg

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hans Forlovelsesring

Vi købte senere hen også en lille ring til Martin, han valgte den selv og valgte også selv at den skulle sidde på langefingeren og ikke ringefingeren... Han kan godt lide at være lidt anerledes og han vil gerne kunne gå med både vielsesringen og forlovelsesringen på samme tid efter brylluppet siger han....

post-20300-1218278478.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med endnu en planlægningstråd :cheerleader3:

Tillykke med det forestående bryllup, Nina!

Du har været herinde et stykke tid, og endelig har du også din egen tråd :cheerleader3:

Glæder mig til at følge nørdernes vej til brylluppet. ;) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Dejligt med endnu en planlægningstråd :cheerleader3:

Tillykke med det forestående bryllup, Nina!

Du har været herinde et stykke tid, og endelig har du også din egen tråd :cheerleader3:

Glæder mig til at følge nørdernes vej til brylluppet. ;) :cheerleader3:

Mange tak... Og ja, du har ret, jeg har været her lidt tid efterhånden... Originalt fordi jeg egentlig skulle bruge svar på et spørgsmål, og så syntes jeg bare her var så hyggeligt at jeg blev hængende...

0

Del dette indlæg

Kjolen

Min ide med kjolen har været mange forskellige ting gennem tiden, men fælles for alle har været at jeg ønsker et simpelt og elegant design og stil...

Her er nogle af mine egne inspirationsbilleder...

post-20300-1219150996.jpg

post-20300-1219151041.jpg

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne her overvejer jeg at købe brugt fra Monika herinde fra.. Skal lige prøve den og så må vi se, den er bare så smuk... Og den er rigtigt helt hvid, selvom den ser lidt fersken agtig ud...

post-20300-1219152027.jpg

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer