Sign in to follow this  
Followers 0
Brombi

Fuld og pinlig

10 posts in this topic

Hej Tøser

Jeg bliver lige nødtil at få skrevet mine tanker ned, eller bare på en eller anden måde kommer ud med nogle ting som jeg går med inden i.

Måske kan dette også blive lidt en advarsel til Jer andre.

Men sagen er at jeg blev så pløre fuld og nok også ret pinlig sidst på natten for vores gæster.

Jeg sider idag og kan ikke helt huske hvad der blev sagt i div. taler og sange jeg kan heller ikke selv huske hvordan min egen tale gik.

Det er så PINLIGT og lægger en stor skygge over en ellers helt fantastisk og vidunderlig dag.

Dagen startede ellers rigtig godt med at min søster og jeg, ankom hos mine forældre ved 8.30 tiden der fik vi kaffe og rundstykker. Dog uden at jeg fik ret meget at spise.

Så gik turen til frisøren, og hjem til mine forældre igen til frokost. Har fil jeg noget mere at spise end om morgenen.

Så kom kosmetologen og lagde maekup på hele familien, og vi begyndte at trække i tøjet.

Kl. 16 var der afgang til kirken, og efter en vidunderlig vielse og mange lykønskninger osv. gik turen i Rebild Bakker til fotografering.

Under turen fik vi champange. ................ og her begynder min rutchetur sikkert.

Vi ankommer til festen ved 18.30 tiden til velkomstdrink og flere lykønskninger.

Kl. 19 går vi til bords og vi får hvidvin til forreten og jeg beder om at jeg under resten af festen kun ønsker hvidvin til diverse retter.

Jeg føler mig ikke fuld på noget tidspunkt og fester glad med alle de andre, og vi danser brudevals kl. 24 og pakker derefter gaver op, inden vi går vidre til kaffe, spiritus osv og selvfølgelig dans dans dans...................

Det undre mig at jeg husker så lidt fra festen, eller om det er fordi jeg var så overvældet over det hele.

Jeg går ud blandt gæsterne og drikker lidt øl osv. mens jeg snakker og danser med mange af dem. Jeg ved at jeg har snakket med mange af dem, men kan ikke huske hvad vi har snakket om.

Jeg husker også at der var natmad dog uden at jeg fik noget af det.

Jeg sagde også godnat osv. til mange af dem, men det står som en tåge for mig alligevel.

Efter at mange er gået hjem er kl. vel blevet 2.30 og vi er nogle stykker tilbage som drikker øl og får nogle shots og kl. 4 går vi alle i seng.

Jeg husker intet om bryllupsnatten, og Morten var frygtelig skufftet over mig osv.

Dette er da meget forståligt syndes jeg.

Vi har fået mange sms'er i løbet af ugen da vi tog på bryllupsrejse mandag, og de siger alle tak for en fin og god fest osv. uden at nævne min dårlige opførsel.

Det er derfor at jeg ikke helt ved om det kun er mine nærmeste venninder der opdagede hvor fuld jeg var, eller om folk bare er høflige.

Vi har endnu kun set billeder fra før festen startede, og min bror har optaget en del video så jeg får jo nok syn for sagen meget start.

Men til alle i andre brude, husk at SPISE OG DRIKKE hele dagen så det ikke går JER som det gik mig lørdag den 2. august.

mvh Karina

0

Annonce ♥

Ups.... Ja, det kan altså ske, at man bliver lidt vissen, når man ikke får så meget at spise, som man får at drikke, men så længe det kun har været sidst på aftenen/først på natten, ja, så lyder det bare for mig som om, at du har haft en dejlig fest.

Moralske tømmermænd kan man dog godt få - og det er nok heller lige det fedeste at få at vide, at gommen var skuffet over brudenatten.

Men så må du jo bare give ham en dejlig overraskelse en anden gang ;) :cheerleader3:

Op med humøret - du kan jo evt. senere spørge folk, om du var for pinlig - de har garanteret slet ikke bemærket det :cheerleader3: Og når det nu mest var efter alle "formaliteterne" var overstået, så mener jeg bestemt ikke, du behøver være pinlig over det :7himmel:

Og du skal nok komme til at huske alle talerne osv, når du ser på video. Jeg kunne heller intet huske, selvom jeg ikke var mere end lettere beruset ()() Om det så skyldtes mangel på mad eller alle indtrykkene, står hen i det uvisse :blink:

STORT tillykke med brylluppet!! :cheerleader3:

Edited by lii
0

Det er naturligvis synd for dig at du opfatter festen og dig selv sådan, men spørgsmålet er hvor mange af gæsterne der overhovedet har bemærket det. Det at du ikke husker så meget af din egen og øvrige taler kan lige så godt være en reaktion på at det hele er gået så stærkt. Spørgsmålet er om ikke din reaktion i højere grad skyldes at du måske ikke har spist noget særligt og "har været på" hele tiden, fremfor decideret fuldskab. Men godt at du giver det videre.

Nu nævner du ikke noget om hvorvidt din mands skuffelse over dig skyldes at I ikke fik nogen egentlig bryllupsnat eller om det var vedr. selve festen, men jeg havde nok ikke sagt det hvis det havde været mig, men taget den senere. Herudover ses det af og til at et par brudgomme får en del indenbords til deres egen bryllupsfest og er lidt beduggede når festen kommer ud på de små timer, og hvor tit er det de mandlige gæster der kører hjem (i hvertfald når vi taler om de lidt yngre gæster) Hvorfor skulle det være noget som kun er forundt den mandlige side ? :cheerleader3:

Edited by diskobil
0

Hej Tøser

Jeg bliver lige nødtil at få skrevet mine tanker ned, eller bare på en eller anden måde kommer ud med nogle ting som jeg går med inden i.

Men sagen er at jeg blev så pløre fuld og nok også ret pinlig sidst på natten for vores gæster.

Jeg sider idag og kan ikke helt huske hvad der blev sagt i div. taler og sange jeg kan heller ikke selv huske hvordan min egen tale gik.

Det er så PINLIGT og lægger en stor skygge over en ellers helt fantastisk og vidunderlig dag.

Dagen startede ellers rigtig godt med at min søster og jeg, ankom hos mine forældre ved 8.30 tiden der fik vi kaffe og rundstykker. Dog uden at jeg fik ret meget at spise.

Så gik turen til frisøren, og hjem til mine forældre igen til frokost. Har fil jeg noget mere at spise end om morgenen.

Så kom kosmetologen og lagde maekup på hele familien, og vi begyndte at trække i tøjet.

Kl. 16 var der afgang til kirken, og efter en vidunderlig vielse og mange lykønskninger osv. gik turen i Rebild Bakker til fotografering.

Under turen fik vi champange. ................ og her begynder min rutchetur sikkert.

Vi ankommer til festen ved 18.30 tiden til velkomstdrink og flere lykønskninger.

Kl. 19 går vi til bords og vi får hvidvin til forreten og jeg beder om at jeg under resten af festen kun ønsker hvidvin til diverse retter.

Jeg føler mig ikke fuld på noget tidspunkt og fester glad med alle de andre, og vi danser brudevals kl. 24 og pakker derefter gaver op, inden vi går vidre til kaffe, spiritus osv og selvfølgelig dans dans dans...................

Det undre mig at jeg husker så lidt fra festen, eller om det er fordi jeg var så overvældet over det hele.

Jeg går ud blandt gæsterne og drikker lidt øl osv. mens jeg snakker og danser med mange af dem. Jeg ved at jeg har snakket med mange af dem, men kan ikke huske hvad vi har snakket om.

Jeg sagde også godnat osv. til mange af dem, men det står som en tåge for mig alligevel.

Efter at mange er gået hjem er kl. vel blevet 2.30 og vi er nogle stykker tilbage som drikker øl og får nogle shots og kl. 4 går vi alle i seng.

Jeg husker intet om bryllupsnatten, og Morten var frygtelig skufftet over mig osv.

Vi har fået mange sms'er i løbet af ugen da vi tog på bryllupsrejse mandag, og de siger alle tak for en fin og god fest osv. uden at nævne min dårlige opførsel.

Det er derfor at jeg ikke helt ved om det kun er mine nærmeste venninder der opdagede hvor fuld jeg var, eller om folk bare er høflige.

Vi har endnu kun set billeder fra før festen startede, og min bror har optaget en del video så jeg får jo nok syn for sagen meget start.

Men til alle i andre brude, husk at SPISE OG DRIKKE hele dagen så det ikke går JER som det gik mig lørdag den 2. august.

mvh Karina

Ej, hvor synes jeg bare det er synd at du skal sidde tilbage med sådan en ubehagelig og dum følelese i maven...Det er jo ikke meningen! Men jeg tror altså du er lidt hård ved dig selv, for som du beskriver dagen, så synes jeg det lyder som om, at du først sidst på aftenen var blevet overrislet og måske lidt for fuld! At din mand vælger at sige til dig, at han var skuffet over dig, kan jeg virkelig godt forstå at du er ked af! Faktisk så synes jeg at der temmelig tarveligt af ham at sige, for det kommer der jo absolut INTET godt ud af - andet end at han bare giver dig rigtig dårlig samvittighed!

Du skriver at du ikke følte dig fuld, at du hyggede dig med jeres gæster, dansede brudevals og pakkede gaver op... Jeg tror snarere, at du er blevet ramt at et tilfælde at "den sorte klap", end at et blackout foresaget af alkohol!!! Du har haft så mange forventninger til den her dag, har haft nerverne udenpå tøjet, været så spændt og nervøs, at du simpelthen ikke har kunnet rumme alle oplevelserne fra dagen. Det er skide synd, men jeg tror faktisk ikke det er helt unormalt.

Jeg drak stort set ikke på min bryllupsdag - ikke fordi jeg er hellig, men fordi jeg simeptlhen ikke havde lyst! Jeg havde det så varmt, så jeg bællede isvand istedet. Men min pointe er at der er flere ting som jeg heller ikke kan huske tydeligt - og det kan jo ikke skyldes alkoholen!

Jeg håber du får det bedre med det hele og dropper den dårlige samvittighed, for den kan du ikke bruge til noget som helst! Dit råd med at huske at spise, vil jeg dog meget gerne bakke op om, for det er sgu vigtigt! Ingen mad, masser af sommerfugle i maven, en kjole der hæmmer vejrtrækningen og god vin til maden, er bare en dårlig kombination :cheerleader3:

Jeg er sikker på at du har været en rigtig god og festlig værtinde ved jeres bryllup :cheerleader3: I hvert fald STORT tillykke med brylluppet!

Edited by lou-lou
0

Annonce ♥

Hej Tøser

mvh Karina

Hej Karina.

Ved du hvad....??

Jeg er sikker på at du IKKE var fuld.

For jeg havde/har det ligesådan efter vores bryllup. ( 17 maj ). Der er mange ting jeg ikke kan huske. Ikke pga fuldhed, men pga der var så mange indtryk den dag, at der er nogle ting, der bare er væk.

trist kan man jo sige, men heldigvis har vi hele dagen på video. Og det hjælper da også lidt på hukommelsen, når jeg så ser den.

Jeg havde det også sådan at jeg tænkte. hmm, HAR det nu virkelig været en god fest, foe jeg kan ikke huske noget af den. osv osv.

Så vær helt rolig. Det er MEGET NORMALT til ens eget bryllup.

Trist - men sandt.

Håber det hjalp lidt.

Mnage hilsner fra

Ea

0

Hej Karina

Jeg tror altså heller ikke nødevendigvis at du var fuld. Den dag er så fyldt med oplevelser og følelser, at man kan føle sig beruset. Jeg fik, lige som dig, heller ikke så meget at spise den dag, men drak ikke mere end 3 glas champagne og 3 glas rødvin i løbet af hele dagen fra kl 15 om eftermiddagen og frem til festen var slut. Der er masser af ting jeg heller ikke kunne huske, men kom i tanke om da jeg så billederne. Simpelthen fordi der var så meget, så det først skulle "fordøjes". Med hensyn til bryllupsnatten, så ved jeg selvfølgelig ikke hvad din mand havde forventet af dig, men jeg kan forsikre dig om, at vi havde ingen :griner:- . Vi gik ud som et lys begge to og INGEN af havde lyst til andet, efter en LANG og DEJLIG dag. Så det ventede til senere. Men at han siger at han var skuffet over dig, kan jeg godt forstå du er ked af. Jeg synes hellere han skulle glæde sig over at I, forhåbentlig, havde en fantastisk dag og at I sammen var gode værter de fik danset og talt med alle jeres gæster. Som du skriver historien, har han i hvertfald ingen grund til at være skuffet over dig.

0

Hej Tøser

Mange tak for Jeres trøstekrammere :griner:- , det varmer altid.

Godt at høre at I andre også har oplevet at tingene var meget overvældene og at det var total hårdt at være så meget på. Lad mig sige det som det er, det var en total fed oplevelse at blive gift og jeg bare elskede det så meget. Mange af billederene fra før festen siger bare mere end 1 mio. ord.

Jeg venter stadigvæk på billeder fra festen så jeg kan se om jeg ser total tåbelig ud....................................... :kiss::hug::super:

Jeg har her 10 dage efter bryllupet snakket med mange mennesker IRL og alle takker for en fantastisk bryllupsfest, som bare var totalt vild og festlig. Ingen har endnu kommenteret min fuldskab udover en tæt og god venninde som sagde til mig at jeg godt nok var noget skør og fuld sidst på natten, men det var de andre også så skide være med det, efter hendes mening.

Men indrømmet de sidste to timer af festen burde Morten havde taget mig med op på vores hotelværelse, for jeg var desværre meget fuld og pinlig. Har bla. spildt blå gajol på brudekjolen i fuldskab, jeg husker heller ikke noget fra de sidste timer. Jeg kan huske vi gik op på værelset og der var kl. 4 og jeg husker ikke noget før Morten vækker mig igen kl. 9.30.

Og jeg har trosalt fået pillet 50 hårnåle ud og taget kjolen af osv.

Surt at tænke på da det ødelægger utroligt meget af mindet for mig, af en ellers total vidunderlig dag.

Så det med bryllupsnatten må blive en ommer GP , så jeg på en eller anden måde må overraske ham med.

Karina

0

Ingen har endnu kommenteret min fuldskab udover en tæt og god venninde som sagde til mig at jeg godt nok var noget skør og fuld sidst på natten, men det var de andre også så skide være med det, efter hendes mening.

Karina

Præcist. Jeg ville arbejde på at glemme den del og sige: Det er sikkert ikke så slemt som jeg selv gør det til.

Hvis andre skulle have bemærket noget, og bemærket noget tidligere på aften så ved enhver at det at holde så stor en fest og komme igennem sådan en dag med alle de indtryk, er hårdt og trækker på kræfterne, og hellere være skør og fuld - ud på de små timer - end få et ildebefindende hvad jeg også har oplevet nogen få ved enkelte bryllupsfester.

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

Ingen har endnu kommenteret min fuldskab udover en tæt og god venninde som sagde til mig at jeg godt nok var noget skør og fuld sidst på natten, men det var de andre også så skide være med det, efter hendes mening.

Karina

Præcist. Jeg ville arbejde på at glemme den del og sige: Det er sikkert ikke så slemt som jeg selv gør det til.

Hvis andre skulle have bemærket noget, og bemærket noget tidligere på aften så ved enhver at det at holde så stor en fest og komme igennem sådan en dag med alle de indtryk, er hårdt og trækker på kræfterne, og hellere være skør og fuld - ud på de små timer - end få et ildebefindende hvad jeg også har oplevet nogen få ved enkelte bryllupsfester.

Jeg er helt enig. Glem den lille del og fokuser på alt det gode. Lyt til din veninde :griner:-

Og så vil jeg lige sige, at jeg sagtens kan spilde uden at være fuld. Faktisk er jeg generelt ret klodset og spilder altid, hvis jeg har hvidt på eller hvis der er dug på.

0

At du har glemt noget af hvad der er foregået under festen, behøver absolut ikke og være fuldskab.

Jeg sagde et par dage efter til manden at jeg var meget ked/skuffet over at min far ikke engang havde danset med mig.

Da jeg så ser billederne fra brylluppet, danser min far og mig altså sammen.

Det eneste spiritus jeg fik hele dagen, var champagne i bilen efter vielsen, og jeg holdt mig ikke tilbage ved maden. Så jeg var i hvert fald ikke fuld.

0