Sign in to follow this  
Followers 0
milsen

Vis min din ring!

25 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Super emne, vi er nemlig også i gang med at skulle finde den helt rigtige og det er bare ikke nemt.

Det her sæt er mine totalt yndlings... :P

Hvor er de fra ? de er vildt flotte

Kh Julie

(og hvorfor er det lige jeg aldrig for billeder med når jeg quoter ?)

Edited by Bavnlev
0

Her er min elskede vielsesring :griner:-

Hvor er den bare flot. Min kæreste vil gerne have en i sølv og jeg er mest til guld, så denne kunne måske være

det perfekte kompormis... Men har den ikke været dyr med alle de sten? :kiss:

0

Super emne, vi er nemlig også i gang med at skulle finde den helt rigtige og det er bare ikke nemt.
Det her sæt er mine totalt yndlings... :P

Hvor er de fra ? de er vildt flotte

Kh Julie

(og hvorfor er det lige jeg aldrig for billeder med når jeg quoter ?)

De ringe Xaksia har vist er fra Kim Vedebech.

Du finder hans hjemmeside blandt de guldsmede, der annoncerer her på Bryllupsklar.

KLIK HER

0

Annonce ♥

Her er min elskede vielsesring :griner:-

Hvor er den bare flot. Min kæreste vil gerne have en i sølv og jeg er mest til guld, så denne kunne måske være

det perfekte kompormis... Men har den ikke været dyr med alle de sten? :hug:

TAAAAKKKK :kiss:

Ja, altså vi blev enige om, at vi hellere ville have to forskellige ringe, som vi hver især var rigtig glad for, end at skulle gå på kompromis for at finde ens ringe....Så min mand har en flot sølvring og jeg har denne!

Og min ring har da været dyr - vi havde sat 8000 kr. af til ringe og besluttede os for at købe min i Tyrkiet (hvor min kæreste også købte min folovelsesring i sin tid), så vi fik meget for pengene. Den har kostet knap 1000 Euro, men så er der også 52 brillianter (én for hver uge på året, som min mand siger) og den er i 18 carat rødguld og er håndlavet. Og jeg er meget glad for den...

Og vi overskred kun budgettet med et par hundrede kroner, når også min kærestes var betalt!

0

Tror også det ender med at vi får forskellige ringe...

Den er sogt nok superflot din ring men tør ikke tænke på hvad der vil koste hvis man skulle have lavet den herhjemme og vi skal desværre ikke ud og rejse før på bryllupsrejsen og der er det nok lige sent nok... :griner:-

0

Den er sogt nok superflot din ring men tør ikke tænke på hvad der vil koste hvis man skulle have lavet den herhjemme og vi skal desværre ikke ud og rejse før på bryllupsrejsen og der er det nok lige sent nok... :kiss:

Ja det kan jeg godt se.... Men altså der findes jo hjemmesider og jeg er sikker på at du godt kan købe en ring over nettet. Hvis du googler Aks jewellery, så dukker der en hjemmeside op, hvor du kan se masser af ringe-også min!!!. Så kan man jo altid kontakte dem via mail og forhøre sig. Er sikker på at de vil hjælpe alt hvad de kan, for du finder ikke et mere hjælpsomt og professionelt personale :griner:- Du kender ikke noglen der tilfældigvis skal til Tyrkiet inden jeres bryllup....

Vi ville aldrig have haft råd til en ring som denne herhjemme - vil skyde på at den ville koste mindst 20.000 og det er altså udenfor vores budget...

0

Annonce ♥

Den er sogt nok superflot din ring men tør ikke tænke på hvad der vil koste hvis man skulle have lavet den herhjemme og vi skal desværre ikke ud og rejse før på bryllupsrejsen og der er det nok lige sent nok... :kiss:

Ja det kan jeg godt se.... Men altså der findes jo hjemmesider og jeg er sikker på at du godt kan købe en ring over nettet. Hvis du googler Aks jewellery, så dukker der en hjemmeside op, hvor du kan se masser af ringe-også min!!!. Så kan man jo altid kontakte dem via mail og forhøre sig. Er sikker på at de vil hjælpe alt hvad de kan, for du finder ikke et mere hjælpsomt og professionelt personale :bearhug: Du kender ikke noglen der tilfældigvis skal til Tyrkiet inden jeres bryllup....

Vi ville aldrig have haft råd til en ring som denne herhjemme - vil skyde på at den ville koste mindst 20.000 og det er altså udenfor vores budget...

Jeg kan ikke finde nogle priser på hjemmesiden så har mailet til dem efter en prisliste... Og du har ret.. Der er mange super flotte ringe... Kan være mine svigerforældre skal derned inden længe, så kunne de jo evt tage den med hjem..

1000 tak for hjælpen... :bearhug:

0

Annonce ♥

Skal lige sige at det er 5 sten i 0,11 carat med 18 K. guld.... synes det er vildt billigt i forgold til herhjemme. Bare husk at der er mulighed for at tolden tager den, og så bliver den lidt dyrere, men ikke i næheden af hvad den koster herhjemme....

0