bryllupsmusen2008

brudebuket

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så langt er jeg ikke nået endnu ;)

Min mor har fået sin presset og i ramme, overvejer lidt om ikke det kunne være sejt at få det samme gjort, men ork dog har jo 1½ måned at beslutte mig i, og har ikke engang besluttet mig for buketten endnu :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg er lidt i vildrede på det punkt... Jeg vil rigtig gerne lægge den på min mors grav, for at hun skal "føle" hun er med, men men men graveren fjerner den når den ikke er pæn mere og smider den i komposten og det er ikke lige der jeg har lyst til at den skal ende, så jeg overvejer også at få den tørret.

Men jeg ved det slet ikke endnu-

Mvh Marie

0

Del dette indlæg

Min mand og jeg lagde den på min farmors og farfars grav i dag.

Min søster fik sin tørret og rammet ind, da hun blev gift for ti år siden, men hun har faktiskt smidt den ud for noget tid siden, fordi hun ikke fandt nogen mening med den. Hun ville ønske at hun havde lagt den på bedsteforældrenes grav dengang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor får man den forsølvet eller giver i den bare en gang sølvspray?

jeg fik den forsølvet hos en guldsmed - afleverede den frisk & så tog de sig af den :cheerleader3: For at den bevares skal den igennem en længere process. Sølvspray duer ikke.. :loveflag:

Var det så om mandagen efter bryllupede ud gik ned med den...?? og sætter man den bare i vand indtil da...???

Jeg ligger nemlig min buket på min mands mor´s grav, men kunne da godt tænke mig en blomst selv fra buketen :balloons:

0

Del dette indlæg

Hvor får man den forsølvet eller giver i den bare en gang sølvspray?

jeg fik den forsølvet hos en guldsmed - afleverede den frisk & så tog de sig af den :cheerleader3: For at den bevares skal den igennem en længere process. Sølvspray duer ikke.. :loveflag:

Var det så om mandagen efter bryllupede ud gik ned med den...?? og sætter man den bare i vand indtil da...???

Jeg ligger nemlig min buket på min mands mor´s grav, men kunne da godt tænke mig en blomst selv fra buketen :balloons:

Ja mandag formiddag :) jeg tog rosen og satte den i vand inden jeg afleverede den pakket ind i vådt vat og plastikpose :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg tager nok først stilling i løbet af dagen. Enten kaster jeg den til de ugifte tøser ellers beholder jeg den. Har heldigvis meget af min familie endnu og dem jeg ikke har længere ligger begravet i Jylland, så det er lidt svært at lægge buketten på deres grav.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer