MissPinky

Hjælp!!!!

12 indlæg i dette emne

Som overskriften "antyder" er vi kommet helt på skideren. Vores hyggepianist har meldt afbud pga. sygdom i familien og nu mangler vi seriøst en afløser. Vi har forsøgt igennem folk på konservatoriet og igennem vores band til om natten, men indtil videre ingen løsninger.

Vi skal afholde brylluppet i Aalborg d. 30 august, er der nogle der kender nogen som er ledige??? Og nej, ikke Ole Erling typer.... :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er tyndt. Vi må håbe at Lars (In Music) eller andre kan hjælpe jer.

Når du siger hyggepianist så skal det vel ikke forstås bogstaveligt. Der findes nemlig en - ganske glimrende og anerkendt - pianist der hedder hyggepianisten, men jeg kan dårligt forestille mig at det er ham som har meldt fra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er tyndt. Vi må håbe at Lars (In Music) eller andre kan hjælpe jer.

Når du siger hyggepianist så skal det vel ikke forstås bogstaveligt. Der findes nemlig en - ganske glimrende og anerkendt - pianist der hedder hyggepianisten, men jeg kan dårligt forestille mig at det er ham som har meldt fra.

Nej det er ikke ham der har meldt fra. Hyggepianits er bare betegnelsen vi bruger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt I fandt en løsning.

Vores hyggepianist meldte fra 1 time før vi skulle være i kirken, heldigvis havde han fundet en afløser.

Knus fra

ViTo

Så skal man godt nok have en god grund - Selvom han har fundet en afløser har I jo booket en bestemt pianist (ham).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer