SensommerSne

Vægttab inden bryllupsdag.

5 indlæg i dette emne

Jeg har desværre taget meget på, de sidste år, og nu skal det af! Det er allerede i gang - nappede 4,9 kg på 2 uger og 2 dage, så det her er ikke en how-to? tråd, for kiloene skal nok ryge af. Har over et år til dagen, men der er også mange kilo at tage af. ;)

Men mit problem er, at jeg på ingen måde vil kunne passe de kjoler, jeg tager ud og kigger på. Det er jeg såmænd cool med, men hvor længe inden er det man skal købe, som en tommelfingerregel?

Og er der nogen af jer, der har været ude i det samme scenarie?

Jeg tænker, at hvis jeg skal købe et halvt år før, vil jeg til den tid have tabt måske 20 kg, med i hvert fald 10 mere der skal af. Så skal kjolen jo købes i en mindre størrelse, end jeg kan passe og så skal den tilpasses inden dagen - ligesom alle andre, selvfølgelig, men så er faren jo, at man kommer til at købe for lille en størrelse...

Eh ... Ja, har I nogle gyldne råd?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med din flotte start!

Jeg måtte ud og finde min kjole nr 2 fire måneder før brylluppet, fordi jeg var blevet for lille til den første.

Mine råd er:

- Tag dine mål løbende, fx hver 14. dag, så du ved, hvor og hvor meget du taber dig (i cm). Det vil hjælpe ekspedienten med at finde en kjole, som passer dig på din bryllupsdag. En str. = 4 cm.

- Hvis du ikke føler, at ekspedienten tager din intention om vægttab seriøst, så køb et andet sted. Den med at alle kjoler kan lægges fx 3 str. ind holder ikke!

- Find en kjole med snørre i ryggen.

- Lad være med at lægge dig fast på modellen nu. Da jeg skulle afsted efter kjole nr. 2 kunne jeg slet ikke se mig selv i den første kjole. Jeg var jo pludselig slank og kunne meget bedre bære nogle helt andre kjoler.

Held og lykke!

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg har også skulle tabe mig.

Det jeg gjorde var at se på kjole i jan. , skal giftes om 14 dage.

Jeg aftalte med Lilly at tabte jeg mig " for meget ", så gik jeg bare en kjolestr. ned.

Så jeg fandt den kjole jeg kunne lide og kom tilbage til tilretning i juni og fik lagt den op.

Nu ska jeg derind på mandag og have lagt den ind.

har tabt mig ydeligere 4 kg.

Så det var ikke noget problem for dem.

Så jeg syntes da at du skal å ud og kigge på kjoler og finde den du kan lige og så snakke med dem omkring de vægttab.

Er sikker på I nok skal kunne finde ud af det.

Hilsen Malene

0

Del dette indlæg

Tillykke med din fine start - og din høje motivation :-) - intet som en brudekjole der kan motivere kuren.

Jeg har som så mange andre også haft gang i vægttab inden jeg skulle i brudekjolen. Jeg havde en ide om at jeg slet ikke ville igang med at kigge før jeg havde tabt mindst 10 kilo, men så begyndte det også allerede at være sjovt. Jeg begyndte at kigge kjole i maj - skal giftes i september. Det har været rigeligt tid til mig. I maj havde jeg tabt 16 kilo og i dag har jeg tabt yderligere 4 kilo. Kjolen blev passet til sidst i juli - små 2 måneder inden bryluppet. Jeg har ikke nogen forventning om at tabe vildt meget mere. Det hander vist kun om få kilo ekstra og det forsikrede skrædderen mig om at kjolen sagtens kunne klare.

I øvrigt endte jeg med at købe en kjole, som var 2 størrelser for stor allerede da jeg købte den. Men det var bare den kjole jeg skulle ha og da det var skrædderen i butikken som hjalp mig den dag var jeg helt tryg ved det når hun sagde at den sagtens kunne lægges ind.

Jeg tror meget det handler om at finde et sted hvor man føler sig tryg ved at de ikke bare lover guld og grønne skov, men er professionelle til fingerspidserne - sådan har jeg det med Kennedys, hvor min kjole er købt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til dig.

Jeg er selv en stor pige og svinger desværre en del i min vægt. Jeg har købt min kjole i slutningen af april og skal nu giftes om 3 uger. Den kjole jeg købte i House of brides var ALT for lille, men sammen med den søde pige i butikken, sjussede vi os sammen til hvor meget jeg REALISTISK ville tabe mig og hvilken størrelse det så skulle ende med. Jeg blev lidt stresset over at bestille en kjole der var for lille til mig, men de har været så søde og jeg har kunne komme og prøve den så meget jeg ville for at kunne se hvor langt jeg var i mit vægttab. De har endda ordnet det sådan at jeg kommer og får den syet til 1 uge før brylluppet, så den passer perfekt.

Der er for mange kjoler ingen problemer i at blive syet ind, kun ud :-)

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer