Guest Pantufinha

Catering/kogekone på Sjælland

3 indlæg i dette emne

Hej alle - vi skal holde bryllup ved Vordingborg på Sjælland og vil gerne have maden leveret udefra. Jeg søger derfor en masse anbefalinger på sjællandske catering-/diner transportable-firmaer. Jeg er selvfølgelig mest interesseret i firmaer, som I kan anbefale ud fra personlige erfaringer! :thumbsupsmileyanim:

Derudover vil vi gerne undgå at gøre det alr for besværligt for os selv, så det må MEGET gerne være et firma, der også har mulighed for at stille op med kokke og tjenere (og altså ikke bare leverer maden i termofade), uden at det koster en bondegård.

Kan I hjælpe mig lidt på vej?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle - vi skal holde bryllup ved Vordingborg på Sjælland og vil gerne have maden leveret udefra. Jeg søger derfor en masse anbefalinger på sjællandske catering-/diner transportable-firmaer. Jeg er selvfølgelig mest interesseret i firmaer, som I kan anbefale ud fra personlige erfaringer! :thumbsupsmileyanim:

Derudover vil vi gerne undgå at gøre det alr for besværligt for os selv, så det må MEGET gerne være et firma, der også har mulighed for at stille op med kokke og tjenere (og altså ikke bare leverer maden i termofade), uden at det koster en bondegård.

Kan I hjælpe mig lidt på vej?

Personlige erfaringer har jeg masser af (men ikke fra eget bryllup - det var en engangsseance). Nu nævner du ikke noget om prisniveau men Kok Amok i Slagelse kan klart anbefales. Herudover findes der et hav af kogekoner ude i provinsen men de er sværre at finde frem til hvis man ikke kan finde dem lokalt (ingen hjemmesider m.fl.)

0

Del dette indlæg

Hvornår skal brylluppet stå og hvor mange gæster ?

Jeg vil gerne anbefale min mand som er verdens bedste kok! (eller i hvert fald i MIN bog) Med ham får i det ypperste til de penge i vil betale :ilovebryllupsklar:

Du skriver tjenere.... hvor formelt skal det være? :cheerleader3:

....Vi bor i Næstved så det er jo dejligt tæt på.......... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer