Purebeauty

Efterårsbrude

56 indlæg i dette emne

Kan godt se det kan blive svært at lave en dato tråd i efteråret :cheerleader3: men skal vi så ikke have en samlet tråd??

Hvor langt er I nået?? :cheerleader3: Om 1 uge siger kalenderen efterår og så er der jo ikke længe igen...

:lol:

September 2008:

13/9-08 Karinahadsten

20/9-08 Majkenm

20/9-08 Mayalu1

20/9-08 bb1980

Oktober 2008:

4/10-08 Purebeauty

4/10-08 Christina&Søren

11/10-08 Bowmo

17/10-08 Maja J

25/10-08 riis

Oktober 2009:

24/10-09 Mizzdaydream

Redigeret af Purebeauty
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg forsøgte at samle 13. september brude, men dem er der vist ingen af. Så jeg er da med her selvom det måske mere er sensommer end efterår, men hmmm vejret er godt nok begyndt at blive lidt efterårsagtigt alligevel og kalenderen siger jo efterår fra september.

Der er 22 dage til vores store dag og vi har de store detaljer på plads, men mangler alle de kreative detaljer, men dem glæder jeg mig også snart til at få gang i.

Har I det lige som mig med totalt kilder i maven. Vi har lige øvet vores mixede brudevals, som bliver brudevals-salsa-brudevals. Det bliver bare så fedt. Jeg får totalt kilder i maven. Men det får jeg også hvis jeg prøver at forestille mig med kjole, makeup og fint hår gå med min far ned af kirkegulvet - total kilder i maven. Og sådan er det bare med vildt mange ting. Kender I det? Min mands bror og kone blev gift i sidste uge og forrige uge var vi på polterabend og der forklarede jeg hende hvordan jeg havde det og spurgte om hun ikke havde det sådan - det havde hun ikke - hmmm. Nå men hælder mest til at tro at det er hende der er lidt speciel - det er hun nemlig. Og uanset hvad så får jeg da fuld valuta for pengene på den måde. Totalt rutchebane-kilder i maven i flere uger. KANON!

Hvordan har I det ? Og hvad mangler I i planlægningen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karina det er også snart d.13. september, så kan godt forstå du har kriller, det har jeg bestemt også allerede nu, og der er 6 uger igen... vi mangler stadig at øve brudevalsen, men tror vi må holde den ved traditionel, da manden ikke har den store sans for at danse.... :cheerleader3:

Mangler også meget kreativt, men er da gået igang med menukort, og bordkortene er heldigvis overstået ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hører så også under "efterårsbrude"..... - vi skal giftes/velsignes d. 20/9-08...

Lige nu mangler jeg:

- indmaden til bordkort

- ca. 10 gaveæsker til middagsgæster

- at finde en fed/sød lille ting til receptionsgæster

- At klippe tyl ud til stole

- Købe servietter, vaser, deko-sten

- Finde ud af hvilken præst vi skal have - og samtale med denne

- Sende mail til kokken om, hvor mange vi bliver

- Finde undertøj til gom og børn

- finde morgengave til Michael (aner ikke hvad det skal være - alle mine ideer indtil nu, har ikke kunne lade sig gøre....)

- og garanteret en masse andet (kan heldigvis ikke komme på det lige nu)

Når jeg lige har læst i et par tråde, går jeg i gang med indmaden til bordkortene....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også efterårsbrud - skal giftes den 20. september.

Jeg synes egentlig der er meget jeg mangler, men når jeg kigger på min to-do-liste bliver der heldigvis færre og færre punkter, bla._

- Lave den inderste del af bordhæfterne

- Lave bordplanen færdig

- Lave kirkehæfter

- Holde møder med præst og fotograf, samt snakke med musikeren igen

- Lave "nødhjælpskurvene" til toiletterne færdige

- Sende blomsterønskerne til feststedet

- Handle det sidste ind til receptionen

Og sikkert også en helt masse andet, som jeg bare har glemt lige nu :cheerleader3:

Mvh. MajkenM

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu mangler jeg:

- indmaden til 5 bordkort (der er nogen der ikke kan lide/tåle fisk, så de får kalkun i stedet - kokken skal så lige sende mig deres menu !!)

- at finde en fed/sød lille ting til receptionsgæster

- At klippe tyl ud til stole

- Købe servietter, vaser, deko-sten

- Finde ud af hvilken præst vi skal have - og samtale med denne

- Finde undertøj til gom og børn

- finde morgengave til Michael (aner ikke hvad det skal være - alle mine ideer indtil nu, har ikke kunne lade sig gøre....)

- Lave de sidste chokolader m. monogram

- Lave bordplanen færdig

- Kurve til toiletter

- Gavekurve til de 2 familier der skal passe vores børn efter receptionen

- Gufposer til børn til receptionen

- Gaveposer til vores egne børn, og de børn som de skal passes hos (det meste er købt)

- og garanteret en masse andet (kan heldigvis ikke komme på det lige nu)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er hvad jeg mangler:

Bryllupsnatten

Bryllupsrejsen

Bordplan - Den er næsten ok!

Kirkehæfter

Menukort

Book'e transport fra feststed -> hjem

Blomster

Brudevals

Samtale med præst

Få brudepigekjole hjem fra Kina...

Synes der er temmelig pænt styr på det :cheerleader3:

På fredag skal vi snakke med feststedet for sidste gang inden dagen før festen ;)

Der skal jeg blandt andet lige have tjek på hvad der bliver serveret af drikkelse, samt rykke velkomsten ½ time :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh jeg kan da godt blive helt presset af at læse hvor lidt I mangler. Jeg er jo PÅ om 11 dage og synes jeg mangler MEGET endnu. Men altså jeghar ferie i næste uge, så jeg håber at jeg når det hele.

Min mor står for risposer og nogle servietringe med monogram, så det er uddelegeret.

Svigermor er på brudebuketten, men her skal vi nok stadig arbejde lidt sammen om indkøb og måske skal jeg hjælpe med buket og brystbuket. Jeg skal snakke med hende i aften.

Og så de ting som JEG mangler.

Skrive om gæsterne til bordplanen - vi skriver lidt om hver gæst - pyh det tager tid.

Lave kombineret bordkort/menukort/hvem er hvem/velkommen og velbekomme-hæfte

Lav kirkeprogrammer med servietlomme.

Lav gaveæsker (købt færdige - skal blot fyldes med 5 mandler + en lille seddel med forklaringen af hvad de symboliserer.

Køb strømper til brudesvende.

Køb sko til gom og 2 brudesvende.

Køb strømper til bruden.

Købe fade og lys til bordene.

Køb manchetknapper.

Køb evt. hårpynt til brudepige.

Køb ind til toiletkurve.

Køb ind til gæstebog (den skal laves som scrapbook)

Køb After eight + lav omslag/skilte til dem med teksten "Mint to be"

Køb små chokolader til at lægge på værelserne.

Køb/lav småkager til kaffen om aftenen.

Køb kongemandler til gaveæsker.

Hente ringe når de er klar.

Hent pakke på posthuset med diverse til brylluppet.

Skriv mail til fotografen med billeder af feststedet.

Skriv til stylist omkring afregning.

Tag sol

Øve brudevals (det gør vi hver dag fra nu af)

Meld navneændring forskellige steder (kan vel vente til efter brylluppet).

Der er vist så godt og vel nok at lave til 11 dage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå ja og så glemte jeg liiiiige at jeg skal hente min kjole på torsdag !!!! Det bliver helt fantatisk. Jeg har arrangeret med min mor at den kan bo hos dem indtil den store dag. Jeg glæder mig helt vildt til at få den på efter at den er blevet tilrettet. Det bliver fantastisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med :shooter: Vi skal giftes d 4 oktober og er vist rimeligt godt med...

Det vi mangler er:

- Få kjolen tjekket en sidste gang

- Lært brudevals...

- Lave bordplanen

- Få snakket med dem der skal servere

Det er vist de store ting, så kommer alle de mange ting der skal ordnes i dagene op til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, så vil jeg oss' gerne være med!!

Vi skal giftes 25. oktober i år. Og synes faktisk at vi er godt på vej med planlægningen.

Vi mangler:

Bestilling af brudebuketten + bestemme blomster til bordene

Vælge den endelige menu (der kommer ny menu pr 1. oktober, så vi har ikke kunnet planlægge den endnu)

Lave bordkort/menukort færdige

Lave bordplan

Lave personlige chokolader

Morgengave

-og så mangler jeg jo lige at få kjolen syet færdig. Men det skal jeg nok nå!

Såeeeeeh.. sommerfuglene har god fred og plads til at yngle i min mave - de er allerede godt igang!

Men har 2 gange drømt at jeg stod uden for kirken hvor jeg hverken havde fået sat hår eller fået min kjole på, og var helt i panik over at jeg ikke nåede det... hehe...

Men jeg GLÆDER mig - det gør vi vel allesammen, det kommer jo tættere og tættere på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh for pokker - jeg har også en major beslutning i forbindelse med morgengaven - har jo fået taget morgengavebilleder, men jeg kan ikke bestemme mig for hvilket af billederne jeg skal få lavet på lærred. Jeg regner med desuden at lave et lille album med billeder til min mand "For his eyes only" Hmmm. Så der var lige et par opgaver mere. Jeg vil straks kigge på at få taget en beslutning om hvilket billede.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UUUhhhhhhhhh nu er der faktisk kun 10 dage til for mit vedkommende - det er meeeget snart. Idag skal jeg ud og ha købt lys og fade til borddekorationerne. Og så skal jeg se hvad jeg ellers kan få af de ting jeg skal bruge i Metro, for der tager jeg ud og håber at få streget en masse på min indkøbsliste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

10 dage er ikke længe :shooter: Hvordan går det med brudevalsen??

Vi har lånt den på video af min morbror der blev gift for øh 8-9 år siden, men er ikke kommet igang med at øve endnu... der er 31 dage tilbage, så mon ikke vi når det :)

I aften skal jeg til skrædderen og have lagt kjolen op, var lige i den i søndags for at se om jeg stadig kunne passe den (vi er i fertilitetsbehandling og hormoner = vægtstigning for mig) men pyyyyh min indsats gav pote og kjolen passede :)

Så nu skal den bare lægges op... vi venter stadig på brudepigekjolen... vi har haft rigtig meget bøvl med ham kineseren, men tror efterhånden at han er ved at fatte at han skal lave den samt sende den, og det kan kun gå for langsomt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudevalsen skal vi da ha øvet lidt mere på, men vi er igang. Faktisk går det helt fint med den del der "bare" er vals. Men vi er med på vognen med en mixet brudevals, så derfor er der stadig lidt udfordringer især med overgangene. Dvs - vi starter med vals uden at lave egentlige grundtrin, men sådan noget imod og fra hinanden og ender i dansefatning MEN så skifter musikken til salsa og jeg skal rulle med hofterne og gøre mig lækker og så skal vi lave noget salsa. Så kommer udfordringen, men forhåbentlig får vi den til at klappe på et tidspunkt. For indtil videre roder vi meget rundt og faktisk er det lidt vigtigt at vi ender på det helt rigtige tidspunkt og står klar med dansefatning igen når brudevalsen starter igen. Og så valser vi derudad resten af tiden. Tror vi har 10 sek vals 40 sek salsa og så vals til sidst. Så det er ikke længe vi pjatter rundt med salsaen, men nok til at det forhåbentlig bliver en sjov overraskelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

9 dage - hvad med jer andre. Har I sommerfugle så store som jeg ved ikke hvad i maven. Jeg er totalt i bryllupsmode. Kan slet ikke koncentrere mig på arbejde. Godt jeg snart har ferie.

Jeg fik lige købt en masse slik, kransekagemasse og fade i går. Og mine æsker er kommet med posten sammen med toastmasterklokke, champagneglas og hjerteris alt fra calligraphen. Så der kom lige styr på en masse indkøb. I dag skal jeg købe nogle håndklæder, som min mor også skal brodere på. Det er kanon at hun har sådan en snedig maskine, som lige kan gøre nogle ting rigtig personlige.

Ellers knokler jeg med mine kombinerede bordkort/menukort/bordplan/hvem er hvem/velkommen og velbekomme - foldere, som faktisk helst skal være færdige til på søndag. Hmmm det når jeg vist ikke. Nå jeg må se hvordan det går. Hele lørdag skal jeg hjælpe på en stand på Kreativ fritidsmesse i Viborg. Ved ikke lige hvad jeg tænkte på da jeg sagde ja, men jeg ville jo gerne hjælpe - lovede dog kun mig selv en af tre dage. Men så kan jeg måske lige få købt ind til min scrap-gæstebog.

Nå ja - i går fik jeg også afsluttet en af mine store beslutningsopgaver - morgengaven - jeg fik udvalgt et billede til morgengaven - hov det må jeg hellere vise i en anden tråd ;-) Alle vil jo gerne se billeder hihi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men du kan da også vise det her :cheerleader3:

Lyder til der efterhånden er rigtig godt styr på tingene!

Vi fik øvet brudevalsen igår, og det gik faktisk okay... ikke legende let som de viser på båndet, men overraskende godt i forhold til hvad jeg havde troet... Nu skal jeg så lære at lade være at styre :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer