smuklingen

Bryllupskørsel

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal køre limosine - jeg troede faktisk det kostede en arm, men da vi var på bryllupsmesse fik vi at vide at det kostede 2500 og da vi ringede og bestilte viste det sig at det kun var 2200, så det synes jeg faktisk er okay. Vi har børnene med i kirken og de skal med i limosinen - tror det bliver det store højdepunkt på dagen for dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil rigtig gerne køre i limo eller en åben hestevogn, men kan simplehen ikke finde det omkring Aalborg :cheerleader3: - Håber nogle herinde måske kan hjælpe med links....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hurtig søgning på Limousine og aalborg gav følgende link til Aalborg loimousineservice:

http://www.skinbjerg.dk/

Klik på Limousine i menuen til venstre.

Tak skal du have, sødt af dig :cheerleader3: - Skrev nok mit indlæg lidt forkert for havde fundet nogle enkle i Aalborg, men det er desværre ikke sådan en limo jeg ønsker, men dte kan jo blive alternativet :S - Min drøm er en af de store nye limoer, i hvid med mere runde former end dem på siden du har linket til!!!

Men må blive ved med at eftersøge, og hvis ikke jeg finder noget, hopper jeg på alternativet :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har 2 muligheder i spil lige nu:

1) vi kører i mine forældres bil (en peugeot 406 -eller 407, hvis de beslutter sig for at handle bil inden dagen), som så bliver pyntet fint... Pris: Pyntens pris, og evt. en lille ting som tak (min mor drikker ikke alkohol, så ingen af dem skal direkte holde sig ædru for vores skyld).

2) vi har lejet en bus, som skal køre vores gæster (de, som ønsker det), og som vi overvejer, om vi også skal køre med... Pris: Vi har fået et tilbud på 8.000 kr. for al kørsel, dvs. både om dagen og hjem igen om natten... Og hvis vi beslutter os for at køre med bussen også, kunne det da godt være, man skulle høre, om det var muligt at få den pyntet til lejligheden :bearhug:

Vi havde overvejet at leje en limousine til at køre os, men den, vi faldt for, kostede 6.500 kr., og det, synes vi, er lige dyrt nok...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal køre limosine - jeg troede faktisk det kostede en arm, men da vi var på bryllupsmesse fik vi at vide at det kostede 2500 og da vi ringede og bestilte viste det sig at det kun var 2200, så det synes jeg faktisk er okay. Vi har børnene med i kirken og de skal med i limosinen - tror det bliver det store højdepunkt på dagen for dem.

Det lyder da godt nok billigt. Hvor igennem lejer I?

Vi har fundet et firma hvor vi kan leje en rolls royce.....men til 4000 kr. Og det synes jeg bare virker af ret meget. Først kostede det 3000, men nu har de sat det yderligere 1000 kr op. Og der kan endda nå at komme ekstra 10 % oveni hatten i 2009. ØV.

Bilen er bare perfekt. Ved bare ikke om jeg vil "ofre" så mange penge på en bil i 2½ time.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal køre limosine - jeg troede faktisk det kostede en arm, men da vi var på bryllupsmesse fik vi at vide at det kostede 2500 og da vi ringede og bestilte viste det sig at det kun var 2200, så det synes jeg faktisk er okay. Vi har børnene med i kirken og de skal med i limosinen - tror det bliver det store højdepunkt på dagen for dem.

Det lyder da godt nok billigt. Hvor igennem lejer I?

Vi har fundet et firma hvor vi kan leje en rolls royce.....men til 4000 kr. Og det synes jeg bare virker af ret meget. Først kostede det 3000, men nu har de sat det yderligere 1000 kr op. Og der kan endda nå at komme ekstra 10 % oveni hatten i 2009. ØV.

Bilen er bare perfekt. Ved bare ikke om jeg vil "ofre" så mange penge på en bil i 2½ time.....

Det er Hadsten limosineservice, så det er godt nok meget lokalt, men vi bor i Hadsten og kun få hundrede meter fra limosine firmaet, så det er perfekt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer