Mizzangel

Brudebørnene

3 indlæg i dette emne

Vores egne børn, skal være brudebørn og vil til den tid være henholdsvis 1,5 år og 3,5 år.

Hvordan og hvorledes er lettest...?!

Skal de køre med mig og min far i kirken? (Gæsterne vil jo være inde i kirken når vi kommer mens, børnene skal komme ind sammen med oss, og de ville helt sikkert blive helt forvirret over at stå der med en fremmed (fx. en fra kirken)) Hvad gør man?

Hvor skal de sidde henne under vielsen? Kan/må de sidde oppe sammen med oss?

Ved godt det måske er forskelligt fra kirke til kirke og afhænger af den enkle præst, men er interesseret i at høre hvordan I har gjort det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt spørgsmål - jeg regner egentlig med at vores børn skal køre med i limosinen hjemmefra og til kirken. På den måde ankommer de sammen med mig. Men jeg kan slet ikke overskue hvem det er der skal tage sig af dem og få dem i tøjet - hmmm.

I vores kirke er det kun os der skal sidde oppe ved alteret på stolene. Jeg regner med at vores børn skal sidde på forreste bænk med mine forældre.

0

Del dette indlæg

Vore brudebørn kørte med min far og jeg, men de er også 12 og 14 så de kan jo klare sig selv mht. tøj osv. De sad på to stole bag min far og jeg under hele vielsen, det var bare så fint. MIn lillebror på 10 som var ringbærer sad på første række og kom op med ringene da præsten bad om dem, det fungerede bare rigtig godt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer