Melanie25

Bryllupsbog - til inspiration!

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kan se du ikke har fået svar endnu.. så jeg fandt lige ud af det for dig :balloons:

Når du trykker "opret fotobog", kommer der en side frem med tre faneblade: "info -billeder - instillinger" Under billeder vælger du "hardcover", det er den eneste hvor du kan indsætte flere billeder på forsiden... Under "indstillinger" kan du sætte prikker i forskellige valg, bla. "egne billeder som baggrund" mm.

Håber du finder ud af det!!!

Gitte

Så så jeg lige at jeg havde fået svar...!! Har faktisk lige lavet en fra vores ferie i Italien, men desværre har jeg ikke fundet ud af det med baggrundene. Når jeg opretter en Hard Cover fotobog (har dog ikke de tre valgmuligheder du skriver, men istedet Lærredsindbinding, Hardcover, softcover) er det eneste sted der står indstillinger helt oppe foroven. Og det er mere nogle valgmuligheder af teknisk art, f.eks. opdatering af programmet.....

Så hvis du kan hjælpe mere - så endelig...

Tak allesammen. :cheerleader3: Jeg er også selv super glad for resultatet!!

Winston - undskyld jeg ikke har fået svaret, ser det først nu - farmer - tak fordi du lige var hurtig med at hjælpe ;)

Kram

Melanie

Helt i orden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan se du ikke har fået svar endnu.. så jeg fandt lige ud af det for dig :balloons:

Når du trykker "opret fotobog", kommer der en side frem med tre faneblade: "info -billeder - instillinger" Under billeder vælger du "hardcover", det er den eneste hvor du kan indsætte flere billeder på forsiden... Under "indstillinger" kan du sætte prikker i forskellige valg, bla. "egne billeder som baggrund" mm.

Håber du finder ud af det!!!

Gitte

Så så jeg lige at jeg havde fået svar...!! Har faktisk lige lavet en fra vores ferie i Italien, men desværre har jeg ikke fundet ud af det med baggrundene. Når jeg opretter en Hard Cover fotobog (har dog ikke de tre valgmuligheder du skriver, men istedet Lærredsindbinding, Hardcover, softcover) er det eneste sted der står indstillinger helt oppe foroven. Og det er mere nogle valgmuligheder af teknisk art, f.eks. opdatering af programmet.....

Så hvis du kan hjælpe mere - så endelig...

Tak allesammen. :cheerleader3: Jeg er også selv super glad for resultatet!!

Winston - undskyld jeg ikke har fået svaret, ser det først nu - farmer - tak fordi du lige var hurtig med at hjælpe ;)

Kram

Melanie

Helt i orden -HAHA-

Hmm. prøver lige igen!! Når du trykker "opret stor fotobog" kommer der så ikke en side frem hvor du kan vælge mellem de forskellige cover?? det er på den side du har de tre valgmuligheder, ovre i øverste venstre hjørne!! inden du igen trykker "opret fotobog".. kan ikke forklare det anderledes :cheerleader3: .. øv at jeg ikke kan finde ud af at kopiere skærmbilledet!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skulle tro det var et andet program jeg sad med...men det er da bare Tdc Fotoservice, ik?

Det er altså mystisk, jeg får slet ikke den mulighed for at vælge hvilket cover jeg vil have (udover lærredsindbinding, hardcover, softcover og fotohæfte). Jeg kan kun vælge imellem de forskellige baggrunde, både indvendig og udvendig....

Tror jeg prøver at skrive en mail til tdc support - så kan de måske finde problemet...

Men tusind tak for hjælpen :balloons:

0

Del dette indlæg

Skrev en mail til tdc - men den forklaring hun kom med forstod jeg heller ikke....hhmm måske er det mig der er noget galt med :wacko:

NÅ, men efter at have stirret på det program i mindst 100 år (!) tror jeg måske alligevel at jeg fandt ud af det.

Når man har oprettet sin Hard Cover fotobog og står på den første side (omslaget) så går man over i Layouts - og den øverste valgmulighed er at ens eget billede fylder det hele, altså både forside og bagside. :cheerleader3:

Så fandt jeg endelig ud af det - tak for al jeres hjælp :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer