Melanie25

Bryllupsbog - til inspiration!

31 indlæg i dette emne

Ved hjælp af et program fra TDC Foto, kan man kreere sin helt egen personlige bog! Vildt fantastisk ide, hvis jeg selv skal sige det. Fik ideen fra en anden bruger herinde, som også har lavet en tilsvarende bog.

For 42 sider med hardcover har jeg givet 365 kr.

Her er forsiden og bagsiden med et baggrundsbilledet er af min kjole og slør.

post-21521-1220445541.jpg

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er en rigtig flot bog du har fået lavet. Er vild med at du har brugt din kjole som baggrund. :shooter:

Jeg lavet en bog til nogle af vores venner, med billeder fra deres polterabned. Når vi en gang er blevet gift, så vil jeg også have lavet en bog med bryllupsbillederne i. Jeg laver den bare på Bilkas hjemmeside.

Redigeret af Dorthe3009
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej

Den er sååå flot. Jeg har lagt at bruge TDC´s program til at lave min gæstebog. Først hat jeg redigeret i nogle Roger La Borde billeder i Photofiltre. De biver brugt som bggrunde og så jeg jeg indsat enn ramme på siden til gæsternes billeder. På siderne står flg.:

Jeres navne:

Hvorfra kender I brudeparret:

Jeres bedste råd til at få et godt ægteskab:

Ønsker for fremtiden:

Beskriv os som pensionister:

Baggrundene ville jeg så gerne vise, men opløsningen er så høj at VSO image resizer ikke kan formindske dem nok.

Baseret på denne idé..

Glæder mig meget til at få den hjem.

post-32248-1220458857.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved hjælp af et program fra TDC Foto, kan man kreere sin helt egen personlige bog! Vildt fantastisk ide, hvis jeg selv skal sige det. Fik ideen fra en anden bruger herinde, som også har lavet en tilsvarende bog.

SUPER flot bog - men har brug for lidt hjælp.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg både får et personligt baggrundsbillede OG flere billeder "foran". Jeg kan ikke se hvor man kan lave sin egen baggrund... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

SUPER flot bog - men har brug for lidt hjælp.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg både får et personligt baggrundsbillede OG flere billeder "foran". Jeg kan ikke se hvor man kan lave sin egen baggrund... :heart:

Kan se du ikke har fået svar endnu.. så jeg fandt lige ud af det for dig :cheerleader3:

Når du trykker "opret fotobog", kommer der en side frem med tre faneblade: "info -billeder - instillinger" Under billeder vælger du "hardcover", det er den eneste hvor du kan indsætte flere billeder på forsiden... Under "indstillinger" kan du sætte prikker i forskellige valg, bla. "egne billeder som baggrund" mm.

Håber du finder ud af det!!!

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak allesammen. :cheerleader3: Jeg er også selv super glad for resultatet!!

Winston - undskyld jeg ikke har fået svaret, ser det først nu - farmer - tak fordi du lige var hurtig med at hjælpe ;)

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

SUper godt...har fået min bedre halvdel til at kigge på det og han glæder sig allerede til at skulle sidde der og lave vores album :thumbsupsmileyanim: Så nu mangler vi bare at finde en fotograf der vil udlevere billederne til os. Den første vi havde snakket om ville da ikke hører tale om at vi skulle have billederne på en cd!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer