april-brud2009

Reservering af kirken

23 indlæg i dette emne

Hejsa!

Hvor tidligt reserverede i plads i kirken til Jeres Bryllup ? Synes allerede jeg blir lidt stresset, er 7 mdr. sent. Regner med at prøve at ringe i morgen. Bliver da helt bange for at der ikke er plads. Hvor mange brylluper kan der være på en dag ?

Jeg er helt ny i dette, og glæææder mig helt vildt allerede, selvom det først er til april 2009, og der er mange ting der skal planlægges :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bookede kirken for et halvt års tid siden... Og vi skal giftes 6. juni 2009... Men vi har også været ude i rigtig god tid!

Mht. antallet af vielser, så kommer det nok også an på præsten... For i princippet kan der vel være vielse fra kl. 9 til kl 17 eller sådan noget... Så jeg tror ikke, man kan sætte et præcist antal på...

0

Del dette indlæg

Velkommen til.

Jeg skal også giftes til april næste år. Vi har allerede reserveret kirken, men vi var også de første. Vi havde fire tider vi kunne vælge imellem.

Det er meget forskelligt, hvor hurtigt man skal være ude. Nogle kirker er mere populære end andre. Men hør dem ad i morgen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ring i morgen, så du kan få det ud af verden :bearhug:

Hvis det ikke er en af de specielle datoer, så er der nok stadig mulighed for at få kirken.

I "vores" kirke er der 3 vielser på en lørdag, og vi kunne frit vælge mellem tidspunkterne. :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter min kæreste havde friet til mig, var noget af det allerførste vi fandt ud af datoen. Og derefter gik der vel kun et par dage før vi ringede til kirken og bookede dato og tidspunkt for vielsen.

Men ugen efter ringede vi så og ændrede datoen (to uger frem), og der var stadig ledigt - jubii. Og vi fik også det tidspunkt vi ønskede, så det kunne ikke være bedre.

Hov måske skal jeg lige nævne at han friede i starten af juli i år, og vi skal giftes til august næste år - så vi bookede ca. 13 måneder før.

Vores kirke er vist også rimelig populær, så der ved jeg i hvert fald at man skal være hurtig ude. Så prøv at forhør jer om hvor "in" kirken er, for det vil da være ærgeligt hvis I ikke kan få den ønskede dato og tidspunkt.

Redigeret af smuklingen
0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle Jeres svar.

Har ringet til kirken og feststedet i dag, og jubiiii de havde begge plads, så nu starter planlægningen, hvor er det bare spændende. Datoen er helt speciel for os, så er så lettet over der var plads

Hvad klokkeslet skal I andre giftes ????

0

Del dette indlæg

Har ringet til kirken og feststedet i dag, og jubiiii de havde begge plads, så nu starter planlægningen, hvor er det bare spændende. Datoen er helt speciel for os, så er så lettet over der var plads

Vi skal giftes kl. 15.30, men vi holder heller ikke reception bagefter. Så det passer med at der er velkomst for gæster kl. 16.30-17 ved feststedet og så har de en lille times tid inden vi går til bords. Imens får vi taget bryllupsbillede.

Hvis I overvejer at holde reception, vil jeg tro I skal giftes kl 13-14. Tidligere gør dagen alt for lang for gæsterne medmindre I planlægger noget specielt for dem. De ældre vil nok hurtigere blive trætte og børnene utålmodige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 13, da vi skal holde reception bagefter... Vi havde først bestemt os for kl. 14, men syntes så alligevel, det blev for sent, da der er en smule transporttid mellem kirke og receptionssted, og vi jo også gerne skal have tid til at tale med vores receptionsgæster, inden vi skal fotograferes (i parken, hvor vi holder reception)...

0

Del dette indlæg

Jeg har bestilt tid og der er længe (for længe :7himmel: ) til endnu. 27-6-09 Det kan vel ikke skade at ringe i god tid så er du da osse næsten sikker på at få den tid du gerne vil have. Man kan jo vælge både formiddag og eftermiddag. Vi har valgt kl 16. og det er det seneste tidspunkt fik vi at vide.

Heller ringe i god tid end at gå og være bange for ikke at få den dag man har valgt.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes kl. 16.

Det passer fint med feststedet og fotografen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bookede kirken ca 1 år inden vielses datoen.

Man kan jo lige så godt få det gjort når nu man kender datoen. :)

Vi skal giftes kl 16. Så forventer vi at være færdige ved kirken kl ca 17.00. Så skal vi ud og fotograferes, og gæsterne kører direkte til feststedet.

En mere detaljeret tidsplan har vi ikke lagt endnu.

Fortsat god fornøjelse med planlægningen :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Hvor tidligt reserverede i plads i kirken til Jeres Bryllup ? Synes allerede jeg blir lidt stresset, er 7 mdr. sent. Regner med at prøve at ringe i morgen. Bliver da helt bange for at der ikke er plads. Hvor mange brylluper kan der være på en dag ?

Jeg er helt ny i dette, og glæææder mig helt vildt allerede, selvom det først er til april 2009, og der er mange ting der skal planlægges :loveflag:

Hej.

Jeg bestilte kirken i juli måned og vi skal først giftes den 8/8-09, så jeg synes godt du kan bestille nu. det er godt at være i god tid :cheerleader3:

Mille

0

Del dette indlæg

Min kæreste friede til, og vi fandt frem til en dato der lå ca 7 måneder ude i fremtiden. Jeg skyndte mig at ringe til kirken, de havde en ledig tid tilbage den dag, så vi blev viet 16.30. Lidt sent, men vi havde en super dejlig dag.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi reserverede kirken over et år i forvejen, og det var der ingen problem i. Specielt hvis der er en særlig kirke og/eller tidspunkt I gerne vil have, så er det godt at være først til mølle. Hurtigst muligt, så præsten ved, at I "kommer" den dag, så han også kan forberede sig. Det er bare med at få ringet:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer