muhkao

Band til undr 10.000

10 posts in this topic

Annonce ♥

Vi brugte et band der hedder E-45 ja mega uoriginalt, men hold kæft hvor er de gode. det er et 4 mandsband der spiller feks. kim larsen, big fat snake og noget i den dur. Dem kan du i hvert fald få til under 10.000,- Prøv at google dem, der ligger lydfiler på deres hjemmeside.

0

Her er de priser, jeg har undersøgt indtil videre på forskellige bands (mest i Nordjylland)

BusterBand - dansk 80'er musik. Deres hjemmeside er her. Pris for 3 timer (inkl. pauser) 11.000 kr.

High Tindings - blandet musik. Deres hjemmeside er her. Pris for 4 timer (inkl. pauser) 8.500 kr.

Kazooband - blandet musik. Deres hjemmeside er her. Pris for 3x45 min. 11.000 kr.

E-45 - blandet musik. Deres hjemmeside er her. Pris for 3 timer (inkl. pauser) 9.000 kr.

Jeg har selv været til et par koncerter med BusterBand og de er virkelig gode, men de koster jo også :cheerleader3: Jeg overvejer godt nok meget kraftigt, om det ikke er det værd...

Edited by merete.dam
0

Annonce ♥

Musikcompagniet er super-gode og billige. De holder til i Frederikshavn, men jeg ved ikke, om de kører i hele Jylland. De spillede til vores bryllup fra 1800 til kl 0100 - og det kostede 6200 kr. De er to ældre herrer, men dygtige:) De har såvidt jeg ved ingen hjemmeside, men hvis du er interesseret, har jeg deres telefonnummer.

- Camilla

0

Annonce ♥