muhkao

Band til undr 10.000

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi brugte et band der hedder E-45 ja mega uoriginalt, men hold kæft hvor er de gode. det er et 4 mandsband der spiller feks. kim larsen, big fat snake og noget i den dur. Dem kan du i hvert fald få til under 10.000,- Prøv at google dem, der ligger lydfiler på deres hjemmeside.

0

Del dette indlæg

Her er de priser, jeg har undersøgt indtil videre på forskellige bands (mest i Nordjylland)

BusterBand - dansk 80'er musik. Deres hjemmeside er her. Pris for 3 timer (inkl. pauser) 11.000 kr.

High Tindings - blandet musik. Deres hjemmeside er her. Pris for 4 timer (inkl. pauser) 8.500 kr.

Kazooband - blandet musik. Deres hjemmeside er her. Pris for 3x45 min. 11.000 kr.

E-45 - blandet musik. Deres hjemmeside er her. Pris for 3 timer (inkl. pauser) 9.000 kr.

Jeg har selv været til et par koncerter med BusterBand og de er virkelig gode, men de koster jo også :cheerleader3: Jeg overvejer godt nok meget kraftigt, om det ikke er det værd...

Redigeret af merete.dam
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Musikcompagniet er super-gode og billige. De holder til i Frederikshavn, men jeg ved ikke, om de kører i hele Jylland. De spillede til vores bryllup fra 1800 til kl 0100 - og det kostede 6200 kr. De er to ældre herrer, men dygtige:) De har såvidt jeg ved ingen hjemmeside, men hvis du er interesseret, har jeg deres telefonnummer.

- Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer