bobo...

B & R d. 5juni 2010

441 indlæg i dette emne

Lyder som et rigtigt fint sted I har fundet til festen :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes jeres ide med at hyre et par pædagog-studerende til at tage sig af ungerne er en rigtig god ide, især når I skal have SÅ mange unger med.

Mht maden, så synes jeg det lyder som en fornuftig ide at give dem "special-menu", da børn jo tit ikke er til det finere mad. Hovedret og dessert synes jeg er helt fantastisk. Dog synes jeg, som du også selv antyder, at forretten måske ikke er den rigtige.

Måske er det for fint, men nytårsaften holdt jeg sammen med min bror og deres 3 unger. Der fik vi carpaccio til forret og ungerne på dengang 5 og 8 RÅ-ÅD af det. De syntes det smagte SÅ fantastisk. Ved ikke, om det måske er for fint? Men ellers er det en mulighed?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

nye planer...

har idag været til møde med tenna fra fest eliten, super sød dame, med mange gode ideer. :thumbsupsmileyanim:

og efter 3timer og 10 min var alle de store ting aftalt, hvilket også betyder at der faktisk ikke er mange ting som jeg selv skal tænke på op til dagen... menuen er aftalt, og nu glæder jeg mig helt vilde, det bedste af det hele var at hun forstod og hjalp så det bare bliver en super dag..

en lille detalje som hun fandt på som jeg ikke selv havde tænkt på var f.eks. at få besøg af HC Andersen selv, så vi skal sørge for at der er en stor gammeldags lænestol som han kan sidde i og så fortæller han børnene og alle andre der gider høre eventyr mens vi spiser bryllupskage om eftermiddagen. :thumbsupsmileyanim:

men hun har lovet at skrive til mig løbende når hun finder på noget... :cheerleader3:

men glæder mig super meget..

0

Del dette indlæg

menuen bliver sådan her:

For de voksne:

forret: lufttørret parmaskinke på salatbuns med dressing og flutes

hovedret: grillet dyrekølle med rösti eller bagekartofler (hun skal lige snakke med kokken om hvilken en der passer bedst) salat, wiskeysauce, flutes og dressing.

dessert: ½ananas fyldt med frisk frugt og vanilie is.

for børnene:

forret: pølse horn, med remulade og ketchup til at dyppe i.

hovedret: kyllingespyd og enten rösti eller bagekartoffel, salat bearnaise sauce flutes og dressing.

dessert: ½ananas fyldt med frisk frugt og vanilie is.

0

Del dette indlæg

her er en oversigt over de ting som bliver arrangeret for børnenes skyld.. (og for de barnlige sjæle)

HC Andersen kommer og fortæller de eventyr som er med ved vores bryllup.. (hvert bord til middagen har et eventyr)

vi rydder vores lade og der bliver opstillet en hoppeborg hvor de kan lege løs.

der kommer en slush ice maskine efter middagen.

der er special menu så vi er sikre på at alle børn blever mætte, dette gælder også natmaden hvor de voksne skal have snitter, der bliver lavet børne snitter med leverpostej, chokolade, spegepølse og andet pålæg som vi ved børnene spiser.

der bliver sørget for barnepiger som passer alle børnene fra vi går til bords kl 17:30 og indtil børnene sover eller tager med deres forældre hjem. derud over har vi tegnefilm hvis de har behov for at slappe lidt af, og mange spil som de kan bruge ude i haven..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har fået talt gæste listen sammen og er oppe på 66pers incl 16børn, dette har gjort at vi har valgt at få nogle pædago studerende ud og se efter børnene hele aftenen, så alle voksne har frie hænder. børnenes alder er fra 0år til 12år. vi er også rigtig gladfor at der på vilcon er en hel gymnastik sal som de bare kan gå ned og lege i, samt af musikken (Diskobil) har lovet at sørge for at der er et lille børne diskotek i et andet lokale.. :thumbsupsmileyanim:

Okey - Det har jeg godt nok ikke hørt noget om men fint, det gør vi da bare. Taler vi om et børnediskotek som kan køre uafhængigt af det der kører ved gæsterne så kræver det dog at jeg tager DJ Lillemand med til at styre begivenhedernes gang, eller ihvertfald har hans pult med også. Spøg til side. Der er bare en af børnene der skal have et kursus i at bruge det. Så er de umiddelbart selvkørende vil jeg mene men lad os tage det når det nærmer sig.

0

Del dette indlæg

wee 32 billeder fra kjoleprøvningen. Vil gerne høre andres mening om hvordan jeg se ud i de forskellige kjoler... har godt nok selv en favorit men fik af vide at jeg så helt fantastisk ud i en af de andre..

de kommer på i løbet af aftenen.. men her er det første billede.

post-35508-1243700896.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sidste billeder af kjole 3..

der var godt nok en fjerde kjole jeg prøvede som var stilk modsat de her 3, den var uden blonder og kun med få perler men den faldt så langt væk fra det jeg har forestillet mig i´.

post-35508-1243744208.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes at kjolerne minder en del om hinanden... og det kan være lidt svært at se hvordan de sidder på dig, når billederne er strukket lidt. Men umiddelbart synes jeg kjole 1, da jeg synes at stropløs er flot. Derefter kjole 3 - wauuuu et slør altså - og sidst kjole 2. Men de er nu alle rigtig smukke.

0

Del dette indlæg

ved godt at billederne ikke er helt optimale men jeg kunne ikke få dem ind på anden måde desværre.... min veninde var også mest til nr 3.. den havde en fantastisk lukning på ryggen, først "bælter" der skulle lukkes med velkro og derefter 2lynlåse..

det slør jeg har på til kjole 3 prøvede jeg også på kjole 1 men de billeder var ikke så gode at jeg ville sætte dem ind...

men det gav mig da en undskyldning for at prøve kjole 1 2gange... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op hvor er du smuk i alle 3 kjoler, men nr. 1 og 3 er bedst til dig synes jeg.... og hælder nok aller mest til nr. 1.... men det er tæt løb mellem nr. 1 og 3.......

ENIG!

:boohoo:

Kram Heidi

Lige præcis.... Det kunne ikke siges meget bedre, hehe...

Det er flotte kjoler, men jeg er 100 % enig med Mini og Heidi :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

Det kunne måske være lettere at vælge en, hvis man kunne se detaljerne på slæbet???

jeg kan da sagtens maile dig nogle billeder så det måske er lidt nemmere at se detaljerne...

har lige fundet et super blad med en masse dejlige billeder af forskellige kjoler...

faldt til fældigt over det i sæby (nordjylland) det hedder

Martha Stewart weddings..

kiggede i dat her til aften sammen med min datter som skal være brudepige, og hun valgte tre forskellige brudepigekjoler som hun godt kunne lide pga hver deres detalje, så det er bare super på den måde får hun lov til at være en smule med til at bestemme hvordan hendes kjole kommer til at se ud..

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer