bobo...

B & R d. 5juni 2010

441 indlæg i dette emne

Åh søde Belinda!

Jeg tror i har taget den rigtige beslutning om at bruge al energien på hinanden. Jeg håber stadig og beder til at R kommer igennem og at i får det drømmebryllup i begge ønsker jer, bare på en anden dato.

Jeg vil lige sige, at jeg stadig kan nåes på en PM, hvis du har brug for det.

Indtil da sendes her en masse :thumbsupsmileyanim::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: og håber julen bliver reddet :jul 14:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

pue. . . .

Den er hård den her :hug:

Jeg håber virklig at i begge kommer helt og godt ud af denne krise

Jeg krydser alt hvad jeg har for jer :hug:

Glæder mig til at se dig igen her på siden når i er kommet igennem det her forløb

Fat mod brug jeres energi på hinanden så skal jeres store dag nok komme om ikke så længe.

Masser knus herfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej. Det var en trist en.

Krydser og håbre alt hvad jeg kan for at det går godt. DEr er bare ikke andet at sige. Håber du kigger forbi, men har fuld forståelse for hvis det ikke kan lige er det i har lyst til

:thumbsupsmileyanim::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

pu ha det her er hårdere end jeg troede...

kan godt gå her ind og kigge i maks 5min ad gangen men så begynder tårene også at trille...

Mange tak for de varme tanker og mange kram.

Den der holder flaget højest herhjemme er nok R han har komet med en ny dato, men jeg vil slet ikke begynde på noget før end lægerne har sagt at han er rask og færdig med behandlingen til den tid..

men er vi så heldige så bliver det i en helt ny tråd, hvor der forhåbentlig kun skal være gode nyheder...

jeg har idag fået ringet og skrevet til de fleste personer / firmaer7 steder vi havde aftale med til den 5juni, mangler dog to. de fleste forstod det udemærket der er kun et sted hvor jeg fik af vide at det var for dårligt at jeg aflyste så sent.... (må vi lige finde ud af at han er syg først og ikke kan nå at blive rask?) så det sted bruger jeg aldrig nognesinde mere...

men ville bare lige fortælle at jeg følger jer stadigvæk og ser meget af det i skriver, men det ligger bare lidt svært med kommentarene for tiden..

mne i får alle sammen kæmpe jule knus og nytårs kram fra mig..

0

Del dette indlæg

pu ha det her er hårdere end jeg troede...

kan godt gå her ind og kigge i maks 5min ad gangen men så begynder tårene også at trille...

Mange tak for de varme tanker og mange kram.

Den der holder flaget højest herhjemme er nok R han har komet med en ny dato, men jeg vil slet ikke begynde på noget før end lægerne har sagt at han er rask og færdig med behandlingen til den tid..

men er vi så heldige så bliver det i en helt ny tråd, hvor der forhåbentlig kun skal være gode nyheder...

jeg har idag fået ringet og skrevet til de fleste personer / firmaer7 steder vi havde aftale med til den 5juni, mangler dog to. de fleste forstod det udemærket der er kun et sted hvor jeg fik af vide at det var for dårligt at jeg aflyste så sent.... (må vi lige finde ud af at han er syg først og ikke kan nå at blive rask?) så det sted bruger jeg aldrig nognesinde mere...

men ville bare lige fortælle at jeg følger jer stadigvæk og ser meget af det i skriver, men det ligger bare lidt svært med kommentarene for tiden..

mne i får alle sammen kæmpe jule knus og nytårs kram fra mig..

Hvor er jeg ked af at høre at kampen mod kræften for R er sværere end håbet. Men jeg tænker også at det er dejligt at R har overskudet til at sætte en ny dato. Måske er det netop denne dato der er vigtig for ham for at kæmpe mod kræften. Det er altid godt at have et mål. Så selvom du synes det er hårdt at sætte en dato nu så synes jeg du skal gøre det for at vise R at du også tror på at han nok skal blive rask - og at jeres bryllup bliver en milepæl i mere end en forstand.

Til gengæld forstår jeg godt at du ikke har overskud til at bidrage herinde. du kan jo stadig hente al den inspiration du har brug for hvis du har lyst til det.

Julen skal I nok komme igennem. I har hinanden og det er det vigtigste også selvom overskud til juletræ og andesteg ikke er den bedste.

Jeg ønsker jer alt det bedste og glæder mig til forhåbentligt snart at høre godt nyt fra jer :)

:):kiss::hug:

tak for det lille råd ang hans valg af dato... har sat mig i hovedet at samle så mange oplysninger som muligt, og så evt starte en ny tråd, så det bliver mere overskueligt....

så lige så stille ligger jeg en ny strategi for den nye planlægning, hvad skal jeg ellers bruge nætterne til...

og når jeg så er mere klar kommer den her ind i en ny tråd......

I er bare de bedste tøser..

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer