bobo...

B & R d. 5juni 2010

441 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:birthday::birthday::birthday:

Det er så svært at finde de rigtige ord. Men godt I kan støtte hinanden...

Åh er helt tør for ord. Men hvor er det godt at i kan se så positivt på det hele og stadig se frem mod håb og lys.

:):loveboard::):o:):blush::birthday:

Lena tak for de kram de varmer...

Rehansen: vi prøver at se positivt på det hele... men vil godt nok indrømme at det squ var svært igår... men fat frisk mod...

nu vil jeg finde min mappe med stamtræ og oplysninger om mine forfædre og se om jeg ikke kan finde en ekstra dato, som jeg kan have i baghånden.... just in case...

0

Del dette indlæg

Hej Bobo

Wow!! Sikke en drøm af en kjole!! Hvor har du god smag

weeee me like, me like :):o:):blush:

Jeg er MEGET spændt på at se det færdige resultat :):loveboard:

Må jeg spørge; hvornår er den færdig og hvad løber den op i??

Kramz fra Lone

den er færdig lige op til vores store dag.. men kunne sagtens være færdig før, men jeg har været ude i meget god til.. jeg skal til skrædderen 3gange mere og prøve og have rettet til, og 4gang får jeg den med hjem..

med perle broderier (dem bliver super mange af), og noget silke der hedder sandvasket silke som er super blødt kommer den til at koste mig 6000kr incl arbejdsløn og matrialer.

der til skal jeg så regen et par hundrede kr til et langt slør...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op den bliver eventyrlig.. glæder mig så meget til at se hvordan den ser ud når den er færdig.
Jeg glæder mig meget til at se det færdige resultat! Det er jo nogle fantastiske kjoler du mixer der :)

tak begge to....

jeg glæder mig også til at se sen færdig...

men lige nu glæder jeg mig allermest til at komme til februar og finde ud af om vi skal rykke det hele og der med ændre planerne (for gud ved hvilken gang) eller m vi bare skal køre videre.. men under alle omstændigheder så er reserve planen næsten lagt dog med undtaglese af dato..

kunne snart lige så godt blive wedding planner.

efter hånden gennemgåede temaer:

Eventyr

Østrig

Os

det bedste ved reserveplanen er at det hele bliver holdt næsten hemmeligt indtil dagen for gæsterne...

men vil dog helst have at vi bare holder fast i den dato vi startede med.

0

Del dette indlæg

"dagbog fra den første dag i helvede"

ja den gode nyhed fra præsten var bestemt noget der var med til at gøre min dag lidt bedre..

R var igennem sin første behandling idag, eller skulle have været...

De måtte nemlig stoppe behandlingen inden der var gået en time fordi han blev dårlig, og hele resten af dagen har han brækket sig og har næsten ikke kunnet stå på sine ben..

han har været så tæt på at melde ud at han ville ikke den behandling, men skal nok få ham til at fortsætte...

han har også spurgt hans læge om han vil være færdig med behandlingen inden Juni næste år, og hun kunne kun sige at det håbede hun, men hun vil ikke love noget før end hun ved hvor godt han reagere på behandlingen, er han ikke færdig til juni så flytter vi datoen, og beskeden om han er færdig til juni kan vi først få om ca 2mdr..

nå men om vi skal rykke dato eller ej betyder ikke noget det vigtigste er at vi får hinanden...

Åh, hvor jeg føler med dig/jer!

Jeg kan ikke sige det bedre end dig, for det allervigtigste er virkelig at i får hinanden.

Hvor er det godt at han har dig til at støtte sig og til at skubbe ham blidt hen til behandlingerne... Det er der helt sikkert brug for.

Mht kjolen, kan jeg kun sige wow. Jeg glæder mig til at se det endelige resultat :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"dagbog fra den første dag i helvede"

ja den gode nyhed fra præsten var bestemt noget der var med til at gøre min dag lidt bedre..

R var igennem sin første behandling idag, eller skulle have været...

De måtte nemlig stoppe behandlingen inden der var gået en time fordi han blev dårlig, og hele resten af dagen har han brækket sig og har næsten ikke kunnet stå på sine ben..

han har været så tæt på at melde ud at han ville ikke den behandling, men skal nok få ham til at fortsætte...

han har også spurgt hans læge om han vil være færdig med behandlingen inden Juni næste år, og hun kunne kun sige at det håbede hun, men hun vil ikke love noget før end hun ved hvor godt han reagere på behandlingen, er han ikke færdig til juni så flytter vi datoen, og beskeden om han er færdig til juni kan vi først få om ca 2mdr..

nå men om vi skal rykke dato eller ej betyder ikke noget det vigtigste er at vi får hinanden...

Åh, hvor jeg føler med dig/jer!

Jeg kan ikke sige det bedre end dig, for det allervigtigste er virkelig at i får hinanden.

Hvor er det godt at han har dig til at støtte sig og til at skubbe ham blidt hen til behandlingerne... Det er der helt sikkert brug for.

Mht kjolen, kan jeg kun sige wow. Jeg glæder mig til at se det endelige resultat :)

tak, for de rosende ord mht kjolen, jeg glæder mig helt vildt til at se den igen....

men reserve planen er faktisk klar, incl udkast til invitation, og pris på det hele....

0

Del dette indlæg

nå men der er aldrig noget der er så skidt at det ikke er godt for noget andet...

det ser ud til at vores reserveplan også godt kan lade sig gøre på den først planlagte dag,

hvilket vi efter hånden har snakket en hel del om.

for vores reserve plan giver os noget som vi ellers vil mangle med den oprindelige plan, nemlig tid med gæsterne...

så vi kører lige nu på og indhenter tilbud på det ene og det andet til reserveplanen, de skulle gerne være i hus i morgen aften.

også kører det ellers bagefter......

stilen bliver vores, meget natur, vand og hygge.....

og det bedste af det hele er at gæsterne næsten ikke får noget afvide.

en ca. invitation kunne lyde sådan:

Kære ...............

vi skal "giftes" d. 5juni

og efter en tid med megen sygdom

håber vi at i vil komme og dele denne

oplevelse med os..

Kl 11:00 starter vi i førslev kirke

bagefter vil i blive transporteret

til vores super hemmelige feststed...

her vil der være sørget for mad, drikke overnatning og en oplevelse

som vi glæder os til at dele med jer.

mange hilsner

Belinda og R......

bagefter vil der så komme nogle praktiske oplysninger, men som stadigvæk afslører så lidt som muligt.

0

Del dette indlæg

nå men der er aldrig noget der er så skidt at det ikke er godt for noget andet...

det ser ud til at vores reserveplan også godt kan lade sig gøre på den først planlagte dag,

for vores reserve plan giver os noget som vi ellers vil mangle med den oprindelige plan, nemlig tid med gæsterne...

så vi kører lige nu på og indhenter tilbud på det ene og det andet til reserveplanen, de skulle gerne være i hus i morgen aften.

Kære ...............

oplevelse med os..

mange hilsner

Belinda og R......

bagefter vil der så komme nogle praktiske oplysninger, men som stadigvæk afslører så lidt som muligt.

Hold da op det lyder fedt. Sådan noget ville jeg så gerne gøre, men har bare ikke råd til det... Men hold da op Glæder mig så meget til den nye plan syntes den lyder for vildt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære ...............

oplevelse med os..

mange hilsner

Belinda og R......

Hold da op det lyder fedt. Sådan noget ville jeg så gerne gøre, men har bare ikke råd til det... Men hold da op Glæder mig så meget til den nye plan syntes den lyder for vildt.

prismæssigt så er det faktisk ikke så meget mere dyrere end det vi ellers havde planlagt... når man stiller de to regnestykker op ved siden af hinanden så er der under 10.000kr i forskel...

vi er dog blevet enige om at gæsterne når de kommer ind i bussen bliver præsenteret for nogle spor så de kan prøve at gætte hvor vi skal hen ad....

0

Del dette indlæg

et lille regne stykke der illustrere udgifterne ved de forskellige fester:

fest nr 1

12000 x 47 = 56400 kuvert pris ved fest stedet

28000 + 7000 + 4000 = 39000kr underholdning.

ialt: 56400 + 39000 = 95400kr ialt.

fest nr 2.

igen 47 gæster men musik og det hele er med i tilbuddet

85000kr

transport af gæster 6000kr

ialt 91000kr

udover ved begge tilbud er vores fotograf, vores transport, stylist , tøj og lommepenge...

jeg har forresten søgt et lidt anderledes arbejde idag... er lidt trær af alt det skole....

men ansøgningsfristen er den 1 dec og start hurtigst muligt, så nu krydser jeg bare fingre for at det hele for engangs skyld går lidt min vej og jeg får det job for mine kvalifikationer er i orden..

vi har også fået en kedelig beske fra sygehuset virker behandlingen ikke inden jul så har vi max 12 til 18mdr mere sammen... tak for julegaven.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Jeg sidder helt med tårer i øjnene når jeg læser din planlægning. Du må absolut være en af de stærkeste kvinder på jorden sådan som du holder hovedet over vande med al den modstand og smerte som I går igennem. Ved slat ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg krydser alt hvad jeg har for at I får en dejlig positiv nyhed om at behandlingen virker inden jul :)

Mange knus og tanker til en meget stærk kvinde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh sad lige og læste det fed budget og blev bare så glad for syntes det er så fed en ide. Da jeg lige fik læst den sidste sætning. Hold da op i skal meget igennem det er ikke lige det man tænker på skal med i ens bryllupsplanlægning.

Sender jer de bedste tanker og krydser alt hvad der krydses kan om at i får en kanon julegave som lyder på godt og rask heldbred.

:):loveboard::):o:):blush::birthday::birthday::birthday::birthday::birthday::birthday::birthday::birthday::bearhug:

0

Del dette indlæg

Åh søde Belinda, sad lige og læste dit dejlige indslag om budget fest 1 kontra fest 2, og synes det lyder fedt begge dele, da jeg så kommer til sidste linje...

For H...... hvor er det bare uretfærdig at kræft skal have så stor indvirkning på menneskers liv. Det er stadig den sygdom, vi ved mindst om, men den som der bliver forsket mest i, hvorfor er lige netop den så vanskelig at aflæse, så vi hele tiden skal kæmpe denne ulige kamp?

Når det er sagt, må jeg bøje mig for dig, for du er virkelig en fantastisk kvinde, som virkelig støtter din mand i medgang og modgang, og jeg håber og beder til, at der er gode nyheder til jer inden jul.

Hvis du har brug for at læsse af, skriv endelig, jeg kan kun forestille mig de tanker og følelser du går rundt med!

:):loveboard::):o:):blush::birthday::birthday::birthday::birthday::birthday:

0

Del dette indlæg

åååh, ved jo slet ikke hvad jeg skal sige! hvor er det en forfærdelig nyhed! :thumbsupsmileyanim: håber I kommer igennem det hele og snart får godt nyt! det fortjener I!

Har besvaret dit spørgsmål i min tråd

Redigeret af metteholm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mange tak for alle de varme tanker og hilsner endnu engang, men jeg er slet ikke så stærk som i tror..

de fleste nætter går for mig selv uden af R opdager det med at græde og skælde ud over at det skulle ske for os. om dagen er jeg dog nød til at lukke det hele inde for at hverken R eller vores børn skal finde ud af hvordan jeg går og har det...

men jeg nåede lige at lave sporene som gæsterne skal have når de kører fra kirken og mod det sted hvor vi skal have taget billeder med dem hvis det bliver til noget...

nu kan i jo se om i kan gætte hvor det er...

For at denne tur ikke alt for lang tid vil tage

vi vil give jer spor der går tilbage til de gamle dage,

med konger, soldater og krige såmænd

mon i så kan gætte, hvor turen går hen?

Spor nr. 1

tager os tilbage til de helt gamle dage,

Hvor alt ting jo sin begyndelse synes at tage,

Med en konge der bygger og styrer et land så skønt

Mon dette byggeri stadig er kønt?

Spor nr. 2

besøgt af tyskere, englændere med mere

En hollænder også hvis ikke der var flere.

Dr. Dampe, Peder Schumacher Griffenfeld og Struensee har også været her.

alle tre var de enden nær

Spor nr. 3

Byggeriet tog start i 1626

Se om det her vi ikke kan lyve.

Men efter svenskens besøg stod det snart klart

At fortsætte byggeriet det var nok smart.

Spor nr. 4

med navne som

Prinsens, kongens, dronningens, grevens, og prinsessens

Derom skal der slet ikke gættes

De er der endnu, i blandt alt det nye

Og bliver ej skyllet væk i en lille byge.

Spor nr. 5

byggeriet blev afsluttet

6måneder før planlagt

Var vejen nu brolagt

For at dette sted en plads i historien kunne tage

Og der skal vi hen i dag af alle dage.

Spor nr. 6

en konge sig dog måtte bøje

Og lytte til sit folk og det føje

Så det planlagte slot blev aldrig til noget

Det skulle ellers have lagt i det område.

Spor nr. 7

livet på stedet er ikke som i de gamle dage

For nu kan alle her hen tage,

Og nyde en gåtur, eller arbejde en dag

Hvad folk her gør, er næsten deres helt egen sag.

Spor nr. 8

med broer, porte og helt egen kirke

Dette sted synes at virke,

Som noget der kunne ligge sit helt eget sted,

Dette var dog aldrig planen dermed.

Spor nr. 9

et forsvar så godt placeret

Dette sted er nu vel renoveret,

For at bevare for fremtiden dette helt særlige sted

Det sine priser har fået,

En fredning det også har opnået

Spor nr. 10

I 1997 fik det prisen ’Europa-nostra’

Se der hen vi nu skal ta’

Og kigge på splitflaget, på bygningerne så røde

Kanonerne de larmer ej mere,

Så her kan vi i fred og ro fotografere

Os og jer der er med på denne tur,

uden vi er inden for nogen mur.

0

Del dette indlæg

Jeg synes altså du er stærk... Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. Der er jo ikke nogen af os herinde, der kan skrive eller siger noget, der ændrer situationen for jer. Men jeg tror jeg skriver for de fleste af os, når jeg siger, at vi er her, hvis du har bruge for at lette dit hjerte og komme af med noget af det, du går og lukker inde overfor din familie.

Kæmpe kram til dig.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Jeg har også gættet det...

Men det er nogle sindsyge gennemtænkt spor.

Jeg skal forresten til et møde på Vilcon i december... har ikke været der før så det blive spændende så kan jeg rigtig følge med i ideerne.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer