bobo...

B & R d. 5juni 2010

441 indlæg i dette emne

så er der lidt ideer til oppyntning...

stikorder er keep it simple......

derfor kommer der en dug på bordene og så nogle bloklys....

tilgengæld køber vi en hel masse blomster i alle mulige fatver og afskygninger og planter i nogle murebaljer, dem bygger R så nogle Balje skjulere til i forskellige højder og dem placerer vi rundt omkring på gulvet i hele lokalet. Så der bliver helt sikkert en tur til grønttovet og blomster torvet i kbh ca en uge inden.....

(med mindre jeg lige skal snige mig en tur til vemmelev... det vides ikke endnu)

jeg er gået igang med at lave nye invitationer på en dvd, med skiftevis billeder og tekst og musik i baggrunden... er lidt spændt på resultatet...

og så er der nu under 10dage til jeg skal til skrædderen igen, glæder mig, men har stadigvæk ikke fundet ud af det med slæbet på kjolen senere på aftenen... nu må vi se..

men Rikke jeg vil bestemt ikke udlukke at jeg beder om hjælp men skal nok gøre det i god tid...

DEt gør du bare der er jo to mdr mellem bryllupperne og jeg kører dagligt mellem næstved og slagelse så det er jo virkelig på vejen.

Glæder mig til at se hvordan det nye tema udvikler sig.

Men det kan altså godt være det kun er mig. Men under middagen ville jeg personligt spille lidt sound of music for hver gang jeg ser billederne som du har lagt ind tænke rjeg på den film... Skal lige siges at jeg ahr set den alt for mange gange.

jeg vil tale med præsten om at få lov til at gå ind til den sang der hedder edelweiss (julie andrews synger den)

og har tænkt på at få spillet en af sangene fra sommer i tyrol når vi går tilbords.. så både soundd of music og sommer i tyrol er allerede godt med i tankerne...

men jeg skal lige have fundet ud af noget med musik under middagen for jeg skal jo stadigvæk bruge en prof mikrofon til R's overraskelse under middagen....

nå men endnu engang har ebay været mig et godt bekendtskab....

vi har således købt en ring som måske bliver min vielses ring....

vil i se?????

her er den

post-35508-1255895636.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har forresten også fundet de gave æsker jeg vil have til at sætte på bordet....

nu mangler jeg bare at sælger skriver tilbage hvad de kommer til at koste....

I LOVE THEM...... GOTTA HAVE THEM...... THEY ARE MINE........

post-35508-1255898861.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

nå den næste uge bliver ikke sjov... torsdag hedder det tur til kbh hvor R skal have sin første behandling,

og næste tirsdag går turen til Aalborg for mig, hvor jeg håber på god besked fra min Kære slagteraspirant (læs: kirug) håber han kan lave hans arbejde fra maj lidt om så jeg kan få mit tøj til at sidde pænt igen....

men indtil da må den hellere stå på lidt kreativt arbejde så tiden går lidt hurtigere..

også skal der laves en fødselsdags kage til min gamle dagplejemor når hun har fødselsdag den 30... Jubii endelig får jeg chancen for at øve mig....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er gaveæskerne købt og betalt idag og har fået mail fra sælger at de er pakket og bliver sendt i morgen.. det er helt sikkert en ebay sælger jeg gerne vil handle mere hos.....

har fundet et billigt sted at købe karton :cheerleader3::cheerleader3:

har fundet en farve til dugene :cheerleader3::cheerleader3:

har fundet første pynt der skal laves i masse produktion... (regner med at starte snart og være færdig engang i marts med dem...)

har fundet ud af de sidste detaljer med hensyn til oppyntningen så skal bare lige have grønt lys fra feststedet til at måtte udfører dem..

0

Del dette indlæg

Tusind tak for din hilsen. :cheerleader3:

Hvor er det et flot slør, du har fået. Glæder mig til, jeg skal ud og prøve kjole og det hele.. :cheerleader3:

hehe.. ja og det kan være at det snart kommer til salg, er nemlig ikke sikker på at jeg kan bruge det til den kjole jeg er ved at få lavet....

0

Del dette indlæg

Er vilde med æskerne men har du købt dem til hver gæst?

Og hvor er linket til sælger? så fede ting kan ikke bare vises og så ikke fortælle hvor de kan anskaffes...

Håber virkelig at alle behandlinger går problemfrit og uden yderligere komplikationer... skal nok krydse fingre... sidder alligevel i møde det meste af dagen så det er det nok ingen der ser :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er vilde med æskerne men har du købt dem til hver gæst?

Og hvor er linket til sælger? så fede ting kan ikke bare vises og så ikke fortælle hvor de kan anskaffes...

Håber virkelig at alle behandlinger går problemfrit og uden yderligere komplikationer... skal nok krydse fingre... sidder alligevel i møde det meste af dagen så det er det nok ingen der ser :cheerleader3:

Jeg har købt en til hver gæst... har måtte betale 5kr pr æske og 100kr i fragt... men det er okaj.. de kommer fra england..

og linket til sælgeren erHER

hvis man skal have en anden mængde end den hun sælger i en af hendes auktioner så skal man bare skrive jeg skrev søndsg efter en pris og regnede ikke med at få svar før en mandag eller tirsdag men fik et svar en en pris og en advarsel om at der ville komme prisstigninger onsdag så jeg skulle være hurtig...

super siger jeg bare.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

nå så langt så godt....

jeg har efter hånden styr på en masse ting til vores store dag næste år men er dog bange for at der i al forvirringen er noget jeg har glemt....

Derfor må i meget gerne hjælpe mig med at huske på ting hvis der er noget jeg har glemt...

det her er i orden...

kirke

dato

feststed

musik m.m.

morgengave til R

overraskelser til R på dagen..

min kjole

ideer til brudepigekjoler, og tøj til brudesvende

Tema

farver

ideer til menu

ideer til oppyntning

gæsteliste

ideer til invitationer

stylist og frisør til mig brudepigerne og min mor på dagen.

transport til og fra kirke.

fotograf.

ideer til blomster til buket

Hvad har jeg glemt?????

0

Del dette indlæg

nå så langt så godt....

jeg har efter hånden styr på en masse ting til vores store dag næste år men er dog bange for at der i al forvirringen er noget jeg har glemt....

Derfor må i meget gerne hjælpe mig med at huske på ting hvis der er noget jeg har glemt...

det her er i orden...

kirke

dato

feststed

musik m.m.

morgengave til R

min kjole

Tema

farver

ideer til menu

ideer til oppyntning

gæsteliste

ideer til invitationer

fotograf.

Hvad har jeg glemt?????

Jeg tænker, om du har set de der huskelister, som ligger i flere tråde inkl. min egen, hvor der under måneder står, hvad man skal huske. Måske kunne den være en hjælp. Ellers er der godt nok meget at huske.

0

Del dette indlæg

nå så langt så godt....

det her er i orden...

kirke

dato

feststed

musik m.m.

morgengave til R

min kjole

Tema

farver

ideer til menu

ideer til oppyntning

gæsteliste

ideer til invitationer

fotograf.

Hvad har jeg glemt?????

Jeg tænker, om du har set de der huskelister, som ligger i flere tråde inkl. min egen, hvor der under måneder står, hvad man skal huske. Måske kunne den være en hjælp. Ellers er der godt nok meget at huske.

haps den har jeg lige hugget en kopi af... tak :)

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUSKELISTEN!!

Er på plads!

Igang..

Ikke påbegyndt

6-12 måneder før brylluppet

□ Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet - NÆSTEN OK

□ Reserver kirke - OK

□ Lav et bryllupsbudge - OK

□ Lav en foreløbig gæsteliste - OK

□ Reserver festlokale - OK

□ Book fotograf - OK

□ Arranger transport til og fra kirken - OK

□ Bestil frisør og makeup- OK

□ Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret - OK

□ Arranger overnatning til bryllupsnatten - OK

□ Book musik til festen - OK

□ Book bryllupsrejsen- OK

3-6 måneder før brylluppet

□ Brudekjolen, skoene og tilbehøret er købt (evt. tilretning af kjolen er i gang) - OK

□ Køb tøj til brudgom- STÅR HAN SELV FOR SKO ER DOG OK

□ Køb vielsesringene + Indgravering i vielsesringe + Æske til ringene

□ Skriv en ønskeliste - OK

□ Skriv en gæsteliste - OK

□ Få designet invitationer, vielsesprogram, bordkort, menukort, festprogram og

takkekort + frimærker- er igang med invitationerne

□ Send invitationerne ud (senest 3 måneder før brylluppet)

□ Vælg forlover (ved kirkelig vielse) - OK

□ Vælg brudepige/brudesvend -OK

□ Vælg en toastmaster - ?????

□ Fastsæt/bestil bryllupsmenuen - OK

□ Vælg farvetema (på f.eks. blomsterne, pynten, invitationerne) - OK

□ Aftal med blomsterhandleren, hvad der skal leveres - BEHØVES IKKE DE HENTES PÅ BLOMSTER TORVET.

□ Tænk på overnatning til gæsterne - OK

2-3 måneder før brylluppet

□ Indhent og udfyld en ægteskabserklæring som I får fra jeres kommune - IKKE NØDVENDIG DA VI ER GIFT PÅ RÅDHUSET FØRST.

□ Bestem hvilke salmer der skal spilles i kirken - ER FUNDET

□ Forbered tale/event til din tilkommende - HAR VÆRET KLAR LÆNGE

□ Lær at danse brudevals - UNDERVISNING ER BESTILT

□ Book hotelovernatning til de gæster som ønsker dette

□ Solarie-besøg - DET MÅ BLIVE EN SPRAY TAN

□ forbered bordplan - FORSLAG 1 - 5 ER KLAR

□ Køb morgengaver

1 måned før brylluppet

□ Gennemgå vielesritualet og andet med præsten (salmer, udsmykning af kirken,

regler for fotografering, regler for at kaste med ris foran kirken - SKER DEN 6NOVEMBER

□ Brudekjolen er færdig

□ Tjek at brudgommens tøj er ok

□ Tjek at brudepigens/brudesvendens tøj er ok

□ Tjek at vielsesringene passer

□ Gå brudeskoene til så de ikke klemmer på dagen - ER IGANG

□ Aftal detaljer med fotografen - OK

□ Aftal detaljer med frisøren - BLIVER GJORT I MARTS

□ Aftal detaljer med feststedet (f.eks. regler for at stå på stole m.m.)

□ Aftal detaljer med transporten - ER GJORT

□ Aftal aftenens forløb med toastmasteren

□ Lav bordplan

□ Giv feststedet besked på hvor mange gæster der kommer

□ Sørg for ekstra tøj

□ Lav et detaljeret skema der viser de ting, som skal gøres lige før, under og efter

brylluppet

1-2 uger før brylluppet

□ I er nu eksperter i at danse brudevals - DET HÅBER JEG SQU..

□ Lav en kontrol på at alt er i skønneste orden

□ Forbered hvad I skal have med på bryllupsrejsen

□ Lav en huskeliste på hvad i skal have med når i tager hjemmefra hver især: taske (og indholdet), paraply, ekstra strømper,

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

nå så langt så godt....

det her er i orden...

kirke

dato

feststed

musik m.m.

morgengave til R

min kjole

Tema

farver

ideer til menu

ideer til oppyntning

gæsteliste

ideer til invitationer

fotograf.

Hvad har jeg glemt?????

haps den har jeg lige hugget en kopi af... tak :)

Glad for at jeg kunne hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine gaveæsker :)

Skal lige høre, hvilket sted du har fundet, der sælger billig karton? Er nemlig så småt selv gået i gang med at lede :)

det er en lille butik her i byen..

men hendes hjemmeside er HER

var der nede for at høre efter en anden faver grønt end den jeg fandt i går.... hvis de ikke kunne skaffe den i dat karton som jeg skal bruge så laver de stykkerne af noget af det andet karton som har den rigtige farve, og sælger til mig til den samme det andet koster..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

genial tråd du har... :) og hold da op hvor er den bare smuk den ring i har fundet til dig... elsker bling bling og guld... :)

bliver også lige nød til at rose dine gaveæsker.. f... hvor er de bare flotte... :) ved du hvor meget de fylder og hvor meget der kan være i dem..

de måler i følge sælger på ebay: 5 inches wide x 3 inches tall

nærmere detaljer må vente indtil posten har haft dem med.... de er på vej fra engliand :thumbsupsmileyanim::)

ringen er også et ebay fund som md porto vil koste omkring 100kr... og okaj for mig, synes den er pæn, og da vi ikke er helt sikre på at gommen ikke istedet skal have en halskæde med vedhæng, istedet for en vielsesrring så er det bare super... og ellers kan vi nemt finde en helt enkel glat ring til ham som han gernevil have..

0

Del dette indlæg

nå så er det tid for at jeg kan afsløre dagnes første overraskelser til R d. 5juni

nr. 1

han skal sove nede hos min farmor simpelt hen fordi vi skal være sikker på at hun komer (og så skal jeg have mine brudepiger sovende her, og min kjole hjemme)

jeg har aftalt med det firma som vi har lejet transprot hos at de henter ham og farmor først også bagefter kommer og henter mig og tøserne.

det ved han ikke endnu..

nr.2

når jeg skal gå ind bliver det til en solist der synger edelweiss.. (passer perfekt ind i temaet)

nr3.

min brudekjole. :)

nr 4.

efter vi er blevet velsignet bliver denne sang sunget for ham.

du lærte mig at elske.

min far og mor de lærte mig at elske

de lærte mig min aller første sang

en gammel sang der hansler om en svale

der vender hjem til reden gang på gang

jeg husker alt om ømhed og om kærlighed

om sorg og sagn på livets landevej

men det blev dig der lærte mig at elske

og uden dig er livet koldt og tomt for mig.

når dagen dør så tændes alle stjerner

blandt dem er en der fører mig til dig

jeg mindes sangen om den lille svale

der vender hjem og altid finder vej.

jeg husker alt om ømhed og om kærlighed

om sorg og sagn mens jeg var væk fra dig.

For det blev dig der lærte mig at elske

og uden dig er livet koldt og tomt for mig.[/color]

det er en sang jeg faldt over ved en tilfældighed men synes simpelthen den er så god, normalt bliver den sunget af dario campeotto og den er skrevet af gustav winckler...

overraskelse nr 5.

bliver mit indslag under middagen..

jeg er sikker på at det bliver en dag han aldrig kommer til at glemme...

hvad tror i??

nå jo vi var forresten på riget idag til hvad vi troede bare skulle være en samtale så resten af hans behandling kunne blive afgjort, men da R har fået mange meget stærke smerter i de sidste par uger så blev der lige taget nogle ekstra prøver, som lægen gerne skulle have svar på senest imorgen formiddag så indtil dag kan vi ikke få noget af vide..

hader den her uvidenhed, og den vente tid..

de kunne bare have gjoer deres arbejde ordenligt, og ikke mindst have fulgt op på det som de skulle.. :) :angry1:

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

så har jeg modtaget en lille pakke idag..

det har ikke så meget af betydning for hvad der ellers sker her inde for mig,

og dog

pakken var fra specialkøbmanden i rødovre og indeholdt fondant og rød pastafarve

det skal jeg bruge til min søns gudmor's fødselsdagskage som hun skal have næste fredag

endelige fik jeg en undskyldning til at øve mig lidt...

billederne kommer når jeg har lavet kagen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er jeg gået igang med de første kreative ting, og det erikke invitationerne for dem har jeg styr på i hvoedet... (kan ikke komme videre før end vi har været hos præsten.

nå men det her skal være på vores duge og alle andre steder jeg kan kome til at sætte med...

jeg har også sat et billede ind af den rigtige blomst synes egentlig det ligner okaj... den blå baggrund er valgt fordi det er den farve vi overvejer at vælge til dugene, og der skal de sidde på

(masser af ting der skal syes i hånden, så jeg laver en massse production :grin2: )

post-35508-1256320045.jpg

post-35508-1256320072.jpg

0

Del dette indlæg

så har jeg modtaget en lille pakke idag..

det har ikke så meget af betydning for hvad der ellers sker her inde for mig,

og dog

pakken var fra specialkøbmanden i rødovre og indeholdt fondant og rød pastafarve

det skal jeg bruge til min søns gudmor's fødselsdagskage som hun skal have næste fredag

endelige fik jeg en undskyldning til at øve mig lidt...

billederne kommer når jeg har lavet kagen...

det er altid fedt at have en grund til at øve sig... især hvis man også kan være med til at smage.

så er jeg gået igang med de første kreative ting, og det erikke invitationerne for dem har jeg styr på i hvoedet... (kan ikke komme videre før end vi har været hos præsten.

nå men det her skal være på vores duge og alle andre steder jeg kan kome til at sætte med...

jeg har også sat et billede ind af den rigtige blomst synes egentlig det ligner okaj... den blå baggrund er valgt fordi det er den farve vi overvejer at vælge til dugene, og der skal de sidde på

(masser af ting der skal syes i hånden, så jeg laver en massse production :grin2: )

Jeg kender alt for godt det med at have tingene i hovedet der lægger det jo bare fint ... :)

Glæder mig da til at se dugene... det bliver da vildt flot er også helt vild med dug farven. Den minder lidt om en helt blå himmel på en kold sensommer/forårs morgen.. Mum sidder lige og drømmer mig hen til nærmere sommer...

0

Del dette indlæg

så er der lige tid til en lille tur ned af memmory (stavefejl) lane

sang R for mig i midten af dec i 2001 dvs før vi begyndte at være sammen, jeg hørte den igennem en telefon da jeg var i modsatte ende af landet og R stod i kbh under en julefrokost og sang den for mig.

det er bare dejligt.... tror han var lidt forelsket dengang...

0

Del dette indlæg

Hej igen

Jeg glæder mig til at se de find-Holger billeder...

Der var en herinde der nævnte noget om bouduar bileder(staveplade)

De skulle være i her i Nordjylland, ved du noget om det??

he he ja jeg glæder mig nu mest til at få dem taget....

der er kun et lille problem skal bruge noget fra R's arbejde som jeg ikke kan få fat på uden hans hjælp men må se om jeg ikke kan gå til en der lidt højere oppe i systemet der kan hjælpe mig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer