Sign in to follow this  
Followers 0
drømmebrud08

kan man købe disse i dk??

14 posts in this topic

jeg er faldet for de flotteste invitationer

men jeg kan ikke finde dem i dk..og vil ikke bestille dem i udlandet..nogen der ved om de kan fås herhjemme????evt links

post-24733-1222089318.gif

0

Annonce ♥

Aner ik hvor du kan købe dem, men ville bare lige sige... woooow de er flotte :thumbsupsmileyanim: har du kigget hos calligraphen.dk?

0

Iiiihhhh hvor er de fine - jeg vil også :thumbsupsmileyanim::hug::hug: Evt. en skabelon??

0

Aner ik hvor du kan købe dem, men ville bare lige sige... woooow de er flotte :thumbsupsmileyanim: har du kigget hos calligraphen.dk?

Også mit bud!!!

0

Annonce ♥

jeg er faldet for de flotteste invitationer

men jeg kan ikke finde dem i dk..og vil ikke bestille dem i udlandet..nogen der ved om de kan fås herhjemme????evt links

hej hej

Ved ikke hvor du kan finde dem her i DK, men har selv lavet lign og vil gerne hjælpe dig hvis du har mod på at lave dem selv

knus Sanne

se evt min her

0

er der muligvis nogen der kan lave en model man kan skære efter...da jeg har fået mod på af lave dem selv :ilovebryllupsklar:

der eneste jeg er lidt nervøs for er det tre små lommer til kort.....

monogram hvad skal stå første mit eller alans.....????

post-24733-1222410704.jpg

post-24733-1222410717.jpg

0

er der muligvis nogen der kan lave en model man kan skære efter...da jeg har fået mod på af lave dem selv :ilovebryllupsklar:

der eneste jeg er lidt nervøs for er det tre små lommer til kort.....

monogram hvad skal stå første mit eller alans.....????

Kvinden skal altid stå først, medmindre det selvfølgelig er et kort og det er hende, der skriver det.

Forår2009 har en "skabelon" i hendes tråd- jeg havde lige billedet gemt. Men det er en anden model end den, du har lagt ind, men måske det hjælper alligevel.

post-23625-1222422633.gif

Edited by Pernille §:)
0

Annonce ♥

så har vi truffet en beslutning...og har fundet en anden invitation

som vi også begge er helt tosset med fordi den ikke ligner alle andre :)

men jeg har altså brug for et par kreative hænder og en der vil hjælpe mig med hvad jeg skal bruge af redskaber til det...

hvor kan jeg købe papir i kbh????

post-24733-1223537602.jpg

0

jeg kan ikke huske hvem der har denne ved dog det er en der gemmer sig herinde så kom frit frem :)

0

Det er MissCath's invitation. Jeg tror, hun har købt de fleste materialer i Sverige, men jeg ved det dog ikke.

I Kbh er der Tutein og Koch i Farvergade og Fyldepennedepotet i Store Kirkestræde og en, jeg ikke kan huske navnet på tæt på Kongens Nytorv. Og så er der selvfølgelig over nettet, boghandlere og Panduro. Kig dig godt for, for priserne kan variere en del.

0

Annonce ♥

tusind tak så må vi bare igang med af prøve om vi kan klare det :)

0

så har vi truffet en beslutning...og har fundet en anden invitation

som vi også begge er helt tosset med fordi den ikke ligner alle andre :)

men jeg har altså brug for et par kreative hænder og en der vil hjælpe mig med hvad jeg skal bruge af redskaber til det...

hvor kan jeg købe papir i kbh????

Du kan købe papir her: www.stellingogfyldepennedepotet.dk Det ligger i kbh, men kan ikke lige huske adressen. De har simpelthen så meget smukt papir, f.eks. noget der vist hedder anni p papir... har selv købt ind til mine invitationer derinde :bestwishes:

0