criina

Kender I denne Panayotis 2003 model?

16 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har købt min - synes jeg - fantastiske kjole ved Panayotis i Vejlen til deres udsalg i november - til den "svimlende" sum af 3900 danske kroner!

Jeg prøver lige at uploade den - det er desværre i ret dårlig kvalitet, da det er taget med mobilkamera... i al hast glemte moren og jeg det rigtige kamera! *suk*

Nå, men øh... nogen der har set den før? Der er ikke så mange detaljer - der er satinkant foroven og forneden og det er en 2-lags med duchesse inderst og et gennemsigtigt lag øverst med få mønstre af glasperler....

Jeg er nemlig slet ikke klar over om det er en af Panayotis' egne eller hvad... Og så kan jeg da næsten ikke lade være med at synes den måske er FOR enkel, når jeg nu ser alle andres... SELVOM jeg var ved at tude af begejstring, da jeg købte den.

HVOR ER DET SVÆRT! :balloon:

*1000 suk*

Carina (som håber at det lykkes at uploade billedet...)

post-42-1082805873.jpg

Redigeret af criina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm - og mens jeg sidder her og snakker med mig selv, får jeg så læst (flot!) mig frem til at den hedder "Giselle" - det står på kvitteringen.

MEN MEN jeg ville da stadig gerne ha' det fine "modelbillede" - og så høre om nogen har set den "live" - og altså hvad I synes!

:heppe:

Carina igen-igen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, så fik al den her bryllupssnak og et globryllup i eftermiddags efterhånden taget over! Jeg brugte derfor lidt tid på at køre ud til mine forældre (OK - havde altså et ærinde der, men ku' ik' la' være) og havde så lige min kjole fremme.

Heldigvis blev jeg påny forelsket i den, så jeg er mere rolig nu. Pyh!

Faktisk var jeg så grebet af stemningen, at jeg snuppede mine forældres kamera og knipsede lidt... så her følger altså billeder af den omtalte kjole.

Håber I ka' li' den!

:hjerte:

Først forfra...

post-42-1082827827.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige den sidste, som også viser lidt af detaljerne... og så er det "bare" at finde tilbehør! Hvis nogen har ideer er de velkomne!!!

(Og det bedste af det hele ved at se og prøve den igen var, at jeg på trods af et par kilo ekstra stadig passer den perfekt og uden at det ses!) Juuhhuuu!

:heppe:

post-42-1082828108.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Cariina.

Super, at du lige fik taget nogle billeder ude ved dine forældre, så vi rigtig kan få et kig på de dejlige detalje :balloon:

Og sikke da billigt! Super ;)

Skøøøøøøøøøndt at du kan passe den endnu, trods et par ekstra kg - og at det ikke engang kan se, er da helt fantastisk :heppe:

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa !!

Den er bare super smuk og dejlig enkel selvom den er fint pyntet med broderier. Tillykke med den.....

Det ser ud som den bare sad perfekt ved prøvningen....er du én af de heldige der ikke skal have den syet om eller lagt op, for så er jeg godt nok misundelig på din pris for kjolen. Det er bare for dejligt hvis det er tilfældet, man kan jo blive overrasket af deres omsyningspriser

Du spørger til tilbehør. Jeg tror at et enkelt langt slør ( helt ned til slæbets kant) uden alt for meget pynt ville være super flot til kjolen.

:balloon: elvis

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih atk - det luner!

Ja, den sad faktisk perfekt fra starten og det er da også medvirkende til at jeg var helt overbevist og turde købe kjole 10 mdr før!!!

-Og nu er jeg da endda rigtig lettet netop fordi den stadig er rigtig flot på trods af de ekstra kilo. - SÅ med mindre jeg bliver fnug-let i sommer, skal jeg ikke have den tilpasset overhovedet. Pyh!

Jeg har som sagt været lidt nervøs for at den måske var lidt for kedelig, men jeg har nu efterhånden besluttet mig for at den er enkel og flot - og at jeg dermed kan holde ud at se på den til længe efter mit sølbryllup! ;)

Jeg skal i denne uge ud at jagte tilbehør - og jeg tror også det bliver et ret langt slør... dog ikke helt til slæbets kant, for så er der med min motorik garanti for at står på hovedet på et eller andet tidspunkt på dagen! :bamsekram:

Nå - men igen 1000 tak for de pæne ord. Det gør godt!

:balloon:

Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er godt nok flot..*S*

Jeg var i Lilly i strøger i Vejle i sidste uge og fik også min drømmekjole fra sidste års kollektion.. Jeg skulle så kun af med 1000 kr. for min.

De sælger ud af alle deres kjoler fra sidste år lige nu og har dem i stort set alle størrelser, hvis det var noget for andre at benytte sig af.

Redigeret af Bette-Skid546
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen,

Hvor er det en smuk kjole og det er da også en skøn pris :balloon:

Jeg kender godt det med at være i tvivl, selvom man egentlig var vild med den da man prøvede den, sådan har jeg også haft det.

Jeg synes også at et langt slør er rigtig flot. Jeg skal vist ikke have et på selv, desværre, men kjolen er ret flot bagpå og det vil måske ødelægge den lidt :lol:

Jeg kan rigtig godt lide din kjole, den er lige mig, ikke for "meget" men alligevel stilfuld.

Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1000 TAK :lol: for jeres pæne ord! Det luner i denne stress-tid.

Jeg har efter at været superaktiv herinde i et par uger besluttet mig for at pakke det hele lidt væk igen indtil vi kommer lidt tættere på 4/9 - ellers ku det det jo være at det hele blev lidt for meget og min mand og jeg nåede at blive skilt inden vi skal "giftes igen"... :lol:

Men - bare fordi jeg lader det praktiske ligge, kan jeg jo godt snuse rundt herinde og juble over jer andres kjoler, oplevelser, stjæle ideer, give mit besyv med - og ikke mindst glæde mig til Jyllands-mødet! :ph34r:

Så - vi ses senere (eller lige om lidt!)

:heppe:

Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg synes godt nok at du har fundet en rigtig flot kjole der :yeah: . Den klæder dig også meget godt.

Jeg skal også selv giftes d. 4. sept. men har endnu ikke fundet en brudekjole... mon jeg når det???

hilsen jbm79

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer