Rene & Christina

Hvad havde jeres mænner på/hvad skal jeres mænner have på?

10 indlæg i dette emne

Hvad skal jeres kommende mand have på - eller hvad havde han på, da I blev gift? :bestwishes:

Her på matriklen mener Rene, at han skal have gardehusarernes røde (eller er det blå???!) gallauniform på, med tilhørende fjerhat og sabel - sidste er god til at ordne champagneflasker! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor fedt, det er garanteret vildt flot.

Vi købte Henriks tøj sidste weekend.

Vi endte med jaket til kirke og eftermiddag (mangler kun den høje hat- så sig til hvis i har en til salg).

Til om aftenen har han fået det flotteste armarni jakkesæt med vest, kravat (staves?) osv.

Uhh han bliver fin synes jeg :-)

Hvad med jer andre???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at min kommende skal have et sort Drykorn sæt på, som han ser super lækker ud i :marryme:

- og så kunne jeg godt tænke mig hvis han fik sort vest og evt. en stilet "tætsiddende" hvid skjorte på, men jeg må ikke bestemme og ikke vide noget :cheerleader3:

Kh. Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

René skal have søværnets galla uniform på, (den samme slags som kroprinsen havde på til sit bryllup)

Jeg har sagt at han gerne må nøjes med tjener uniformen da jeg tror at den anden vil blive meget varm da den er lavet af uld.

hans forlover kommer i samme uniform, og hvis der kommer espalier uden for kirken bliver det nogle flere af hans "soldater-sutter" i samme uniform, vores søn og min venindes søn der då det tidspunkt er 3 og 2 år skal være brudesvende, og de får mini uniformer på, så det hele hænger sammen.. :cheerleader3:

(glæder mig dog lidt til skrædderen skal tage mål til deres jakker, de skal syes brdr. høyer i KBH)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer