Rikkebruden

Sjove indslag til bryllup?

19 indlæg i dette emne

Hej Tøzer.

Min dejlige lillesøster skal snart giftes og vi vil gerne komme med en form for underholdning eller sjovt indslag. Men er lidt tom for idéer.

Kan i hjælpe med gode idéer????

Jeg har tænkt på en minde kasse, som laves på selve dagen, men hvad skal den indholde?????

Alle forslag modtages med kyshånd

På forhånd tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøzer.

Min dejlige lillesøster skal snart giftes og vi vil gerne komme med en form for underholdning eller sjovt indslag. Men er lidt tom for idéer.

Kan i hjælpe med gode idéer????

Jeg har tænkt på en minde kasse, som laves på selve dagen, men hvad skal den indholde?????

Alle forslag modtages med kyshånd

På forhånd tak

En mulighed kunne være, at alle gæsterne skriver en lille hilsen, digt, ønske for fremtiden osv., som lægges i kassen, der sømmes til. Brudeparret må så først åbne den på deres 1. års bryllupsdag.

I kassen kunne der så også ligge en flaske vin og to glas - og måske et eller andet lækkert (jeg tænker dog, at dette spiselige skal kunne holde sig i et år...).

Har I et polaroidkamera, kunne der tages billeder af alle gæsterne, som så skriver en hilsen bag på billedet, og alle billederne kommes i kassen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var engang til en 30 års fødselsdag, hvor alle gæsterne fik en ballon og en lille seddel, hvor halvdelen var blank, mens der på den anden del stod, hvis du finder denne, så send den til....

Alle skulle så skrive en slags flaskepost til fødselsdagsbarnet :cheerleader3: Alle ballonerne blev så fyldt med helium, og så sendte vi dem afsted samtidigt!

Det var meget skægt - hun fik selvfølgelig aldrig nogen af sedlerne retur, så det skal kun være for eventens skyld, og fordi det ser flot ud, når en masse mennesker sender balloner afsted samtidig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var engang til en 30 års fødselsdag, hvor alle gæsterne fik en ballon og en lille seddel, hvor halvdelen var blank, mens der på den anden del stod, hvis du finder denne, så send den til....

Alle skulle så skrive en slags flaskepost til fødselsdagsbarnet :cheerleader3: Alle ballonerne blev så fyldt med helium, og så sendte vi dem afsted samtidigt!

Det var meget skægt - hun fik selvfølgelig aldrig nogen af sedlerne retur, så det skal kun være for eventens skyld, og fordi det ser flot ud, når en masse mennesker sender balloner afsted samtidig!

En lille udbygning på den her kunne være at alle gæsterne skriver et ønske for brudeparret og når så ballonerne skal sendes op, gøres dette i mørke og med en stjerne-kaster for enden af snoren på balonnen!!! ville selv have gjort dette til min broors bryllup, men desværre skulle vi være i en skov, så det kunne ikke lade sig gøre!!

Kan egentlig ikke huske hvor jeg fik ideen fra, men kunne forestille mig at det var meget smukt når de mange "stjerneskud" flyver mod himlen, med de bedste ønsker for brudeparret..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

da min bedste veninde skulle giftes, gav jeg dem sangen hvor alle gæster går rundt om brudeparret og sætter hjerter på dem, fra top og til tå..

de blev begge lidt røde i hovedet, men synes det var en sød sang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super godt forslag Anja :cheerleader3:

Sådan en kasse fik vi til vores bryllup. Den ligger nu oven på et skab hvor vi kan se på den dagligt og vi glæder os til at se hvad gæsterne har skrevet på de små sedler, når vi den 12.april 2009 skal åbne den (medmindre vores barn faktisk kommer på terminsdagen, for så er vi nok optaget af andet :))

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon bror og søster lavede en slags bingo til vores bryllup. De havde givet alle gæsterne en seddel med et nummer på og lavet et stort ark hvor alle månederne stod på. Ud for hver måned stod der et ting, f.eks:

Januar: give en biograf tur

Februar: skovtur med hjemmebagte boller

Marts: børnepasning så vi kunne få en aften for os selv

osv, osv...

Så hvis man havde det nummer der blev trukket i posen, rejste man sig lige hurtigt op og min søster fik vedkommende skrevet på papiret.

Det var rigtig hyggeligt og alle gæsterne var helt med på ideen.

Og indtil videre har alle overholdt deres opgave :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Mon bror og søster lavede en slags bingo til vores bryllup. De havde givet alle gæsterne en seddel med et nummer på og lavet et stort ark hvor alle månederne stod på. Ud for hver måned stod der et ting, f.eks:

Januar: give en biograf tur

Februar: skovtur med hjemmebagte boller

Marts: børnepasning så vi kunne få en aften for os selv

osv, osv...

Så hvis man havde det nummer der blev trukket i posen, rejste man sig lige hurtigt op og min søster fik vedkommende skrevet på papiret.

Det var rigtig hyggeligt og alle gæsterne var helt med på ideen.

Og indtil videre har alle overholdt deres opgave :-)

Det lyder som en anderledes idé. Har jeg helt forstået det at det så var de enkelte gæster med en seddel der skulle give det der står på sedlen?

TAk for dit indput

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ideen med at man skal gøre nogle ting for/sammen med parret er set ofte til bryllupsfester men ideen med banko mindes jeg derimod ikke at have set i den sammenhæng. TIdsmæsigt tager det vel heller ikke lang tid (hvis indslag varer meget mere end 15 minutter bliver det nemt kedeligt for gæsterne og det kan også ødelægge en tidsplan).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til et bryllup i august, hvor to af brudens veninder havde lavet en lille quiz. De fik brudeparret til at sidde med ryggen mod hinanden og så blev de begge udstyret med en blå og en rød seddel. Den røde representerede bruden og den blå gommen. Og så blev de ellers stillet spørgsmål som: Hvem kysser bedst? Hvem er mest romantisk? Hvem har den bedste røv? osv. og så skulle de række den farve i vejret, som de mente repræsenterede den person, der fx kyssede bedst. Det var rigtigt sjovt for både brudeparret og gæsterne.

Redigeret af helosa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
da min bedste veninde skulle giftes, gav jeg dem sangen hvor alle gæster går rundt om brudeparret og sætter hjerter på dem, fra top og til tå..

de blev begge lidt røde i hovedet, men synes det var en sød sang.

Det er en meget sød sang men ved min søs sikkert bliver meget bekymret for make-uppen

Super godt forslag Anja :balloons:

Sådan en kasse fik vi til vores bryllup. Den ligger nu oven på et skab hvor vi kan se på den dagligt og vi glæder os til at se hvad gæsterne har skrevet på de små sedler, når vi den 12.april 2009 skal åbne den (medmindre vores barn faktisk kommer på terminsdagen, for så er vi nok optaget af andet :cheerleader3:)

Den med kassen er en ret fed idé, kunne godt have tænkt mig en til vores bryllup.

Vi havde en operasanger til vores bryllup. Jeg tror hun sang tre eller måske fire kendte operette numre, bl.a. fra "Den Glade Enke". VI syntes selv det var helt fantastisk og mange gæster har også efterfølgende sagt, at det var en virkelig god idé.

/Bjørn.

Peer min ægtemand havde fået hans sanglærer Hans Dueholm til at komme og synge for os. Han synger til dagligt på den Jysk opera. Synes ikke vi kan bruge idéen engang til. Men det er klart noget vores gæster husker fra vores dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi var til et bryllup i august, hvor to af brudens veninder havde lavet en lille quiz. De fik brudeparret til at sidde med ryggen mod hinanden og så blev de begge udstyret med en blå og en rød seddel. Den røde representerede bruden og den blå gommen. Og så blev de ellers stillet spørgsmål som: Hvem kysser bedst? Hvem er mest romantisk? Hvem har den bedste røv? osv. og så skulle de række den farve i vejret, som de mente repræsenterede den person, der fx kyssede bedst. Det var rigtigt sjovt for både brudeparret og gæsterne.

Det er også en super idé den blev også brugt til vore polterabend.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Tøzer.

Min dejlige lillesøster skal snart giftes og vi vil gerne komme med en form for underholdning eller sjovt indslag. Men er lidt tom for idéer.

Kan i hjælpe med gode idéer????

Jeg har tænkt på en minde kasse, som laves på selve dagen, men hvad skal den indholde?????

Alle forslag modtages med kyshånd

På forhånd tak

Hej.

Da mine forældre blev gift, fik de en mindekasse.

Der blev delt hjerter af rødt karton ud til gæsterne,

som hver skrev en lille hilsen til brudeparret.

I kassen lå der en flaske champange og 2 champangeglas, (en træ kasse med "hø")

Så kom alle hjerterne i, og låget blev sømmet fast af brudeparret selv.

Og den måtte først blive åbnet på deres 1-års bryllupsdag. (=

Pianisten spillede under det hele..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Rikke.

Her er en ide jeg syntes var rigtig skæg.

Min far fandt på en rigtig skæg ide til min søsters bryllup.

De have mange mennesker med til maden og der var en del er slet ikke kendte hinanden, så for at bryde isen lidt, holdt min far først en tale til brudeparret og så have han taget en bog med omkring stjernetegn. Både de negative og gode sider, samt hvilke tegn der passer sammen. Han startede så for en ende af og spurgte om der var nogen Vandmænd og bad dem at rejse sig og så fik de ellers at vide hvad de var for nogle størrelse på godt og ondt. Det var helt vildt morsomt. Også selvom man ikke kendte personerne, fik man et lille indblik i hvem de var.

Han læste selvfølgelig ikke alt der stod op, men havde highlightet nogle af de ting som var iøjefalende. Det gav meget latter og efter middagen begyndte folk faktisk at sætte sig i de stjernetegns grupper han havde omtalt.

Og jeg kan hilse at sige at forlover som var et nervevrag fordi han skulle holde tale, var blødet helt op da det var hans tur bagefter.. :rolleyes:

Lyse tanker

Katja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer