Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Zeynep Suzan

Hjælp til valg af Farvetema :/

10 posts in this topic

Hej Piger!

Nu har jeg liiige brug for et lille Råd... har svært ved at finde ud af hvilken farvetema der skal gøre igennem :) Vedlagt er der så en billede af selve restuarenten receptionen kommer til at være på (men dugene på billedet er hvid, men det har de ikke mere åbenbart, så det står på røde dug nu).

Umiddelbart har jeg rød borddug, med hvide store brede bordløbere. Så selvfølgelig er det hvidt og rødt jeg kører på, hvor gavetyllene er også i hvidt, og har rosenblade i rødt og hvidt. Stearinglys osv er også i hvidt.. Er noget andet farve jeg mangler som kunne passe ind? :cheerleader3:

post-35222-1224076096.jpg

0

Annonce ♥

Jeg ville råde dig til at holde fast på den røde og hvide farve, det kan hurtig gå hen og blive for meget med flere farver. Og det lyder jo som om du har fundet de rigtige tilbehør til at skabe den rette stemning i lokalet.

0

Hvis du vil have en 3. farve, så synes jeg guld er smukt til rødt og hvidt. SÅ går der heller ikke for meget fødselsdagsbord i den, hvis jeg må sige min mening. God fornøjelse med planlægningen.

Edited by 310508
0

Annonce ♥

Jeg ville også foreslå guld hvis du vil ha en 3. farve ind. Den er rigtig flot især hvis din røde er lidt over i det bordaux som på det ser ud til på stolene på billedet. Det ser i øvrigt rigtig hyggeligt ud med det rum og de stole. :-)

0

Tak piger.. :balloons:

Jeg tror også at jeg kommer nu til at køre "showet" med rød,hvid og guld tema. :cheerleader3:

0

Eller sort....

Vi havde sort, hvid og rød. Tre meget flotte men anderledes farver til et bryllup.

0

eller måske rød/hvid/grøn fx. lime grøn??

pink kunne også være et alternativ

//Natascia

0

Annonce ♥

jeg tænker

guld eller sølv eller støvet grøn kunne passe godt ind i de farver i har

du kunne evt. også mikse de hvide lys med nogle af de ovenstående farver

bare en ide´

held og lyke med at finde de rette farver

knuser

0

Mange tak for jeres hjælp. Det har givet mig gode idéer til hvad jeg vil gøre på den store dag. :thumbsupsmileyanim:

Takker endnu en gang. :cheerleader3:

0