ibenbiben

Janus og Iben den 8. august 2009

9 indlæg i dette emne

Janus og jeg havde været sammen i 9 år, jeg væntede vores søn og jeg syntes at det var ved at være lang tid at være sammen uden at have bundet sløjfen på værket.. Janus syntes at det at blive gift er et stort skridt, så at fri var ikke bare noget man gjorde.. Jeg var nu blevet utålmodig og "friede" til ham på skuddagen. Jeg friede ikke "rigtig" hvis man kan sige det, da jeg bare spurgte ham om han ikke ville giftes med ham til næste år.. sådan meget stille og roligt siddende på hans skød.. og ja, tænke jer...! Han kunne ikke sige ja med det samme -han tænkte åbentbert på økonomien- så han fik en uge, og sagde så ja... Hm.. lidt kedeligt.. Men han sagde ja! Og sa kan vi jo blive gift det år vi har været sammen i 10 år.

Men dette er ikke enden på det hele. For nogle måneder efter, da jeg havde født vores søn den 4/4-08, sagde han i nogle venners lag at jeg jo ikke havde friet rigtig... Hmm.. SÅ! skal han da få frieri! Skal han! Så en aften hvor han er på vej hjem fra jagt og vores søn er lagt i seng, beder jeg ham om at gå ind gennem havedøren. Fra garagedøren til havedøren havde jeg lavet en sti af levende lys spredt med røde rosenblade, ind i stuen hvor der var levende lys over alt og rosenblade og tilsidst en cirkel af lys og rosenblade med mig siddende inden i i en hvid sommerkjole og en rose i håret.

Da Janus kom ind i stuen og så mig, vidste han godt hvad det handlede om. Han kom hen til mig og jeg tilspurgte ham om han ville giftes den 8/8 næste år -jeg havde jo spurgt ham én gang, så nu blev jeg mere præcis så det ikke blev det samme- og gav ham hans viselsering, som jeg lige havde købt -han går ikke op i smykker, så er ligeglad med hvordan den ser ud- og han sagde ja! Aftenen sluttede af med at vi sad på gulvet og drak champagne omringet af levende lys og siddende i rosenblade. :cheerleader3:

Det var så sådan at hele vores bryllupsforløb startede og nu går vi og glæder os til næste år :balloons: ... Men.. Det er jo nok mest mig der tænker i bryllup pt. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak alle sammen! Jeg glæder mig også helt vildt til komme mere i gang med planlægningen -jeg er i fuld gang med indbydelserne, da de tager lang tid at lave, så jeg må hellere være i god tid:cheerleader3:

Så nu varer det nok ikke lang tid før at der kommer en lille indbydelse på siden :balloons:

:cheerleader3: Iben

0

Del dette indlæg

Mange tak alle sammen! Jeg glæder mig også helt vildt til komme mere i gang med planlægningen -jeg er i fuld gang med indbydelserne, da de tager lang tid at lave, så jeg må hellere være i god tid:cheerleader3:

Så nu varer det nok ikke lang tid før at der kommer en lille indbydelse på siden :balloons:

-HAHA- Iben

Skynd dig :cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer