anitaelise

Anita og Thomas´s bryllup 8. august 2009

438 indlæg i dette emne

Så blev det min tur til at lave en planlægningstråd..... :cheerleader3:

Jeg har huseret herinde i et stk tid, men ja overksuddet og tankerne har været et helt andet sted. Blev for en måned siden mor til mit 2. barn, en dejlig dreng.

Nå men lidt om mig, os og vores forlovelse.

MIG: Jeg er 26 år, uddannet pædagog(blev jeg i januar 08) og mor til Emilie 080404 og Gustav 131008. Jeg elsker at bruge tid på at planlægge ting, som f.eks det her fantasiske bryllup ned til mindste detalje. Min veninde siger ofte at det da bliver årest fest fordi jeg tænker på ALT! hahahahaha slevfølgelig bliver det årest fest. Ellers bruger ejg tid på min dejlige familie og mine fantastiske venner.

OS: Vi mødte hinanden for snart 3 år siden(det må det blive til marts 09) Min veninde som jeg gik på seminariet med mente at nu var det tiden at jeg mødte en ny lækker mand, havde jo osse været single i hele 4 måneder!!! :) Så hun mente da at hendes kæreste kammerat der alligevel kun boede 20 km fra mig var et godt bud, han havde været single i 4 år og trængte da helt sikkert snart til noget :) mente hun......

Så hun gav ham da mit nummer og så måtte vi jo se. En halv time senere, midt under et meget spændende foredrag(NOT) tikkede der en sms ind på min tlf. Der stod: Hej, jeg hedder Thomas og har en lang en på 40 cm......" Jeg viset den, med tårer i øjnene af grin, til min veninde og vi brød begge ud i et stort grin, hvilket ikke var velset midt under foredraget.....JA UNDSKYLD!!!!.