Guest Ann-Katrine

Køb kjole hos House of Bride

10 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har været ude og se på kjoler hos House of Brides og fandt den mest fantastiske kjole...

Hele familien kommer fra Fyn på fredag for at se og godkende den...

MEN nu fortæller en af mine kollegaer at hun fraråder mig til at købe kjole fra dem - da hun havde en dårlig oplevelse....

HVAD HAR I AF ERFARINGER MED HOUSE OF BRIDES.........

Jeg er helt lost.... og ked af det....

Ann-Katrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har været inde og prøve en kjole hos House of Brides og fik den bedste behandling. Jeg tror ikke du finder en butik i hele dk hvor der ikke har været en utilfreds kunde, jeg syntes du skal følge dit hjerte og hvordan din oplevelse var og ikke hvad en kollega eller ander har oplevet. Vi piger bliver tit usikre på hvad andre har oplevet og det tager vi på os i stedet for at holde fast i vores egen oplevelse. Jeg håber du gølger dit hjerte og din glæde, om det bliver i House of Brides eller et andet sted du køber din kjole.

Hilsen

Anette

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har været inde og prøve en kjole hos House of Brides og fik den bedste behandling. Jeg tror ikke du finder en butik i hele dk hvor der ikke har været en utilfreds kunde, jeg syntes du skal følge dit hjerte og hvordan din oplevelse var og ikke hvad en kollega eller ander har oplevet. Vi piger bliver tit usikre på hvad andre har oplevet og det tager vi på os i stedet for at holde fast i vores egen oplevelse. Jeg håber du gølger dit hjerte og din glæde, om det bliver i House of Brides eller et andet sted du køber din kjole.

Hilsen

Anette

Hej Anette.

Det er også helt klart der jeg har fået bedst behandling....

Hun var bare meget negativ... jeg har også være på google, for at se om der har været klager hos forbrugerombudsmanden m.m. men fandt ikke noget...

Ann-Katrine

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt min kjole i HoB - og er enig i hvad Søren&Anette siger.

Har hørt dårligt om nærmest alle forretningerne og havde også selv nogle dårlige oplevelser, så det er nok hvad der sker...

Apropos, hvad du siger til sidst, så har jeg set, at Bride Fashion i et tilfælde "ikke har efterlevet Forbrugerklagenævnets afgørelser" og derfor er endt på forbrugerstyrelsens klage-liste og dem har jeg også hørt meget godt om.

Redigeret af Forår2009
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ann-Katrine.

Jeg har købt min kjole i House of Brides, og jeg fik den bedste service der fremfor andre steder. Pigen var super dygtig til at finde den rigtige kjole til mig og jeg fik også rabat på kjolen.

Jeg har dog ikke modtaget min kjole endnu så vil endnu ikke sige 100 % god for stedet, men indtil videre har jeg kun positivt at sige om HOB og medarbejderen.

Hvad er det præcis denne kollega er så utilfreds med? Var det servicen eller var det evt. klagemuligheder osv?

Jeg spørger fordi at hvis det var servicen så er der jo ingen grund til at du tænker over det da du allerede har fået en god betjening osv. derinde. Hvorimod hvis det er noget andet som kan vedrøre dig også så skal du jo gøre op med dig selv om du vil tage chancen og købe kjolen der alligevel.

Håber du finder den rigtige løsning for dig:)

hilsen Milena

0

Del dette indlæg

Jeg tror det er meget forskelligt fra person til person....

Min svoger og svigerinde blev gift i sommers, og hun har anbefalet mig visse butikker og snakket dårligt om andre. Men faktisk har jeg haft den helt omvendte oplevelse end hun havde.... jeg syntes det var dårlig service der hvor hun syntes den var god osv. Så jeg tror det kommer meget an på, hvem er er, hvem man bliver betjent af osv.

Jeg har også været i house of brides, og fik fantstisk betjening. Min kjole er nu ikke derfra, men det er bestemt ikke noget med stedet og servicen at gøre.

Så hvis du føler det er der, at netop din kjole er, så syntes jeg bare du skal springe ud i det.

0

Del dette indlæg

Jeg tror, at problemet med HoB kan være deres horribelt høje priser på tilretning. En oplægning og løkke til slæb kan let komme op i 3000 kr. Og er langt billigere end steder - fx kan Esther fra Esthers skrædderi på Østerbro gøre det for omkring 1/10 af prisen.

SÅ MIT RÅD ER, AT HVIS DU KØBER KJOLEN HOS HoB SÅ FÅ DEN TILRETTET ET ANDET STED!

0

Del dette indlæg

Jeg tror, at problemet med HoB kan være deres horribelt høje priser på tilretning. En oplægning og løkke til slæb kan let komme op i 3000 kr. Og er langt billigere end steder - fx kan Esther fra Esthers skrædderi på Østerbro gøre det for omkring 1/10 af prisen.

SÅ MIT RÅD ER, AT HVIS DU KØBER KJOLEN HOS HoB SÅ FÅ DEN TILRETTET ET ANDET STED!

Hej alle sammen

Tak for jeres tilbagemeldinger.... :17: :)

Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg tager ud til HOB i dag og prøver kjolen igen... Og hvis jeg er lige så glad for kjolen denne gang så køber jeg den.

Jeg har også hørt at de er meget dyrer i deres oplægniner m.m. Så jeg siger MANGE TAK for rådet vedrørende Esthers skrædderi. :loveflag:GP

Jeg vender forhåbenlig tilbage med billeder af kjolen en af dagene....

KnuZ Ann-Katrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nu en tid siden jeg købte min kjole :loveflag: men det var hos HoB på rådhus pladsen, og de var super søde og kjolen helt perfekt!

Tænker at det bedste er at gå derhend, prøve, og se hvordan det er, og hvis du føler dig vel mødt!

0

Del dette indlæg

Hej..

Jeg har også købt min kjole i HoB og jeg var meget glad for den service jeg fik, da jeg ikke følte at betjeningen andre steder, samt kjolerne levede op til det jeg oplevede derinde.. :biggrin: Men som andre også skriver, så er det helt op til en selv om hvordan man opfatter de forskellige steder og der vil altid være minimum 1 utilfreds kunde.. Synes du skal gøre som du føler og hvis du finder kjolen som bare siger WAUW, så er det den du skal købe.. :)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer