anne4267

brudekjole mønster

10 indlæg i dette emne

Hej

Jeg vil gerne sy min brudekjole selv, jeg har undersøgt rigtig mange steder men har ikke kunne finde det rigtige grundmønster, jeg har undersøgt på nettet, været i flere stofbutikker og biblioteket. Er der nogen der kender en billig skrædder der kunne hjælpe med at tegne et mønster eller et forslag til hvor jeg kunne søge vidrere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv Stof og Stil eller Stof 2000, begge steder har de mønstre på forskellige fest-galla kjoler i forskellige snit, der sagtens kan være grundmønster til en brudekjole. Begge butikker har gode hjemmesider hvor mønstre også kan bestilles, hvis du ikke lige bor i nærheden. Stof og Stil er desuden også ret billige og købe stof i sammenlignet med gængse stofforretninger.

Hvis du er i tvivl om hvilket snit der vil klæde dig så bestil tid i en butik og prøv forskellige typer kjoler, så kan du se hvad der passer til din figur og danne dig et billede af hvilken kjole du ønsker og så efterfølgende finde et mønster. Og når du bestiller tid til prøvning så vælg et sted hvor du må tage billeder så. I Lilly har de f.eks. et bredt udvalg og der må du tage billeder.

Held og lykke med syningen af din unikke brudekjole :jul 15:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg vil gerne sy min brudekjole selv, jeg har undersøgt rigtig mange steder men har ikke kunne finde det rigtige grundmønster, jeg har undersøgt på nettet, været i flere stofbutikker og biblioteket. Er der nogen der kender en billig skrædder der kunne hjælpe med at tegne et mønster eller et forslag til hvor jeg kunne søge vidrere

Har du evt. et billede af hvordan kjolen skal se ud eller en beskrivelse som minimum. jeg har en del forskellige mønster til brudekjoler, da jeg tidligere har skræddersyet kjoler på bestilling. Det kunne være at du var heldig, at jeg lå inde med lige præcis den model du ønsker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

Jeg vil gerne sy min brudekjole selv, jeg har undersøgt rigtig mange steder men har ikke kunne finde det rigtige grundmønster, jeg har undersøgt på nettet, været i flere stofbutikker og biblioteket. Er der nogen der kender en billig skrædder der kunne hjælpe med at tegne et mønster eller et forslag til hvor jeg kunne søge vidrere

Har du evt. et billede af hvordan kjolen skal se ud eller en beskrivelse som minimum. jeg har en del forskellige mønster til brudekjoler, da jeg tidligere har skræddersyet kjoler på bestilling. Det kunne være at du var heldig, at jeg lå inde med lige præcis den model du ønsker.

hej

Her er et billede af en kjole som jeg har prøvet. Jeg har tænkt mig at sy kjolen i noget lyst hørstof, for at lave den lidt anderledes. Jeg kan godt selv rette på mønstret, men mangler et grundmønster, håber at du kan hjælpe mig.

post-35587-1229544273.jpg

Redigeret af anne4267
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer