Sign in to follow this  
Followers 0
FrkK

Gæstebog - reception og middag

3 posts in this topic

Hej Piger,

Vi er så småt ved at have lavet en overordnet form for vores bryllup, nemlig vielse, reception og så middag for de nærmeste, altså meget traditionelt faktisk.

Nu er jeg så begyndt at tænke videre over det, og er nået til gæstebogen - og hvad gør I der?

Jeg tænker at man kan have en for receptionen, og en for middagen, eller bruger I den samme? Laver I en "Opdeling", så man kan se hvad der er skrevet af gæsterne ved receptionen og hvad der er skrevet af de gæster der har deltaget i middagen.

Jeg er lidt i vildrede.

Vi kan nemlig godt ende med en ganske stor reception og en forholdsvis lille middag...

Hvordan griber I andre det an?

0

Annonce ♥

Hej Piger,

Vi er så småt ved at have lavet en overordnet form for vores bryllup, nemlig vielse, reception og så middag for de nærmeste, altså meget traditionelt faktisk.

Nu er jeg så begyndt at tænke videre over det, og er nået til gæstebogen - og hvad gør I der?

Jeg tænker at man kan have en for receptionen, og en for middagen, eller bruger I den samme? Laver I en "Opdeling", så man kan se hvad der er skrevet af gæsterne ved receptionen og hvad der er skrevet af de gæster der har deltaget i middagen.

Jeg er lidt i vildrede.

Vi kan nemlig godt ende med en ganske stor reception og en forholdsvis lille middag...

Hvordan griber I andre det an?

Ja, se det havde jeg jo faktisk slet ikke tænkt over :)

Vi skal også have reception og så en (knap så lille) fest bagefter og jeg tror vi bruger den traditionelle gæsteebog til receptionen og så informere gæsterne der skal med til middagen at de skal vente med at skrive til vi kommer til festen. Der vil jeg nemlig stille et stort lærred frem, med masser af farver, maling osv. som folk så kan skrive eller tegne på :biggrin:

:thumbsupsmileyanim: Mie

0

Vi brugte samme gæste/scrapbog begge steder. Desværre er det ikke alle der har skrevet i bogen, men det kan man aldrig sikre sig. Til gengæld medbragte min moster en særlig kasse med en flaske...tjah vin eller champagne (kan ikke huske det) og så små kort som alle gæsterne til middagen skulle skrive på. De kort skulle så efterfølgende lægges i kassen og så blev den lukket med små søm og må først åbned igen den 12.april 2009 på vores første bryllupsdag. Så vi har en lille hilsen eller hvad de nu har skrevet, fra alle vores middagsgæster i denne kasse.

0