Frøkensarah

Lars og Sarahs eventyrbryllup d. 5. september 2009

94 indlæg i dette emne

Hej Frøkensarah!

Rigtig hjerteligt velkommen til! Bliver hyggeligt at følge lidt med i jeres planlægning.

Jeres vielsessted er helt fantastisk! Jeg løber meget i skoven deroppe og har altid synes det var et helt fantastisk sted med i skoven :balloons: Og Galting - mums! Min familie har brugt ham til store fødselsdage og andre fester i årevis. Det er sindssygt lækkert hver eneste gang, han er super flink og samarbejdsvillig og så er der bare aldrig nogen slinger i valsen ifht. levering etc. I kan roligt glæde jer! :unsure:

Held og lykke med det hele :denmarkflag:

Tusind tak :balloons:

OG dejligt med lidt flere positive referencer fra Galting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sarah

Velkommen til bryllupsklar... lidt forsinket, men alligevel. Velkomme til og tillykke med det forestående bryllup!

Jeg er helt vild med dine inspirationsbilleder af oppynt/bordpyn mm. - det ser bare så hyggeligt og lidt eventyr agtigt ud :rolleyes:

Vores første tanke var også at vi ville giftes i det fri, men vi har ikke kunnet få nogen til at "velsigne" os - så det måtte vi desværre opgive. Men jeg er også rigtig glad for den løsning vi er kommet frem til nu.

0

Del dette indlæg

Hej Sarah!

Tak fordi vi må følge lidt med i din planlægning her..... Jeg har også brugt en del tid på at lure herinde, men brugte det mest til inspiration at snuse rundt.

Det lyder til at du har styr på rigtig mange af tingene allerede. Har I fundet ringe? Og hvem skal sørge for oppyntning til festen om aftenen? Og hvem passer Alba om aftenen/natten ved brylluppet - Er hun med?

Ih jeg glæder mig til at læse mere....

Knus Heidi

0

Del dette indlæg

Ej Sarah hvor bliver det spændende! :) Det bliver en tråd jeg nok skal få fulgt med i :pokey:

:pokey: Astrid

Jaaa, du kom herind, hvor dejligt :pokey:

Velkommen til! :rolleyes:

Det lyder rigtig spændende med jeres udendørs vielse!!!! :shooter:

Tarkk :)

Nååårh sikke en sød beretning, jeg håber I får en skøn tid med planlægning og et rigtig romantisk bryllup.

:sm:

Takkk :sm:

0

Del dette indlæg

Hej Sarah

Velkommen til bryllupsklar... lidt forsinket, men alligevel. Velkomme til og tillykke med det forestående bryllup!

Jeg er helt vild med dine inspirationsbilleder af oppynt/bordpyn mm. - det ser bare så hyggeligt og lidt eventyr agtigt ud :rolleyes:

Vores første tanke var også at vi ville giftes i det fri, men vi har ikke kunnet få nogen til at "velsigne" os - så det måtte vi desværre opgive. Men jeg er også rigtig glad for den løsning vi er kommet frem til nu.

Ihh, tusind tak for alle de søde ord - og "eventyragtig" er også meget det jeg går efter, det er bare for hyggeligt :shooter:

Øv, at I ikke kunne finde nogen til at vie jer. Men vi er nu også heldige at have en frikirkepræst i familien - ellers er det noget med en giftefoged og så skal vielsen være mellem 10-12 og det ville jeg synes havde været lidt for tidligt.. Men dejligt at I har fundet en løsning I er glade for - tror lige jeg må ind at lure på, hvad I så har fundet ud af :sm:

Hej Sarah!

Tak fordi vi må følge lidt med i din planlægning her..... Jeg har også brugt en del tid på at lure herinde, men brugte det mest til inspiration at snuse rundt.

Det lyder til at du har styr på rigtig mange af tingene allerede. Har I fundet ringe? Og hvem skal sørge for oppyntning til festen om aftenen? Og hvem passer Alba om aftenen/natten ved brylluppet - Er hun med?

Ih jeg glæder mig til at læse mere....

Knus Heidi

Ja der er ved at komme godt styr på det - det er skønt :) Vi har ikke fundet ringe endnu, men vi vil gerne have nogle meget simple guldringe, så det tror jeg ikke bliver så svært. Så det er bare indgraveringen vi skal have styr på..Og kunne egentlig godt tænke mig, at der stod noget personligt - jeg så fx en tråd, hvor nogle havde skrevet "I wanna wake up with you NAVN" fordi deres sang var den med Erann DD, og det er da bare romantisk :pokey:

Oppyntning af festen skal jeg selv være med til, men min mor, mormor, søster og et par veninder kommer og hjælper dagen før.

Alba skal kun være med i kirken og til receptionen, så om aftenen skal hun passes af en af min søsters veninder (hun er i hvert fald ret vild efter at få lov) eller af min mors veninde, så det er nogenlunde planlagt :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sarah

Dejligt at der er mere end en 'ny' udi zilla faget ;)

Slotsruinen har jeg leget rigtig meget røver og soldater omkring, men nu som voksen kan jeg rigtig godt se at det er et smukt sted for en vielse. Dét vil jeg glæde mig til at se billeder af!

Jeg synes du har mange super smukke detaljer i tankerne allerde, skønt og inspirerende. Dit kjoleudvalg kan jeg snildt fornemme, det smukke empiresnit er jo en drøm!

Jeg glæder mig til at følge med på vejen!

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Præsten har sagt ja

Har lige fået mail tilbage om, at min onkel har sagt ja til at vie os, så nu mangler jeg bare at få fat i ham skovfogeden, som skal give os tilladelse til at blive gift på Asserbo Slotsruin :rolleyes::)

Ihhh, det bliver bare mere og mere virkeligt, jo mere der kommer på plads :carrot:

0

Del dette indlæg

Hej Sarah

Dejligt at der er mere end en 'ny' udi zilla faget ;)

Slotsruinen har jeg leget rigtig meget røver og soldater omkring, men nu som voksen kan jeg rigtig godt se at det er et smukt sted for en vielse. Dét vil jeg glæde mig til at se billeder af!

Jeg synes du har mange super smukke detaljer i tankerne allerde, skønt og inspirerende. Dit kjoleudvalg kan jeg snildt fornemme, det smukke empiresnit er jo en drøm!

Jeg glæder mig til at følge med på vejen!

:)

Hihi, ja jeg kommer også fra Asserbo, så jeg har også været der rigtig meget som lille :pokey: Og det var egentlig os lidt tilfældigt, at jeg kom i tanke om stedet, men ja det er helt perfekt - det eneste jeg ikke kan huske, det er hvor bred gangbroen er over til "øen". Vi skal jo gerne kunne gå to mennesker ved siden af hinanden på den :rolleyes:

Og tusind tak for de søde ord - det er altid rart med lidt positiv opbakning i de valg, man gør sig (eller som jeg gør mig) :shooter:

0

Del dette indlæg

Præsten har sagt ja

Har lige fået mail tilbage om, at min onkel har sagt ja til at vie os, så nu mangler jeg bare at få fat i ham skovfogeden, som skal give os tilladelse til at blive gift på Asserbo Slotsruin :rolleyes::)

Ihhh, det bliver bare mere og mere virkeligt, jo mere der kommer på plads :carrot:

Det er da rigtig fedt!! :shooter: Uuhh, kan godt forstå det kommer tæt på pludseligt :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg endelig lov til at komme ind via mit eget navn.

(og sidder nu atter i Bryllupsklar-saksen :pokey: )

Fork du blir smuk, søde. :rolleyes:

Glæder mig så meget til at følge planlægningen. Husk at sig ti, hvis du/I har brug for hjælp - så træder Ex-zilla gerne til :shooter:

Som skrevet på Babyklar, så er jeg vild med den første kjole og jeres udendørs arrangement. Ihh, det blir godt Sarah :)

0

Del dette indlæg

Hej Sarah.

Ja det er hyggeligt at vi kan følges lidt ad..

Her er linket.. det er en brudeforretning der ligger i Malmø klik

Der ligger faktisk mange, denne her er bare en af mine favoriter.. Vi tager der over om et par ugers tid

Sted for vielsen har jeg ikke fundet endnu.. jeg skal ud med min søster i morgen og kigge på forskellige steder, som er let tilkommelige for gæster og ikke mindst borgmesteren.. Hehe

Knus

0

Del dette indlæg

Hov Sarah.. Så lige de to kjoler du havde opsat.. vil lige sige..har prøvet nummer to..den sidder slet ikke som på billedet.. den er alt for "flødeskum"

Men nu du også er til Liv Tylers kjoler kan jeg anbefale dig denne:

37LB019ZW.jpg

Ja jeg ved godt det er en graviditets brudekjole, men jeg siger dig, da jeg prøvede den..jeg var helt solgt. Damen i forretningen (Nicolaj ved nørreport st.) sage at den var nem at lægge ind så den ikke posede så meget.

Desværre var en lidt dyrere end mit kjolebudget lå til..ca 8 af de store.. men måske du har muligheden.

Kjolen jeg leder efter skal være meget lig den, jeg er helt syg med ærmerne.. og er nøsten 100% sikker på at jeg skal have lavet sådanne ærmer.

Hvis det ellers er og du kender en syerske eller skrædder, så har jeg nogle mønstre fra Arven kjoler samt mønstre fra Mists of Avalon, som minder meget om Arvens. Dem deler jeg gerne, hvis du skulle få brug for det. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov Sarah.. Så lige de to kjoler du havde opsat.. vil lige sige..har prøvet nummer to..den sidder slet ikke som på billedet.. den er alt for "flødeskum"

Men nu du også er til Liv Tylers kjoler kan jeg anbefale dig denne:

37LB019ZW.jpg

Ja jeg ved godt det er en graviditets brudekjole, men jeg siger dig, da jeg prøvede den..jeg var helt solgt. Damen i forretningen (Nicolaj ved nørreport st.) sage at den var nem at lægge ind så den ikke posede så meget.

Desværre var en lidt dyrere end mit kjolebudget lå til..ca 8 af de store.. men måske du har muligheden.

Kjolen jeg leder efter skal være meget lig den, jeg er helt syg med ærmerne.. og er nøsten 100% sikker på at jeg skal have lavet sådanne ærmer.

Hvis det ellers er og du kender en syerske eller skrædder, så har jeg nogle mønstre fra Arven kjoler samt mønstre fra Mists of Avalon, som minder meget om Arvens. Dem deler jeg gerne, hvis du skulle få brug for det. ;)

EJ, den er også bare flot, og har faktisk tænkt at vi skulle ind til Nicolais :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Og skal nok sige til, hvis jeg får brug for mønstre - det er sødt af dig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Præsten har sagt ja

Har lige fået mail tilbage om, at min onkel har sagt ja til at vie os, så nu mangler jeg bare at få fat i ham skovfogeden, som skal give os tilladelse til at blive gift på Asserbo Slotsruin :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ej hvor dejligt, det kan jeg godt forstå, du er glad for. Jeg krydser fingre for skovfogeden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uha, det er vist alt for længe siden, jeg har fået opdateret herinde - men ok, der er heller ikke sket det vilde. Jeg har bare været på skolebænken i 6 uger, så det har sat bryllupsplanlægningen lidt på hold :)

Næste fredag skal jeg ind hos Nikolais og prøve kjoler og den 7. marts tager vi på visit hos Bentes brudedesign. Men skal vist også lige have bestilt tid hos Lillys måske.. Ihhh, glæder mig bare så meget - det er jo en drøm, der endelig går i opfyldelse :lol:

Jeg har stadig ikke fået fat på skovfogeden, men har heller ikke prøvet så ihærdigt den sidste måneds tid :)

Ellers har jeg netop i dag fået bestilt vores multipavillontelt, men damen jeg snakkede med, mente at jeg skulle vælge en anden størrelse telt end jeg havde forestillet mig..Og som egentlig også lød bedre. Men nu tager vi op og snakker med dem og ser på det hele "live" - vi skal nemlig også bestille borde og stole osv hos dem..

Nå, men det var vist det for nu :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heeeej alle i skønne Zilla'er..

Så er jeg ved at være tilbage og jeg har en god nyhed og en dårlig :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har endelig fået fat i ham skovfogeden, og det viste sig, at man skulle ind på en hjemmeside og så søge om det den vej! Ihh, havde hende på kommunen bare sagt det, så havde vi måske undgået, at der er nogle andre der SKAL VIES SAMME STED SAMME DAG!!!!

Ej, hvor blev jeg bare ærgerlig, da jeg fandt ud af det :)

Heldigvis blev mit humør ikke total ødelagt for samme dag skulle jeg ind hos Nikolai og prøve brudekjole :) Og ved I hvad tøser, sørme om jeg ikke fandt KJOLEN :carrot:

Jeg havde min søster og mor med og vi var bare alle tre så enige. Og det blev slet ikke i stil med det jeg troede det skulle være - eller jo måske lidt i stil med kjole nummer to i min kjoletråd :loveflag: Og jeg kan bare slet ikke slippe tanken om den, vil bare have den på NU, for den er så fantastisk!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg lover at opdatere med billeder, når jeg skal prøve den igen, for vi måtte selvfølgelig ikke tage billeder derinde! Og så bliver jeg altså lige nødt til at rose Anne Katrine, som var min ekspedient, for hun var bare så god (i forhold til nogle af de andre madammer, der rendt rundt derinde, var hun bare så sød) og hun vidste præcis, hvad jeg ville have :yeah:

0

Del dette indlæg

Heeeej alle i skønne Zilla'er..

Så er jeg ved at være tilbage og jeg har en god nyhed og en dårlig :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har endelig fået fat i ham skovfogeden, og det viste sig, at man skulle ind på en hjemmeside og så søge om det den vej! Ihh, havde hende på kommunen bare sagt det, så havde vi måske undgået, at der er nogle andre der SKAL VIES SAMME STED SAMME DAG!!!!

Ej, hvor blev jeg bare ærgerlig, da jeg fandt ud af det :)

Heldigvis blev mit humør ikke total ødelagt for samme dag skulle jeg ind hos Nikolai og prøve brudekjole :) Og ved I hvad tøser, sørme om jeg ikke fandt KJOLEN :carrot:

Jeg havde min søster og mor med og vi var bare alle tre så enige. Og det blev slet ikke i stil med det jeg troede det skulle være - eller jo måske lidt i stil med kjole nummer to i min kjoletråd :loveflag: Og jeg kan bare slet ikke slippe tanken om den, vil bare have den på NU, for den er så fantastisk!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg lover at opdatere med billeder, når jeg skal prøve den igen, for vi måtte selvfølgelig ikke tage billeder derinde! Og så bliver jeg altså lige nødt til at rose Anne Katrine, som var min ekspedient, for hun var bare så god (i forhold til nogle af de andre madammer, der rendt rundt derinde, var hun bare så sød) og hun vidste præcis, hvad jeg ville have :yeah:

Ej hvor ærgerlig med ham skovfogeden - jeg håber du finder på noget andet....

Og velkommen, Det har jeg slet ikke fået sagt.

Glæder mig til at følge med her

0

Del dette indlæg

Tak for velkomsten piger :)

Tillykke med kjolen :thumbsupsmileyanim:

glæder mig til at se billeder af den :thumbsupsmileyanim:

Havdgør i ift vielsessted? Skal det andet par vies samtidig som jer eller kan I dele pladsen lige som man gør i kirker eller..?

Glæder mig også til at se den igen, men den kommer først hjem i JUNI - say what!! Det er jo lææææænge til :)

Vi kan desværre ikk deles om "pladsen", for den dag er der åbenbart også cykelløb, som starter og slutter ved slotsruinen - så medmindre vi vil giftes før kl. 10 om morgenen eller kl. 17.00 om aftenen, så kan det ikke lade sig gøre :loveflag:

Men nu har vi lidt tænkt på et sted i Frederiksværk, et grønt areal som ligger ved Arresødal. Men jeg kan ikke helt huske , hvordan det ser ud, så det skal vi lige have undersøgt, men HÅBER, at det kan fungere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer