Frøkensarah

Lars og Sarahs eventyrbryllup d. 5. september 2009

94 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov, det er jo hos Esther, du får ændret kjolen. Hun er dygtig.

Det ser flot ud med stropperne på kjolen og jeg kan bedre lide det, end den oprindelige kjolemodel :thumbsupsmileyanim::griner:-

Tillykke med milepælen i dag :heart::cheerleader3:

Ja, det er det nemlig - og det var faktisk hende, der foreslog det med stropperne på kjolen. Først havde jeg nemlig gerne ville have stopperne, så de lavede det der empiresnit. Men som Esther sagde, så ville det komplimentere kjolens snit bedre, at de sad der - og kunne ikke være mere enig :blush:

Har du hørt, at hun flytter tilbage til Schweitz? Allerede den 1. oktober, så hun tager ikke imod flere bestillinger - Nå, men du har jo været der, så det får heldigvis helelr ikke betydning for dig, men til nye brudekjoleejere er hun jo guld værd, så synes det er MEGET ærgerligt :blush:

Anyways, tak for dine ord :denmarkflag:

ej Sarah hvor er den smuk.

Tak søde rikke - men sig det ikke til nogen at den ligger her :cheerleader3:

Sikke en smuk kjole, og hvilken figur du får :-) kan kun sige Piiiiiifffffttttt

ej, hvor er du sød. tusind tak for de søde ord. Det varmer altså rigtig meget!!! :blush:

0

Del dette indlæg

Faldt lige over din tråd, noget med de 2 ord bryllup og september der er lidt dragende for tiden, og hvor lyder det bare til at blive helt fantastisk, er vil med de sange der skal synges, møllen og det hele :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Faldt lige over din tråd, noget med de 2 ord bryllup og september der er lidt dragende for tiden, og hvor lyder det bare til at blive helt fantastisk, er vil med de sange der skal synges, møllen og det hele :heart:

Det kender jeg bare så godt - skal vist også lige ind at lure i din tråd :cheerleader3: Og tak for dine ord :denmarkflag:

Hold da op en flot kjole og hvor sidder den bare flot på dig :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Kan godt lide din buket inspiration. :griner:-

Århhh tusind tak - sødt af dig at kommentere det :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fårk, du blir smuk sweetie :thumbsupsmileyanim:

Den er virk virkelig virkelig virkelig smuk. God idé med stropperne.

Nu vil jeg ikke følge med i din tråd længere, men glæde mig til at se dig komme op af kirkegulvet :ilovebryllupsklar:

Åhh, du blir SÅ smuk! Buketten er også super fed!!!! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Tinaco
0

Del dette indlæg

1 dag tilbage til jeg bliver FRU og 1 dag tilbage til at 1 1/2 års planlægning skal stå sin prøve.. :cheerleader3: Det er simpeltten bare så vildt, og jeg forstår stadig ikke, at det er faktisk er mig, der skal være bruden imrg. Og tænk sig, at vores gæster kun kommer for at være sammen med Lars og jeg - det er altså en vild fornemmelse :cheerleader3:

Jeg har også allerede været oppe siden 05.37 - på trods af, at der altså stadig er 1 dag tilbage :cheerleader3: Men det gik jo allerede igang igår, hvor vi kom op til mine forældre. Teltet skulle komme igår og alle borde og stole samt glas og service. Og så skulle alt det "kreative" også laves igår (bordkort, bordnummerkort og en visuel bordplan, som skal stå på et staffeli). Idag skal borde dækkes, og DET glæder jeg mig så meget til :):)

Åhhh, hvor jeg dog bare GLÆDER mig til imrg :):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer