Sarah77

Guf i Fakta

23 indlæg i dette emne

Til jer der ikke får eller gider at læse reklamer så tjek lige den lokale Fakta-butik ud: der er alverdens bryllupsrelateret gejl i denne uge (se evt. sidste side i deres tilbudsavis) :cheerleader3::unsure::denmarkflag:

Redigeret af barbara77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he fór selv herind for at berette om selvsamme.. skide godt barbara77

Jeg skal ihvertfald selv tømme min fakta for lidt forskelligt..

Derudover er der i netto poser med mentos i løs vægt, både mint og frugt, samt små ruller, god idé til gaveæsker tænker jeg... :cheerleader3:

Mette

Redigeret af Mette & Lars
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
He he fór selv herind for at berette om selvsamme.. skide godt barbara77

Jeg skal ihvertfald selv tømme min fakta for lidt forskelligt..

Derudover er der i netto poser med mentos i løs vægt, både mint og frugt, samt små ruller, god idé til gaveæsker tænker jeg... :unsure:

Mette

Er det i deres tilbuds avis....??? Jeg skal hvist både i Fakta og Netto kan jeg se på det hele :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

eeejjjjjjjjjjjjj havede de åbent i dag, øv det skulle jeg have vist øv øv øv, når men jeg må afsted i morgen og håbe på at der ikke er mange her fra der skal have det samme som mig... xxx

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger.

Så er jeg allerede tilbage efter min tur i fakta! Der gik lige 10 min fra jeg havde læst dette indlæg til jeg stod i Fakta. I er bare guld værd piger :)

Jeg har fået købt gaveæsker (jeg havde nogen i forvejen, men jeg kan bedre lide disse, så de andre sælger jeg bare)

Derudover har jeg købt kort og kuverter til indbydelserne og kort og kuverter til takkekort. Desværre fandt jeg ingen gæstebog, men det finder jeg et andet sted en heldig gang.

Tusind tak piger.... uden jer, kunne vi andre jo ikke nyde disse gode tips. jeg ligger hjemme med influenza, så jeg har sovet i stort set 5 dage og har slet ikke kigget på reklamerne. I dag har jeg det bedre, og jeg havde det bestemt helt fint, da jeg pludselig læste jeres indlæg, så afsted med mig :rolleyes: også selvom at de indebar, at jeg har stet i fakta med mascara rundt om øjnene og pjusket hår. Men billige bryllupskort skulle jeg altså have!! :shooter:

God dag til alle!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvilken str. gaveæsker har I købt ? Jeg har nemlig købt 7x7 blir de mon for store ? Skal også bruge dem som bordkort.

Jeg (læs min mor :ilovebryllupsklar:) har også købt 7x7, og de skal også bruges til bordkort... Jeg mener ikke, at de bliver for store, hvis der også skal være plads til at putte noget i dem...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også gave æsker, dog ikke dem fra Fakta, men mine er på 5x5 og jeg syndes at de er passende. Havede tænkt mig at bruge dem som bordkort, men det er jeg vist ved at hoppe fra igen (man har vel en mening til man tager en ny)....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har købt de firkantede invitationer og matchende kuverter i Fakta... Er der nogle af jer der har erfaringer med at printe på de invitationer. Når de åbens er de lidt længere end a4 så de skal vel lægge i en a3 skuffe. Men kan man det når det ikke fylder så meget som A3?

Knus Milsen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer