signepigen

Slør

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har lige købt et slør, og ville egentlig have haft noget lavt hår... altså noget der blev samlet ned ad ryggen. Men så sagde hun til mig inde i butikken at jeg skulle sætte det under håropsætningen og aldrig udover...!

Men jeg synes da jeg har set flere hvor det er henover, men så kan man selvfølgelig ikke se frisuren.. Hun mente jeg skulle finde en ny plan med håret så det kom højere op..

Men jeg er meget i tvivl... hvad mener I?

Mange hilsner

Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså mit slør kommer ud over da det skal sidde fast på den kron jeg skal have på så det ikke så nemt at sætte det under håret.

og de skal nok få håret afse når man får revet sit slør i stykker og sløret kommer jo heller ikke til at dække det hele hvis man ikke vil have det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Jeg har lige købt et slør, og ville egentlig have haft noget lavt hår... altså noget der blev samlet ned ad ryggen. Men så sagde hun til mig inde i butikken at jeg skulle sætte det under håropsætningen og aldrig udover...!

Men jeg synes da jeg har set flere hvor det er henover, men så kan man selvfølgelig ikke se frisuren.. Hun mente jeg skulle finde en ny plan med håret så det kom højere op..

Mange hilsner

Signe

Hej

Mit slør skal sidde over frisuren, da jeg skal have sløret ned over ansigtet på vej ind i kirken. Det er måske lidt gammeldags men romantisk :rolleyes:

Min frisør ville gerne have sløret under frisuren, men det er fordi en frisør ønsker, at man skal kunne se deres værk.

Redigeret af Qategorina
0

Del dette indlæg

Jer er stadig lidt i tvivl, men tror at jeg skal have sløret under håret. Syntes at det er synd at man får gjort en hel masse ud af sit hår, for derefter at gemme det under sløret.

Tror at det er meget smag og behag.

Jeg har det meget på samme måde, så lige nu hælder jeg til at få mit slør under hårdet. Hvis det da bliver slør :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg skal have det over håret - det kan godt være at det bedre kan klæde frisuren at have det under, men efter kjoleprøvning var der ingen tvivl om at det klædte mig bedst med sløret over. Dog regner jeg ikke med at mit hår skal sættes særlig "kunstfærdigt" - det skal stadig være flot osv., men ikke et værk af dimensioner, så jeg tror ikke det kommer til at betyde så meget om man kan se håret eller ej

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart skal mit slør være ud over håret, men det kan være at når jeg ser frisuren at jeg ombestemmer mig.

Men det er helt sikker at det er mig der bestemmer hvordan det skal sidde og ikke frisøren.

0

Del dette indlæg

Forresten lige et spørgsmål til

De havde kun slør som ikke var syet på en kam i butikken. Så jeg måtte købe en kam ved siden af, som jeg skal sy det på..

Men jeg er bare på ingen måde kreativ. Er der nogen der har nærbilleder af et slør som er påsyet en kam?? Eller har nogle gode råd??

Endnu en gang tak :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Forresten lige et spørgsmål til

De havde kun slør som ikke var syet på en kam i butikken. Så jeg måtte købe en kam ved siden af, som jeg skal sy det på..

Men jeg er bare på ingen måde kreativ. Er der nogen der har nærbilleder af et slør som er påsyet en kam?? Eller har nogle gode råd??

Endnu en gang tak :rolleyes:

Jeg har desværre ingen billeder. Inden du syer vil jeg dog anbefale at du lige tjekket med frisøren (hvis du skal til en sådan) for nogle steder vil de hellere bare have løkker i sløret, som de så sætter fast med hårnåle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Mange hilsner

Signe

Hvordan man sætter sit slør i afhænger af den opsætning af håret man få samt i de fleste tilfælde (altså hvis sløret skal sættes i på en kam) af hvordan kammen er sat på sløret. Forskellige slør er beregnet til forskellige opætninger. Der er nogen opsætninger hvor en slør sat oppefra vil ødelægge det hele og se fejlplaceret ud, bl.a. ved frisør der er med lidt hængende hår, eller meget dekorativ opsætning. Personlig synes jeg du skal bestemme hvad der er vigtigtst for dig udseende på det slør du har købt eller det hår du har tænkt dig. Og så vælge ud fra det. Entet finde på en anden opsætning eller finde et andet, mere passende slør.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer