Guest Forår2009

Gravering i ring

29 indlæg i dette emne

Jeg overvejer "Vi elsker" i den ene og "fordi han elskede os først" i den anden.. Syntes det er SÅÅÅ sigende!!

Anna

Hej Anna

Måske bare mig der er meget u-poesi-agtig, men jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det med "fordi han elskede os først"?

Mange hilsner, Ane

P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti.

Det er helt ok - spørg endelig. Vi elsker (menneskene) fordi Han (Gud) elskede os først! - Giver det mere mening??

Anna

Det tænkte jeg nok :-)

Et ægteskab er mere mellem en mand og en kvinde selvom Gud vistnok skabte os, ikk? Føler at det som skal graveres i ringen skal være et eller andet som ... om manden og kvinden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer "Vi elsker" i den ene og "fordi han elskede os først" i den anden.. Syntes det er SÅÅÅ sigende!!

Anna

Hej Anna

Måske bare mig der er meget u-poesi-agtig, men jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det med "fordi han elskede os først"?

Mange hilsner, Ane

P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti.

Det er helt ok - spørg endelig. Vi elsker (menneskene) fordi Han (Gud) elskede os først! - Giver det mere mening??

Anna

Det tænkte jeg nok :-)

Et ægteskab er mere mellem en mand og en kvinde selvom Gud vistnok skabte os, ikk? Føler at det som skal graveres i ringen skal være et eller andet som ... om manden og kvinden...

Forstår godt hvad du mener. Mit udgangspunkt er at kærligheden er basis for det forestående ægteskab og at udens Hans kærlighed, ville vores ikke eksistere. Ved godt det er MEGET højtravende og som sagt noget jeg OVERVEJER :thumbsupsmileyanim:

Malene og Mark skrev i deres "That M&M feeling"... Efter M&Ms reklamerne :cheerleader3:

Anna

0

Del dette indlæg

Jeg har lige modtaget prøveboksen fra Chanti - har ikke prøvet de rigtige ringe endnu (venter på min bæby), men har bare prøvet størrelserne. Synes dog, at de virkelig har formået at fotografere diamanterne, så de ser større ud på hjemmesiden end i virkeligheden, men okay - man får hvad man betaler for.

Jeg har læst, vist nok hos fx tvillingerne Anita og Anja, at de bruger str. 46 i ring. Den prøvede jeg så lige - dvs. den kunne ikke gå ned over første led på min lillefinger. Oh my god, hvor er det bare en lille størrelse. Hmf, mine fe'e døllefingre skal ha' en str. 56-57.

Og tak for opklaringen, Anna. Jeg synes det er en rigtig god ide - det ville være dejligt at finde noget, der giver mening for os, på den måde, som "verset" giver mening for dig.

post-34723-1232108762.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer